خودروبر ایلام | خودرو بر | خودروبر ارسلان | khoodrobar
عنوان | ساخت یدک کش ایلام چگونه است؟ |
---|---|
نویسنده | فرناز خالقی |
دپارتمان | اوج شید |
تعداد کلمات | 945 کلمه |
مدت زمان مطالعه | 9 دقیقه |
فهرست مطالب
آیا خودروبرایلام برای حمل اتومبیل ها کاربردی دارند؟
خودروبرایلام چگونه می تواند اتومبیل ها را انتقال دهد؟
کارایی یدک کش های موجود در شرکت ارسلان چگونه است؟
فهرست تصاویر
آیا خودروبر ایلام برای حمل اتومبیل ها کاربردی دارند؟
که ساختار کلی آن در شکل خودرو بر نشان داده شده است. کنترلر خطی C برای جبران اختلالات تصادفی و ارائه یک سیگنال مرجع برای کنترل کننده تغذیه پیشرو استفاده می شود. نیازی به عملکرد بالا ندارد و می تواند به گونه ای طراحی شود که ثبات قوی را ایجاد کند. یک تابع تقریبی به موازات کنترلر خطی عمل می کند ، می تواند توسط یک شبکه خودروبر ارسلان عصبی یا در ساده ترین حالت با یک جدول جستجوی دو بعدی نشان داده شود. از آنجایی که تقریب تابع یادگیری به جای یک کنترل کننده درونتگرمی عمل می کند ، کنترلر خطی ترجیحاً یک افزایش نسبی ساده است. خودروبر ایلام همچنین می توان آن را برای جلوگیری از سر و صدا خودرو بر غیرفعال کرد. برای سیستم کنترل احتراق ، عملکرد تقریبی به جدول معمولی و ثابت احتراق و نقشه جابجایی افست تقسیم می شود. در ادامه شکل 1 خودروبرایلام را مشاهده کنید.
شکل 20 را ببینید. جدول جستجوی تطبیقی با استفاده از آموزش NLMS یا RLS بصورت آنلاین آموزش داده می شود. الگوریتم ها (Isermann و Muller، 2001). فرآیند یادگیری در حین عملکرد عادی موتور بدون تعیین سیگنالهای تحریک خاص انجام می شود. سیستم یادگیری فقط در حال جمع آوری و پردازش نمونه های ورودی-خروجی در نقاط عملیاتی جداگانه است. شرایط کار با بار موتور (مقدار نرمال محاسبه شده خودرو بر از سیگنال فشار منیفولد ورودی) خودروبر ایلام و سرعت چرخش موتور تعیین می شود. جدول مشاهده معمولی مقدار تقریبی زاویه احتراق Bi، c را تعیین می کند و برای همه سیلندرها معتبر است. برای هر استوانه محل 50٪ MFB محاسبه و با محل مرجع 8 0 CA مقایسه می شود. زاویه های تصحیح khoodrobar توسط جدول جستجوی سازگار خارج از هر سیلندر ، در شرایط عملکرد مربوطه محاسبه و حفظ می شوند.
خودروبر ایلام چگونه می تواند اتومبیل ها را انتقال دهد؟
به منظور کاهش نویز در سیگنال خروجی کنترل کننده Bi ، هیچ کنترلر متناسب خطی وجود ندارد به موازات تقریب تابع استفاده می شود ، شکل خودرو بر را ببینید. شکل 21. عملکرد سیستم کنترل احتراق را در طول سه بار معادل بار کنترل کنید. جدول جستجوی تطبیقی با صفر آغاز می شود ، پس از 50 ثانیه کنترل پیش ساز تطبیقی فعال می شود. نتایج اندازه گیری در شکل 21 با دور ثابت موتور 2500 دور در دقیقه ، یک دنباله تغییر بار مشخص سه بار تکرار می شود ، نمودار سوم را ببینید. خودروبر ایلام نمودار اول محل زاویه میل لنگ 50 M MFB برای دو سیلندر را نشان می دهد ، که پس از IDC باید تا 8 0 CA کنترل شود. نمودار دوم مقادیر تصحیح خودرو بر را برای زوایای احتراق استوانه های مربوط نشان می دهد. در ادامه شکل 2 خودروبر را مشاهده کنید.
