خودروبر بوشهر | امداد خودرو تهران | خودروبر ارسلان | khoodrobar
عنوان | شرایط ساخت یدک کش بوشهر |
---|---|
نویسنده | فرناز خالقی |
دپارتمان | اوج شید |
تعداد کلمات | 1048 کلمه |
مدت زمان مطالعه | 10 دقیقه |
فهرست مطالب
عوامل ضرب خودرو بوشهر محیطی و تست کامپوزیت چگونه است؟
طول پرتابه گاز استوانه ای 19.1 میلی متر و وزن 0.0224 کیلوگرم بود.
استحکام باقیمانده بیشتر نمونههای خودرو بوشهر متعاقباً به نمونههای کششی استاندارد!
سوالات متداول در مورد یدک کش های بوشهر شرکت ارسلان!
فهرست تصاویر
عوامل ضرب خودروبر بوشهر محیطی و تست کامپوزیت چگونه است؟
در دمای آب مقطر لیوان خرد شده امداد خودرو تهران فیبر کربن را متقاطع کن/90 جهت فیبر جهت فیبر خودروبر ارسلان فیبر کربن شبه همسانگرد در نواحی مفاصل، سفت کننده ها، قطره های لایه و سایر ناپیوستگی ها. بنابراین، نمونه ضربه صفحه انتخاب شده برای این مطالعه تا حدودی برای اکثر مناطق یک سازه معمولی است. نمونه صفحه مربعی 229 میلی متری روی دایره ای به قطر میلی متر بسته شد. انتخاب قطر تکیه گاه بر اساس دو ملاحظه با استفاده از خودروبر بوشهر است.
اولاً، به اندازهای بزرگ بود که نمایانگر صفحهای بود که به دور از ناپیوستگی ضربه خورده بود، و دوم، آنقدر بزرگ نبود که مقدار نامتناسبی از امداد خودرو تهران ضربه وارد خمش نمونه صفحه شود. یک صفحه مربع برای تسهیل ماشینکاری بعدی نمونه های آزمایش خواص مکانیکی از صفحات آسیب دیده استفاده شد. شکل 1 ترتیبات تست آونگ و گاز-گاز مورد استفاده در مطالعه را نشان می دهد. پشتیبانی های نمونه آزمایشی برای هر دو راه اندازی یکسان است. نقطه ضربه ای مورد استفاده در هر دو یک نیم کره فولادی سخت شده با در ادامه شکل 1 خودروبر بوشهر را مشاهده کنید
انتخاب ضربهگیر با قطر 12.7 میلیمتر برای این مطالعه بر اساس نتایج آزمایشهای ضربهای بود که قبلاً بر روی یک کامپوزیت خودرویی با چرخش پیوسته-شیشهای/ امداد خودرو تهران گزارش شده بود khoodrobar علاوه بر نقطه ضربه ای با قطر 12.7 میلی متر، قطرهای 6.4 و 101.6 میلی متر در آن مطالعه استفاده شد. در طیفی از انرژیهای ضربهگیر بررسیشده، مشخص شد که آسیب ایجاد شده توسط نقطه ضربهگیر با قطر 12.7 میلیمتر محدود شده است که توسط هر دو قطر بزرگتر و کوچکتر ایجاد میشود. تحقیقات دیگر روی مواد دیگر نشان داده است که آسیب با قطر نیمکره افزایش می یابد [9].
طول پرتابه گاز استوانه ای 19.1 میلی متر و وزن 0.0224 کیلوگرم بود.
هوای معمولی کارخانه، با فشار بیش از امداد خودرو تهران کیلو پاسکال، برای شارژ اککومولاتور استفاده شد. یک شیر برقی سریع الاثر برای رهاسازی هوای فشرده به داخل بریچ بشکه به طول متر استفاده شد. ابزار دقیق شامل یک لودسل دینامیکی کوچک بود که در پشت نقطه ضربهگیر وزن آونگ کیلوگرمی برای اندازهگیری نیروی تماس قرار داشت. دستگاههای مبتنی بر لیزر برای اندازهگیری سرعت ضربهگیر درست قبل از ضربه مورد استفاده قرار گرفتند. در هر مورد از دو پرتو نور، که با فاصله مشخصی خودروبر بوشهر از هم جدا شده بودند، استفاده شد
و فاصله زمانی از زمان قطع شدن اولین پرتو نور تا قطع شدن پرتو دوم امداد خودرو اندازهگیری شد. پرتابه، در مورد اسلحه گازی، دو تیر را شکست، در حالی که یک پرچم معلق در زیر وزنه قلمی در جعبه آونگ استفاده شد. لیزرهای مرئی کم مصرف برای منابع نور و ترانزیستورهای عکس حساس به مادون قرمز برای حس پرتوهای لیزر استفاده شدند. تست آونگ که در شکل 1 نشان داده شده است در مورد این دما با جریان یافتن بخار نیتروژن مایع از طریق محفظه پشت نمونه به دست آمد. خودرو بوشهر توسط یک شیر برقی کنترل می شد تا دمای نمونه مورد نظر حفظ شود. در ادامه شکل 2 امداد خودرو تهران را مشاهده کنید.
