8 تا از #شرایط مهم استفاده از یدک کش ها چیست؟

خودروبر | خودروبر تهران

يدک كش | کفی خودروبر | خودروبر ارسلان | khoodrobar


يدک كش | کفی خودروبر | خودروبر ارسلان | khoodrobar

عنوان راه های ساخت یدک کش های با کیفیت!
نویسنده فرناز خالقی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1074 کلمه
مدت زمان مطالعه 10 دقیقه

فهرست مطالب

يدکكش داده‌های دفتر خدمات بیمه (ISO) را با جزئیات پوشش

و ارزش تکالیف مدرسه از دست رفته خارج می شوند.

تشخیص و بستری شدن در بیمارستان است ما از يدکكش!

از آنجایی که بزرگسالان با کمترین حقوق اغلب به عنوان

فهرست تصاویر

شکل 1 يدکكش

شکل 2 کفی خودرو

يدک كش داده‌های دفتر خدمات بیمه (ISO) را با جزئیات پوشش

کفی خودروبر خسارت با 28.9٪ از کل حق بیمه وسایل نقلیه موتوری جمع‌آوری‌شده برای وسایل نقلیه تجاری خریداری کردیم. ما فرض کردیم درصد تحت پوشش بسته به نوع وسیله نقلیه متفاوت نیست. داده های بیمه شامل پرداخت به ازای هر خسارت بیمه و مجموع پرداخت برای خسارت به وسیله نقلیه بیمه شده، و به طور جداگانه، برای آسیب هایی که به سایر وسایل نقلیه در تصادفات مقصر وارد کرده است. ما از داده‌های خودروبر ارسلان برای تخمین وسایل نقلیه درگیر در هر تصادف استفاده کردیم، که به ما امکان می‌دهد هزینه‌های يدک كش را تخمین بزنیم.

داده ها کامیون های متوسط ​​را متمایز می کند، اما کفی خودروبر را از سایر کامیون های سنگین متمایز نمی کند. هزینه های خسارت اموال مجزا برای تریلرهای بیمه شده به طور جداگانه به ما این امکان را می دهد که تفاوت هزینه را برای وسایل نقلیه چند تریلر محاسبه کنیم (ما فرض کردیم که 10٪ سه برابر و مابقی دو برابر است). خالص فرانشیز بیمه تقریباً 1000 دلار آمریکا برای هر تصادف، هزینه هر وسیله نقلیه تصادفی به طور متوسط ​​ khoodrobar دلار آمریکا در تصادفات کامیون مستقیم/سنگین، 6872 دلار آمریکا در تصادفات کامیون ترکیبی تک تریلر است. در ادامه شکل 1 يدک كش را مشاهده کنید.

دلار آمریکا در تصادفات چندگانه تصادف کامیون تریلر بهره کفی خودرو شامل دستمزدها، مزایای جانبی، و کارهای خانگی از دست رفته توسط آسیب دیدگان و همچنین هزینه های رسیدگی به مطالبات جبران خسارت کاهش بهره وری است. همچنین شامل از دست دادن بهره وری توسط افرادی است که در ترافیک مرتبط با تصادف گیر کرده اند و همکاران و سرپرستان در حال بررسی تصادفات، استخدام و آموزش جایگزین برای کارگران ناتوان و تعمیر خودروهای آسیب دیده شرکت هستند. درآمدهای از دست رفته توسط خانواده و دوستانی که از مجروحین مراقبت می کنند

يدک كش | کفی خودروبر | خودروبر ارسلان | khoodrobar

يدک كش | خودروبر ارسلان | khoodrobar

شکل 1 يدک كش

و ارزش تکالیف مدرسه از دست رفته خارج می شوند.

زیان تولید ناشی از تاخیر ترافیک به صورت جداگانه و کفی خودروبر بخشی از بهره وری کل از دست رفته جدول بندی شده است. هزینه های آتی از دست دادن کار با استفاده از روش t برآورد شد کلاه موازی با مدل هزینه آسیب کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی (CPSC) است. این روش ها در زیر خلاصه شده و به تفصیل در میلر و همکاران مستند شده است. (1998b، 2000)، لارنس و همکاران. (2000)، بلینکو و همکاران. (2002) و زالوشنجا و همکاران. (2004). برای صدمات غیرکشنده، هزینه از دست دادن

