خودروبر شهرکرد | امداد خودرو تهران | خودروبر ارسلان | khoodrobar
عنوان | کاربرد یدک کش شهرکرد |
---|---|
نویسنده | فرناز خالقی |
دپارتمان | اوج شید |
تعداد کلمات | 1074 کلمه |
مدت زمان مطالعه | 10 دقیقه |
فهرست مطالب
این شرکت میگوید ساخت ساندویچ با فومهای ساختاری مبتنی بر خودرو شهرکرد
تا چرخه پخت در اتوکلاو تا 4 ساعت در دمای 190
آلن فاستر، تقویتکننده خودرو شهرکرد جهانی اوونز کورنینگ، موافق است
این شرکت میگوید ساخت ساندویچ با فومهای ساختاری مبتنی بر یدک کش!
فهرست تصاویر
این شرکت میگوید ساخت ساندویچ با فومهای ساختاری مبتنی بر خودروبر شهرکرد
میتواند الزامات برای استحکام و سختی بالا همراه با کمترین وزن ممکن را برآورده کند. امداد خودرو تهران یک فوم ساختاری سلول بسته، مدتهاست که در ساختارهای ترکیبی خودروهای مسابقهای در سریهای فرمول 1 و ایندیکار استفاده میشود. فناوری ساندویچ مورد استفاده برای اتومبیل های مسابقه ای نیز بیشتر توسط سازندگان اتومبیل های اسپرت استفاده می شود. یکی از نمونه ها شرکت طراحی ایتالیایی خودروبر ارسلان است که یک خودروی اسپرت قدرتمند با موتور V12، 7 لیتری، 550 اسب بخار است. اجزای ساختاری و بدنه زوندا از ساختار ساندویچی تقویتشده با فیبر کربن خودروبر شهرکرد روهاسل ساخته شدهاند
که شاسی سبک وزن و در عین حال بسیار سفت را فراهم میکند. امداد خودرو تهران میگوید روهاسل ویژگیهای ماشینکاری عالی را ارائه میدهد و همچنین فرمدهی مقرونبهصرفه کانتورهای پیچیده مانند اجزای بدنه بیرونی خودرو آیرودینامیکی را ممکن میسازد. khoodrobar یک ساختار سلولی همگن و 100٪ بسته دارد که گزارش شده است که مزایایی نسبت به هسته های لانه زنبوری، به ویژه برای اجزای تشکیل شده سه بعدی دارد. با هسته های PMI، نیازی به پر کردن و تقویت وقت گیر نیست، که ممکن است منجر به کاهش وزن قابل توجهی نیز شود. در ادامه شکل 1 خودروبر شهرکرد را مشاهده کنید.
سایر هسته های فوم ساندویچ ساختار سلولی ناهمگن دارند و دارای امداد خودرو تهران هستند. هسته های شن و ماسه ترموفرم شده یا ماشینکاری شده ساخته شده از روهاسل در خدمت هستند به عنوان سنبه در حین نصب با پیش آغشتهسازیها، یا با پیشفرمهای پارچه یا پارچه در مورد فرآیندهای تزریق رزین. سپس اجزای ساندویچی تنها در یک مرحله، بدون نیاز به ساخت طولانی و گران قیمت پوسته بیرونی و داخلی، یا پیوند بعدی با مواد هسته تولید میشوند. مقاومت بسیار خوب در برابر خزش PMI اجازه می دهد
تا چرخه پخت در اتوکلاو تا 4 ساعت در دمای 190
درجه سانتی گراد و امداد خودرو تهران مگاپاسکال انجام شود. مقاومت آن در برابر درجه حرارت تا 240 درجه سانتیگراد امکان استفاده از سیستم های رزین بسیار واکنش پذیر را فراهم می کند. اینها زمان چرخه کوتاهتری را در ساخت قطعات و در نتیجه استفاده اقتصادیتر از ظرفیت قالب را ممکن میسازد، یک فوم با سلولهای ریز مخصوصاً برای فرآیندهای تزریق رزین ساخته شده است. این درجه دارای جذب رزین بسیار کمتری در سطح فوم یا در سطح مشترک به پوسته های پوشش است.
