خودروبر | امداد خودرو تهران | خودروبر ارسلان | khoodrobar
عنوان | روش های حمل اتومبیل ها توسط شرکت ارسلان چیست؟ |
---|---|
نویسنده | فرناز خالقی |
دپارتمان | اوج شید |
تعداد کلمات | 1074 کلمه |
مدت زمان مطالعه | 10 دقیقه |
فهرست مطالب
تست روغن موتور API SJ (اقتباس شده در سال خودرو بر است!
این سازمان متشکل از دوازده خودروساز اروپایی بود که همگی دارای
کمیته ای را برای بررسی الزامات خودرو بر موتور است!
به بهبود اقتصاد سوخت ناشی از مالیات پیشنهادی دی اکسید کربن
فهرست تصاویر
تست روغن موتور API SJ (اقتباس شده در سال خودروبر است!
امداد خودرو تهران های موتور برای تعیین حداقل الزامات عملکرد روغن تشکیل شده است. این آزمایشات به شرح زیر است: سایش و خوردگی بلبرینگ (Sequence L-38)، خوردگی شیر خودروبر ارسلان ، تشکیل لجن (دنباله III-E)، محصولات سایش تخریب (توالی V-E)، و مصرف سوخت (توالی VI-A)، (Lakes، 1999). برای اختصارات به فصل 8 مراجعه کنید روغن موتورهای دیزلی آمریکای شمالی عمدتاً برای استفاده تجاری سنگین هستند. دستههای تجاری API CH-4 و CG-4 و دسته نظامی MIL-L-2104G از مجموعهای از آزمایشهای موتور برای تعریف حداقل الزامات عملکرد روغن خودروبر آزمایشات به شرح زیر است: سایش قطار سوپاپ
کنترل امداد خودرو تهران وصل شدن فیلتر/رسوبات پیستون ، وصل سایش/فیلتر)، سایش یاتاقان، خوردگی (CRC L-38)، و تشکیل لجن (مشخصات نظامی ایالات متحده). از آنجایی که مشخصات ارتش در حال منسوخ شدن بود، در سال های 1970 و 1980 مشخصات جدیدی تهیه و صادر شد و مشخصات قبلی منسوخ شد. یک رابطه بین طبقه بندی khoodrobar در جدول 2، پیوست نشان داده شده است. بسیاری از مشخصات قدیمی MIL منسوخ شدهاند، اما جدیدترین مشخصات «منسوخ» MIL-2104B، C و D هستند که با جایگزین شدهاند و جایگزین شدهاند. در ادامه شکل 1 خودروبر را مشاهده کنید.
برای موتورهای بنزینی و دیزلی در امداد خودرو تهران مورد استفاده در خودروهای فدرال و نظامی است. عملکرد بنزین در سطح API SG خواهد بود در حالی که عملکرد موتور دیزل ممکن است فقط در سطح MIL-2104B یا API CC باشد. برخی از این روغن ها دارای رتبه بندی SG/CD و CE خواهند بود. در اروپا. طبقه بندی روغن موتور ترکیبی از توافق چهار جانبه (ACEA، CEC، ATC، ATIEL) و الزامات OEM فردی را نشان می دهد. مشخصات جدید برای بنزین و روغن دیزل توسط CCMC (Comitte des Constructeurs d’Automobiles du Marche Commun) در سال 1983 معرفی شد.
این سازمان متشکل از دوازده خودروساز اروپایی بود که همگی دارای
امداد خودرو تهران برای هر پیشنهاد ارائه شده به گروه بودند. یازده نفر از دوازده عضو در اعتراض به وتوی یک عضو پیشنهادی که سایر اعضا مهم می دانستند، استعفا دادند. این گروه شامل فورد اروپا یا جنرال موتورز اروپا نمی شد. هدف آنها ارائه جبهه ای مشترک در برابر واردات ژاپن و ایجاد استانداردها در صنعت آنها بود. کار برای ایجاد CLCA (Comitte de Liaison de la Construction de I’Automobile) با تفاوت های اندکی با CCMC به جز حذف حق وتو و انطباق قانون اکثریت 80 درصدی، خودروبر شروع شد. بر اساس مدل آمریکای شمالی، سکانس ها
شامل تست های موتور و نیمکت اروپایی است. امداد خودرو کوتاه مدت بود و با عضویت متفاوتی که شامل فورد و جنرال موتورز بود، جایگزین شد. دفتر مرکزی ACEA در بروکسل است. در حال بازنگری سیستم طبقهبندی کلی اروپا با توجه به ترکیبی از تولیدکنندگان صنایع نفت و مواد افزودنی روانکننده است. طبقه بندی ها به طور گسترده در سال های 1984 و 1991 مورد بازنگری قرار گرفتند. آخرین توالی ها شامل G-4، G-5 برای موتورهای بنزینی (G) و PD-2 برای دیزل مسافربری است. در شکل 2 امداد خودرو تهران را مشاهده کنید.