یک صفحهتکه ای از عایق فوم که درست قبل از ضربه برداشته شده بود، سطح جلوی نمونه را پوشانده بود. شکل 1. آرایش آزمایش ضربه تفنگ گاز و آونگ. آزمایشهای ریزش آجر از همان آرایش نمونه گیرهدار مانند تست آونگ و تفنگ گاز استفاده کردند. آجرها که میانگین وزنی معادل 1.7 کیلوگرم داشتند، به گونهای رها شدند که نمونهها با گوشهای تیز برخورد کردند. ناحیه آسیب مسطح از یک اسکن اولتراسونیک C از هر نمونه نهفته اندازه گیری شد.
استحکام باقیمانده بیشتر نمونههای خودروبر بوشهر متعاقباً به نمونههای کششی استاندارد!
فشاری استاندارد یا CAI بریده شدند. یک نمونه مرکزی حاوی ناحیه آسیب بود، در حالی که نمونه های نزدیک لبه ها بدون آسیب بودند (شکل 2 را ببینید). نمونه های کششی خودروبر ارسلان میلی متر طول و 25.4 میلی متر عرض داشتند. کنارههای نمونه مرکزی مستقیم رها شد، در حالی که نمونههای آسیبنبیده در بخش گیج به شکل استخوان سگ به عرض 20.3 میلیمتر بودند. نمونه های فشاری 133 میلی متر طول و 25.4 میلی متر عرض، با طول 19.1 میلی متر بین زبانه ها بودند. نمونه CAI، که برای کامپوزیت نسبتاً نازک (2.2 میلی متر) شبه همسانگرد فیبر کربن استفاده شد، در شکل خودروبر بوشهر نشان داده شده است. با صفحات ضد باک امداد خودرو تهران که روی یک نمونه سالم چسبیده اند قطر 12.7 میلی متر بود.
محکم، استحکام فشاری اندازه گیری شده تقریباً برابر (93%) با مقاومت کششی بود. برای کامپوزیت های الیاف شیشه خرد شده و فیبر کربن متقاطع با ضخامت 3.2 میلی متر، نمونه فشاری استاندارد مقادیر مقاومتی را نشان داد که 90٪ یا بیشتر از khoodrobar بود، اما همان نمونه استحکام قابل توجهی کمتر (67٪) نسبت به UTS داشت. ارزش کششی برای کامپوزیت شبه همسانگرد نازکتر، احتمالاً به دلیل مکانیسمهای کمانش. همانطور که در شکل 2(b) نشان داده شده است، یک نمونه سالم از هر یک از صفحات نهفته که در نمونه های خودروبر بوشهر بریده شده بود دارای یک امداد خودرو تهران دایره ای مرکزی در آن حفر شده بود. اندازه سوراخ از 6.35 تا قطر 25.4 میلی متر استفاده شد. این نمونهها همراه با نمونههای آسیبدیده و آسیبدیده مورد آزمایش قرار گرفتند
سوالات متداول در مورد یدک کش های بوشهر شرکت ارسلان!
چرا این فرض رایج که نقصهای ناشی از ضربه مهم است؟
زیرا کاهش استحکام را به عنوان سوراخ یا ترک با همان اندازه نشان میدهند.
آیا آسیب ضربه ماتریس های تست مهم است؟
جدول 3 تعداد آزمایش های ضربه مختلف انجام شده را نشان می دهد.
چگونه خودروبر بوشهر بر روی سه کامپوزیت را خلاصه می کند همچنین جدول بندی می کند؟
با استفاده از امداد خودرو تهران آزمون خستگی کششی بسیار پراکنده و متغیر بودند.