در قطعه تمام شده، خودروبر شهرکرد استحکام ویژه بالای امداد خودرو تهران نه تنها باعث کاهش وزن قابل توجهی می شود، بلکه باعث افزایش سفتی قطعات نیز می شود، و مطالعات در دانشگاه فنی استکهلم نشان داده است که رفتار خستگی سازه های ساندویچی تحت تنش دینامیکی با یک هسته روهاسل بهتر از سایر فوم های سفت و چیدمان پیش آغشته بر روی هسته ساندویچی روهاسل ترموفرم شده. وزن این بدنه فقط نصف یک بدنه فلزی قابل مقایسه است و می تواند تولید 50000 دستگاه را با قیمت های رقابتی ارائه دهد. در ادامه شکل 2 امداد خودرو تهران را مشاهده کنید.
سبز شدن کامپوزیت ها ممکن است به زودی با بزرگترین چالش خود، مسئله بازیافت – خودرو شهرکرد و بزرگترین فرصت آنها، “سبزسازی” حمل و نقل جاده ای روبرو شوند. کارشناسان قبول دارند که ممکن است مشکلی وجود داشته باشد. یکی از محققین مرکز تحقیقات فورد دانتون، بریتانیا، به Reinforced Plastics گفت که مقدار مشخصی از “بازنگری” با توجه به الزامات سختگیرانه جامعه اروپا برای پایان عمر خودرو در حال انجام است. او فکر می کرد که اگر ما را به سمت فلزات به دلیل تجزیه پذیری ذاتی آنها به عقب برانند، طعنه آمیز خواهد بود.
آلن فاستر، تقویتکننده خودروبر شهرکرد جهانی اوونز کورنینگ، موافق است
که بازیافت یک چالش است، اما فکر میکند که تمرکز تحقیقاتی فعلی در سرتاسر جهان پاسخهایی را ارائه میدهد. علاوه بر این، او می گوید، بازیافت نباید بیش از حد به عنوان ایمنی مورد تاکید قرار گیرد و بهره وری انرژی ممکن است به همان اندازه مهم باشد. دیوید کریپس از SP Systems اشاره می کند که خیلی به معنای بازیافت بستگی دارد. اگر استفاده دیگری برای مواد بازیافتی خارج از بخش خودرو قابل قبول باشد، مدیریت وضعیت آسان تر از یک قطعه ماشین در هکتار است. گروه کامپوزیت های پیشرفته (Z- امداد خودرو تهران تاکید ساختاری بیشتری به خودروبر شهرکرد و دیگران اشاره شده است. با این حال، پر در اروپا از ایالات متحده که در آن فن آوری خودروبر ارسلان به احتمال زیاد، کارشناسان تمرکز بیشتر بر روی پانل های بدن بوده است. باور کنید، برای استفاده اولیه باقی بماند
ساختار خودرو (شاسی، قاب فضایی) ترموپلاستیک کربن، برای مدتی جایی که سفتی و استحکام حیاتی است. در هوافضا مشهود است، اکنون می آیند کامپوزیت ها در راه رسیدن به زمان بزرگ وارد تجارت خودرو شود. قطعات پیش ساخته از 60٪ فیبر کربن khoodrobar بارگیری شده توسط امداد خودرو مستقر در کلرادو برای وسیله نقلیه مفهومی سبک، کم مصرف و اسپرت، انقلاب، استفاده شد. هایپرکار میگوید که از فرآیند جدید خودروبر شهرکرد با تراکم با سرعت بالا برای تولید نمونه اولیه استفاده کرده است که ساختار بدنه 62 قسمتی آن مکمل ساخت ساندویچ روم از آلمان، تولید کننده مواد اولیه فوم پلی متاکریلیمید (PMI) می گوید: فناوری مورد استفاده در صنعت هوافضا به طور فزاینده ای در سایر کاربردهای صنعتی به کار گرفته می شود و جای تعجب نیست که ساخت و ساز ساندویچ کامپوزیتی به ساخت خودرو نیز نفوذ کرده است.
این شرکت میگوید ساخت ساندویچ با فومهای ساختاری مبتنی بر یدک کش!
امداد خودرو تهران الزامات برای استحکام و سختی بالا همراه با کمترین
وزن ممکن را برآورده کند یک فوم ساختاری
خودروبر شهرکرد مدتهاست که در ساختارهای ترکیبی خودروهای مسابقهای
در سریهای فرمول و ایندیکار استفاده میشود.
فناوری ساندویچ مورد استفاده برای اتومبیل های مسابقه ای
نیز بیشتر توسط سازندگان اتومبیل های اسپرت استفاده می شود.
یکی از نمونه ها شرکت طراحی ایتالیایی است