در 50 ثانیه اول فقط کنترل پیش تغذیه معمولی فعال است. انحراف قابل ملاحظه محل زاویه میل لنگ 50 M MFB از مقدار مطلوب برای بهترین کارایی موتور در 80 CA پس از قابل مشاهده IDC ، نمودار بالا را ببینید. بین 50 تا 168 ثانیه کنترل کننده تطبیقی تغذیه فعال است. خودروبر ایلام از آنجا که نقشه تطبیقی ورودی-خروجی هر سیلندر به صفر راه اندازی شده بود ، ابتدا باید برای هر دو شرایط کار تنظیم شود. عملکرد کنترل برای کنترل پیش تغذیه سازگار بین 130 تا 160 ثانیه نشان داده شده است. خودرو بر سپس مجدداً به کنترل معمولی و ثابت پیشخوان تغییر می کند.علیرغم ماهیت قابل توجه و تصادفی رویدادهای احتراق ، کنترل پیش ساز تطبیقی اجازه می دهد تا میانگین محل زاویه میل لنگ 50٪ MFB در حدود مقدار مطلوب آن در حدود 8 0 CA پس از IDC حفظ شود.
کارایی یدک کش های موجود در شرکت ارسلان چگونه است؟
نتیجه گیری تقاضا خودروبر ایلام برای بهبود تولید گازهای گلخانه ای ، عملکرد و کارآیی ، و خودروبر ارسلان همچنین برنامه های فشرده در فرایند توسعه ، نیاز به روشها و ابزارهای کارآمد برای طراحی ، اجرا و کالیبراسیونواحدهای کنترل جین سیستم های نمونه سازی سریع کنترل امکان خودرو بر پیاده سازی و آزمایش سریع و آسان الگوریتم های کنترل موتور جدید را فراهم می آورد. رابط های گرافیکی کاربر و روش های تولید خودکار کد امکان محاسبه عملکردهای کنترل ، در کنار گذر از واحد کنترل موتور ، در سخت افزار زمان واقعی را فراهم می کند شبیه سازهای سخت افزاری در حلقه امکان آزمایش واحدهای کنترل خودروبرایلام و الگوریتم های کنترل را در شرایط مختلف و به شیوه ای تکرارپذیر فراهم می کنند. بنابراین از آزمایش های گران موتور و احتمالاً خطرناک اجتناب می شود و می توان در زمان با ارزش دینامومترها صرفه جویی کرد.
رفتار خودروبر واحد کنترل موتور در هنگام خرابی سنسور قابل مطالعه است. مدلهای کارآمد موتور ، همانطور که برای همه ابزارهای توسعه پیشنهاد شده مورد نیاز است ، می تواند با استفاده از شبکه های عصبی خطی پویای محلی بدست آید. ساختار اساسی نوع شبکه LOLIMOT توضیح داده شده است و برای شبیه سازی حالت و شبیه سازی آنلاین انتشار دینامیک khoodrobar از موتورهای دیزلی تزریق مستقیم استفاده می شود به عنوان خودروبر ایلام نمونه ای از پتانسیل سیستم های نمونه اولیه کنترل سریع ، یک سیستم کنترل احتراق مبتنی بر فشار احتراق ارائه شد. یک سیستم نشانگر امکان ارزیابی آنلاین سیگنال های فشار سیلندر خودرو بر را به صورت همزمان و به صورت همزمان با میل لنگ فراهم می کند.
سوالات متداول در مورد یدک کش ایلام !
آیا شرکت ارسلان می تواند برای هر شهری یدک کش ارسال کند؟
بله شرکت ما قادر به ساپورت همه ی شهر های ایران است.
آیا متقاضیان از خودروبر ها راضی هستند؟
بله تمام متقاضیان ما از خودروبر های شرکت راضی هستند.
آیا شرکت ارسلان اتومبیل ها را بیمه می کند؟
بله اتومبیل ها توسط شرکت ارسلان بیمه می شوند.