يدکكش از دست دادن مادام العمر ناشی از ناتوانی دائمی (متوسط ​​سنی در موارد ناتوانی دائم و غیر از کفی خودروبر به اضافه ضرر ناشی از ناتوانی موقت است. ما ابتدا دستمزد مادام‌العمر و زیان‌های کار خانگی را به دلیل مرگ یا ناتوانی کلی دائمی محاسبه کردیم و با مدل استاندارد درآمد سنی که در رایس و همکارانش شرح داده شده است، آن‌ها را به ارزش فعلی تنزیل کردیم. (1989) و میلر و همکاران. (1998b). ورودی های این مدل برای سال های 1997-2000 بود. آنها بر اساس گروه سنی و جنس، احتمال بقا را از گزارش های آمار حیاتی ملی است. در ادامه شکل 2 کفی خودروبر را مشاهده کنید.

مرکز ملی آمار سلامت، 1999) شامل می شوند. برآوردهای يدک كش از درآمد سالانه جدول بندی شده از بررسی جمعیت فعلی در سال 2001، یک نمونه نماینده ملی. و ارزش کارهای خانگی انجام شده از داده های انتظار (1999) برای بازماندگان، احتمالات شورای ملی بیمه غرامت (NCCI) مبنی بر اینکه آسیب شغلی منجر به ناتوانی جزئی یا کلی دائمی شود و درصد NCCI از قدرت کسب درآمد از دست رفته به ناتوانی جزئی را برای محاسبه تعداد قربانیان معلول دائمی اعمال کردیم. و درصد از دست دادن کار مادام العمر. این داده ها بر اساس گروه

يدک كش | کفی خودروبر | خودروبر ارسلان | khoodrobar

کفی خودروبر | خودروبر ارسلان | khoodrobar

شکل 2 کفی خودروبر

تشخیص و بستری شدن در بیمارستان است ما از يدک كش!

برای تخصیص کدهای آسیب OIC در سال های 1985 و 1990 یا گروه های کد به هر دسته استفاده کردیم تشخیص خاص احتمالات آسیب به شاغل افرادی که باعث از دست دادن کار دستمزد می شوند از CDS 1993 به روزهای از دست دادن کار به ازای هر فرد از دست دادن کار بود ای زالوشنجا، ت.ر. میلر / تجزیه و تحلیل تصادفات و پیشگیری خودروبر ارسلان برآورد شده از بررسی 1999 صدمات شغلی و بیماری اداره آمار کار ایالات متحده. این نظرسنجی شامل گزارش‌های کارفرما از از دست دادن کار برای بیش از 600000 آسیب محل کار است که در کفی خودروبر با يدک كش کدگذاری شده است. بر اساس یک بررسی از 10000 خانوار، افراد آسیب دیده در 90 درصد روزهایی که کار مزدی را از دست می دهند، کار خانه را از دست می دهند

بنابراین، ما توانستیم روزهای از دست رفته کار خانگی را از روزهای از دست رفته کار مزدی محاسبه کنیم. کار خانگی بر اساس هزینه استخدام افراد برای انجام کارهای خانگی (مانند آشپزی، نظافت، کار در حیاط) و ساعاتی که معمولاً به هر کار اختصاص داده شده است از داده های انتظار khoodrobar ارزیابی شد. بهره وری از دست رفته برای تعمیر وسایل نقلیه درگیر در تصادفات از Miller يدک كش به روز شد. (1991) و در بهره وری از دست رفته خانوار گنجانده شده است. برای ناتوانی موقت، ما فرض کردیم که یک مراقب بزرگسال همان تعداد کفی خودروبر یا کارهای خانه را به دلیل آسیب‌دیدگی موقت ناتوان‌کننده کودک از دست می‌دهد، همانطور که یک بزرگسال در هنگام تحمل همان آسیب از دست می‌دهد. دفتر سرشماری،

از آنجایی که بزرگسالان با کمترین حقوق اغلب به عنوان

مراقب در خانه می مانند، ما دستمزد مراقب را به عنوان

میانگین درآمد ساعتی برای کارکنان غیر نظارتی

يدک كش در صنایع خصوصی غیر کشاورزی تخمین زدیم.

این مفروضات ممکن است کمی بیش از حد

خمین زده شوند زیرا مراقب ممکن است

کفی خودروبر برخی از کارها را در خانه انجام دهد. برعکس، ممکن است

کفی خودروبریدک کش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *