خودروبر کرمان | خودرو بر | خودروبر ارسلان | khoodrobar
عنوان | کاربرد استفاده از یدک کش کرمان چیست؟ |
---|---|
نویسنده | فرناز خالقی |
دپارتمان | اوج شید |
تعداد کلمات | 1008 کلمه |
مدت زمان مطالعه | 10 دقیقه |
فهرست مطالب
آیا خودروبرکرمان برای حمل اتومبیل ها مناسب است؟
ساخت خودروبرکرمان در شرکت ارسلان چگونه انجام می گیرد؟
راه های استفاده از یدک کش های شرکت ارسلان چیست؟
سوالات متداول در مورد کاربرد های موثر یدک کش کرمان!
فهرست تصاویر
آیا خودروبر کرمان برای حمل اتومبیل ها مناسب است؟
انطباق خودرو بر توزیع نیروی محرکه بر روی کلاچ چند دیسکی 5 انجام می شود که توسط آهنربای الکتریکی هدایت می شود (کنترل می شود). شکل خودروبر ارسلان نمای مقطع جلوی موتور. و محور محرک یک خودروی چهار چرخ متحرک استاندارد (نمودار مونتاژ بی ام و). وسیله نقلیه پایه دارای دیفرانسیل عقب است و برای اینکه بتواند چرخ های جلو را نیز به حرکت درآورد، اکسل جلوی برقی 4 باید به فضای مخزن روغن منتقل شود. شفت میانی 1 فاصله را با اتصال CV داخلی سمت راست پر می کند و بنابراین طول محورهای محرک را برای هر دو چرخ تضمین می کند خودروبر کرمان خودرو بر قسمت 1 از یک طرف در دیفرانسیل غیرقابل شکست 4 و از طرف دیگر در پایه 5 نصب شده است. این و پوشش 6 به تابه روغن پیچ می شوند. در ادامه شکل 1 خودروبرکرمان را مشاهده کنید.
دو دیفرانسیل با درجات قفل متغیر مزایای تعیین کننده ای دارند: • برای رسیدن به پایداری رانندگی بهینه، گشتاورهای موتور را در حین بیش از حد و کشش بر اساس لغزش چرخ روی محورهای محرک توزیع می کنند. • آنها حداکثر کشش را بدون از دست دادن ثبات رانندگی امکان پذیر می کنند khoodrobar قفل ها در هنگام رانندگی عادی باز هستند. با گنجاندن دیفرانسیل اکسل جلو، آنها می توانند خودروبر کرمان تعداد دورهای بین تمام چرخ ها را برابر کنند، خودرو بر بنابراین خم های محکم را می توان بدون استرس در قطار قدرت کنترل کرد و پارک هیچ مشکلی ایجاد نمی کند. اگر خودرو با دیفرانسیل قفل شده حرکت کند و راننده مجبور به ترمزگیری شود، قفل ها در کسری از ثانیه آزاد می شوند. بنابراین سیستم کاملاً با ABS سازگار است مرسدس بنز در خودروها می باشد
ساخت خودروبر کرمان در شرکت ارسلان چگونه انجام می گیرد؟
شکل 1.81 تعلیق جلو و محور محرک خودروی آفرود مرسدس بنز سری M. در خودروهای آفرود بیشتر از محورهای صلب استفاده می شود. به جای این موارد، مرسدس بنز سیستم تعلیق دوبل جناغی را در جلو و عقب نصب می کند. خودرو بر به این ترتیب، نسبت توده های فنر نشده را می توان تقریباً 66٪ کاهش داد. ایمنی رانندگی و راحتی سواری افزایش یافته است. به دلایل فضایی، از فنرهای میله پیچشی برای تعلیق محور جلو استفاده می شود. پیوند عرضی پایین تر به شکل یک جزء فولادی آهنگری به دلیل وارد کردن گشتاور توسط میله های پیچشی خودروبر کرمان و عدم حساسیت بریدگی در شرایط خارج از جاده. 2 میله پیچشی (سرعت فنر 50 نیوتن متر / درجه)؛ 3 پشتیبانی گشتاور قابل تنظیم عمودی که می تواند. در ادامه شکل 2 خودروبر را مشاهده کنید.
