تقویتکنندهها میتوانند به خودروبر تهران شکلهای پیوسته (الیاف، رشتهها، پارچههای بافته یا نبافته، نوار، رووینگ و غیره)، شکلهای خرد شده با طولهای مختلف، یا به شکل ناپیوسته (پرهها، کرهها و غیره) باشند. کفی خودروبر تقویتکنندهها میتوانند به ترکیبات RP اجازه دهند که مطابق با طرح یا طراحی متناسب با مواد باشند.
عنوان | امداد خودرو |
نویسنده | محمد حیدری |
دپارتمان | اوج شید |
تعداد کلمات | 950 کلمه |
مدت زمان | حدود 10 دقیقه |
فهرست مطالب:
مهمترین چیزهایی که باید درباره خودروبر بدانید!
محافظت از الیاف در برابر خودروبر آسیب با روانکاری بایندر
این موضوع از درباره خودروبر از مهمترین موضوعات هست
مهمترین موضوعی خودروبر که در این باره به شما نگفته ایم
کتابچه راهنمای پلاستیک امداد خودرو تقویت شده 214
مهمترین چیزهایی که باید درباره خودروبر تهران بدانید!
الیاف معمولاً برای به حداکثر رساندن عملکرد آنها به روشهای جفتکننده بایندر/سایز درمان میشوند. این درمان بر روی انواع مختلف الیاف (شیشه و غیره) برای تامین نیازهای خاص آنها مانند قابلیت اتصال و، کفی خودروبر به ویژه برای شیشه، محافظت از الیاف بسیار مهم است. یک نیاز اصلی برای این عوامل شامل کارکرد مناسب الیاف شیشه در طول درمان آنها است. رشته های الیاف پیوسته که برای بافتن در نظر گرفته شده اند، معمولاً در حین ساخت با چسب های روغنی نشاسته ای در بوش شکل دهی خود درمان می شوند.
محافظت از الیاف در برابر خودروبر آسیب با روانکاری بایندر
در طول شکل گیری آنها و عملیات نساجی بعدی مانند پیچاندن، لایه برداری و بافندگی است. معمولاً هنگام استفاده با ترموپلاستیک های خاص (TPs) رضایت بخش هستند اما با پلاستیک های ترموست (TS) سازگار نیستند. به عنوان مثال، ویژگی آبدوست بایندرها اجازه می دهد تا رطوبت به سطح مشترک شیشه-پلاستیک نفوذ کند، کفی خودروبر که منجر به تخریب RTP یا RTS در محیط های مرطوب و مرطوب می شود.
یکی از مهمترین نکته ها دراین بار خودروبر تهران
بایندر قبل از استفاده از مواد سایز از طریق عملیات حرارتی قبل از استفاده با این پلاستیک ها حذف می شود. این امر با قرار دادن مواد تقویت کننده (الیاف، پارچه، و غیره) در معرض چرخه های زمان و دما به دقت کنترل می شود. برای محافظت از الیاف ضعیف تمیز شده با حرارت، از عوامل جفت کننده اندازه گیری شیمیایی مانند کمپلکس متاکریلیک کرومیک کلرید، ارگانوسیلان ها و غیره استفاده می شود.
4-ساختارهای مرکب 213
انواع آرماتورا در فصل 2 ارائه شده است. بررسی پلاستیک های مورد استفاده در فصل 3 گنجانده شده است.
به دلیل نیاز به دستیابی به یک تماس سطحی بسیار خوب بین تقویتکننده و ماتریس رزین (و برای سادهسازی عملیات پردازش در کارخانه)، روند رو به رشدی به سمت تامین آرماتورهای آغشته به رزین مانند پیش آغشتهسازیها ادامه دارد. اینها به شکل تقویتکننده الیافی پیوسته بافته شده خودروبر تهران آغشته به رزین مایع کفی خودروبر و همچنین بهعنوان سازههای بافته شده و نوارها برای قرار دادن دقیق آرماتور در دسترس هستند. آنها به سیستمهای رزینی متکی هستند که امکان پخت جزئی (مرحله B) را فراهم میکنند، و رزین را همچنان انعطافپذیر میگذارند، به طوری که مواد پیشآب میتواند در قالب قرار داده شود یا دور یک سنبه بچرخد و سپس در نهایت پخت شود.
این موضوع از درباره خودروبر تهران از مهمترین موضوعات هست
بنابراین، پیش آغشتهها، به معنای دقیق کلمه، به سیستمهای رزین خاصی محدود میشوند و معمولاً در مواد با کارایی بالاتر استفاده میشوند. یک شکل جایگزین که تقریباً برای نیم قرن به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفته است، ترکیب قالبگیری ورق (SMC) و ترکیب قالبگیری حجیم (BMC) است که مواد کاملاً فرمولهشده برای قالبگیری از طریق فشردهسازی یا تزریق، عمدتاً بر اساس پلی استرهای TS و الیاف شیشه (جدول 4.1).
- جدول 4،1 نمونه خودروبر تهران هایی از ساختار شیشه ای E مورد استفاده در RP های پلی استر TS
- ورق فله خرد شده
- قالب گیری رشته بافته یک طرفه یک طرفه
- تشک مرکب روینگ محوری عرضی
- محتوای شیشه ای 20 30 30 50 70 70
- (wt 0/4
- کفی خودروبر
- کشش 9 (1.3) 13 (1.9) 7.7 (1.1) 16 (2.3) 42 (6.1) 12 (1.7)
- مدول GPa
- (Msi)
- استحکام کششی 45 (6.5) 85 (12) 95 (14) 250 (36) 750 (110) 50 (7)
- MPa (Ksi)
مهمترین موضوعی خودروبر تهران که در این باره به شما نگفته ایم
همچنین معادلهای TP مانند نواره کفی خودروبر ای کربن/PEEK با کارایی بالا وجود دارند که در آنها رشته و ماتریس پیوسته بهوسیله نوعی فرآیند pultrusion با هم ترکیب شدهاند و فقط نیاز به قرار دادن در موقعیت (اغلب با سیمپیچ یا لایهبندی) و حرارت دادن برای ذوب شدن دارند. ماتریس TP فناوری گسترش دهنده اصل به رشته های پیوسته و ماتریس های PP نیز در دسترس است.
کتابچه راهنمای پلاستیک امداد خودرو تقویت شده 214
یک تغییر دیگر این است که هم تقویت کننده و هم ماتریس TP را به شکل الیاف کنار هم قرار می دهند، که سپس به آسانی با هم ترکیب می شوند (به کفی خودروبر صورت ترکیب شده توصیف می شوند) و یک پیوند سطحی بهبود یافته را ایجاد می کنند. اشکال پیشرفته آنها بر پایه TPهای دو محوره به شکل الیاف (مانند PA، PBT، PET، PP/PPS، PEI، APC – 2، یا PSU)، با نوارهای کربن، آرامید و شیشه از پیش آغشته شده است. پیش آغشته یک خودروبر تهران طرفه است و به صورت دو محوری در طول های پیوسته در هم آمیخته شده است. آنها عرض های مختلفی دارند (مانند 3.04 متر / 10 فوت). به طور کلی، این ماده خواص ورقه های متقاطع یک جهته را حفظ کرده و بهبود می بخشد، و مزیت نوار یک طرفه را در قالب های بزرگتر و آسان تر پردازش می کند. با ویژگی های پرده بسیار خوب، ادعا می شود که اولین جایگزین واقعی برای مصالحه ای است که اغلب با RP های بافته شده ضروری است.