برای خودروبر دیزل صنعتی است. آنها به شرح زیر هستند: حداقل کیفیت G-4 برای موتورهای بنزینی خودروهای سواری، روغن اقتصادی سوخت کم ویسکوزیته G-5 برای موتورهای بنزینی خودروهای سواری، PD-2 برای موتورهای دیزلی خودروهای سواری، حداقل کیفیت D-4 برای موتورهای دیزلی اما برای خدمات شدیدتر یا تخلیه روغن طولانی تر برای موتورهای صنعتی. مشخصات صاد شده توسط ACEA جدید به عامل مهمی در روغن موتور در ایالات متحده تبدیل خواهد شد زیرا فورد و جنرال موتورز اکنون به عنوان اعضای آن گروه هستند در اروپا، ACEA که نشان دهنده علاقه سازندگان موتور اروپایی است،
کمیته ای را برای بررسی الزامات خودروبر موتور است!
موتورهایی که تولید می کنند تشکیل داده است. برخلاف طبقهبندی خدمات موتور API، که چند مقدار روغن را تعریف میکند، سیستم ACEA تنها یک کیفیت روغن را تعریف میکند که تقریباً معادل API Service SE است. تستهای موتور برای حداقل عملکرد روغن برای ACEA شامل موارد زیر است (Lakes، 1999): تشکیل لجن (توالی III-E)، تست دمای بالا (پژو TU3M/KDX، 4 سیلندر، 1.3L)، تست سایش (پژو TU3M/KDX، محصولات سایش تخریب، توالی VE)، تست لجن سیاه، و تست مصرف سوخت خودروبر ارسلان در اروپا در کوتاه مدت، ACEA که امداد خودرو تهران تجهیزات است، به استفاده از مشخصات خودرو بر موجود، یعنی G-4، G-5 برای روان کننده موتورهای بنزینی، و D-4، D-5، PD-2 ادامه خواهد داد. برای روان کننده های
تستهای روی صندلی موتور جدید برای اندازهگیری مزایای مصرف سوخت روانکنندهها در حال توسعه هستند. مسائل زیستمحیطی از جمله بازیافت روغن و محدودیتهای شیمیایی احتمالی نیز نقشی در تعریف نیازهای روانکننده برای اروپا ایفا میکند. در اروپا، یک نیاز جدید khoodrobar تقاضای مداوم برای بهبود کیفیت روان کننده در بازار دیزل سنگین است. یک مثال قابل توجه نیاز تعریف شده مرسدس بنز به روان کننده هایی با کیفیت بالاتر از مشخصات ورق امداد خودرو تهران فعلی است. چنین روانکنندهای به خودروبر پیستون، سایش سیلندر و ویژگیهای پولیش حفرهای همراه با بهبود عملکرد دوده نیاز دارد. با استفاده از محدودیتهای تست OM 364A، آشکار است که چگونه سایش، تمیزی و جلا دادن سوراخ سوراخها با سطح بالاتری از مشخصات بهطور قابل توجهی شدیدتر شدهاند. مرسدس بنز همچنین باشد.
به بهبود اقتصاد سوخت ناشی از مالیات پیشنهادی دی اکسید کربن
اروپا خواهد بود شیمی روانکاری خودروسازان ژاپنی
به طور کلی، آنها به سیستم طبقهبندی API برای توصیه
روغنهای موتور برای کاربردهای پر کردن سرویس اعتماد کردهاند.
در سازمان استانداردهای اتومبیل ژاپنی JASO مشابهی با اروپا امداد خودرو تهران وجود دارد.
خودروبر میدانی مستند در طیف جدید موتورهای خود نیاز دارد.
موتور دیزل الزامات آینده برای اروپا احتمالاً بر اساس نیاز