در هر موقعیتی در جهت عرضی قرار گیرد. که توسط 4 پیچ به قاب جعبه ای وصل شده است. 5 پیوند خودرو بر عرضی بالایی به شکل یک جزء آلومینیومی جعلی؛ 6 فرمان برقی رک و پینیون، 7 کمک فنر دولوله ای با توقف ضربه گیر لاستیکی یکپارچه، 8 نقطه اتصال عرضی. اعمال نیرو از تثبیت کننده به پیوند عرضی پایین. یک دنده انتقال با دیفرانسیل خودروبر کرمان مرکزی واقع در خروجی گیربکس و یک چرخ دنده محور جلو که در تابه روغن موتور ادغام شده است. توزیع گشتاور رانندگی است. به جای قفلهای دیفرانسیل سنتی، ترمز چرخها روی چرخهای چرخان مانند خودروهای آفرود کلاس M فعال میشوند. این سیستم حداکثر انعطاف پذیری را فراهم می کند، اثر آن نه تنها مربوط به قفل های دیفرانسیل در محورهای خودرو بر جلو و عقب و همچنین در مرکز است.
راه های استفاده از یدک کش های شرکت ارسلان چیست؟
دیفرانسیل al، اما همچنین این امکان را فراهم می کند که عملکردهای دیگری مانند خودروبر ارسلان و کنترل الکترونیکی انحراف (ESP) بدون هیچ مشکلی یکپارچه شوند. پیچیدگی طراحی – و در نتیجه c o s t – قابل توجه است. خودروبر کرمان خلاصه ای از انواع مختلف چهار چرخ مت لیست در شکل 1.83 استفاده روزافزون از کلاچ های لغزش شونده (کلاچ های ویسکو و هالدکس) را برای انتقال گشتاور به جای اینتراکسل نشان می دهد شکل 1.82 محور عقب خودروی آفرود مرسدس بنز سری M. تعلیق و میرایی توسط فنر (1) خودرو بر تضمین می شود که فنر آن به دلایل فضای ساخت و ساز مخروطی شده است (نرخ فنر به تدریج از 70 نیوتن بر میلی متر به 140 افزایش می یابد)، 2 دیسک ترمز با ترمز دستی درام یکپارچه، 3 پیوند عرضی بالایی (فورکار) جزء آلومینیومی است.
پیوند عرضی پایین (قطعه آلومینیومی آهنگری)، خودروبر کرمان میله اتصال (جزء فولادی آهنگری)، 6 حامل انتگرال (زیر قاب)، 7 تثبیت کننده، 8 نقطه نصب پیوند عرضی. ویژگی های مشترک محورهای جلو و عقب: کمبر و کاستور با قرار دادن نقاط اتصال عرضی (8) در سوراخ های بلند در هنگام مونتاژ تنظیم می شوند. اطلاعات فنی: حرکت فنر خودرو بر میلیمتر، افست کینگ پین – 5 میلیمتر، بازوی ممان نیروی مزاحم 56.7 میلیمتر، شیب پایه 10.5 درجه، زاویه خمیدگی 0.5 درجه، کاستور برای محور جلو/محور عقب 7/-8.5 درجه، دنباله کاستور برای محور جلو/محور عقب khoodrobar میلیمتر، چرخ چرخ برای محور جلو/محور عقب که برای حمل اتومبیل ها مورد نیاز است بسیار کاربردی است.
سوالات متداول در مورد کاربرد های موثر یدک کش کرمان!
آیا خودروبر کرمان در شرکت ارسلان تولید می شود؟
بله یدک کش های کرمان در شرکت ارسلان ساخته می شوند.
آیا شرکت ارسلان می تواند یدک کش ها را به همه ی شهر ها بفرستد؟
بله شرکت ما قادر به ارسال یدک کش ها هستند.
آیا برای حمل هر اتومبیلی استفاده از خودرو بر مخصوصی وجود دارد؟
بله برای هر نوع اتومبیلی یدک کش مخصوص وجود دارد.