امداد خودرو تهران | کفی خودروبر | خودروبر ارسلان | khoodrobar
عنوان | کارایی کفی های خودرو بر چیست؟ |
---|---|
نویسنده | فرناز خالقی |
دپارتمان | اوج شید |
تعداد کلمات | 1074 کلمه |
مدت زمان مطالعه | 10 دقیقه |
فهرست مطالب
امداد خودرو را به همراه دارد. با این حال، در شرایط
سوپاپ بای پس و یک دریچه منفذ متغیر با موتور محرکه
مثلاً مسافران، محموله، سوخت). امداد خودرو با سیستم تعلیق
در صورت وجود محرک ها می توانند روزنه های برقی
فهرست تصاویر
امداد خودرو تهران را به همراه دارد. با این حال، در شرایط
کفی خودروبر (به عنوان مثال خودروبر ارسلان میرایی بالا تنظیم می شود تا هندلینگ خوبی داشته باشد. به طور کلی، میرایی زیاد، چرخش وسیله نقلیه را در پاسخ به مانورهای پیچیدن یا چرخش کاهش می دهد، و تمایل دارد نیروی لاستیک را در جاده برای افزایش نیروهای پیچیدگی حفظ کند. سیستمهای تعلیق میرایی متغیر میتوانند ایمنی را بهویژه برای وسایل نقلیه با مرکز ثقل نسبتاً بالا همانطور که در فصل 1 توضیح داده شد، میرایی یک سیستم تعلیق با ویسکوزیته سیال در کمک فنر/استارت و اندازه روزنه ای که امداد خودرو تهران آن جریان می یابد،
هنگام حرکت چرخ نسبت به بدنه خودرو تعیین می شود. اولین کفی خودروبر تعلیق فعال یا نیمه فعال از دیافراگم متغیر استفاده می کردند. یک طرح برای دستیابی به میرایی متغیر، جابجایی بین دو اندازه دیافراگم با استفاده از khoodrobar برقی است. طرح دیگری اندازه دیافراگم را به طور مداوم با اگرچه استراتژی های کنترلی بالقوه زیادی برای تنظیم میرایی کمک فنر وجود دارد، ما ابتدا میرایی سوئیچ شده را مانند مثال خود در نظر می گیریم. در چنین سیستمی، هر زمان که شتاب جانبی است. در ادامه شکل 1 امداد خودرو تهران را مشاهده کنید.
از یک آستانه از پیش تعیین شده فراتر رود، میرایی کمک فنر به مقدار کفی خودروبر می کند. شکل 8.19 چنین سیستمی را نشان می دهد که در آن آستانه تغییر به میرایی محکم (یعنی میرایی بالاتر) تغییر در میرایی کمک فنر با تغییر دیافراگم در عبور روغن از پیستون حاصل می شود (برای بحث در مورد پیکربندی کمک فنر به فصل 1 مراجعه کنید). در سیستمهای تعلیق نیمه فعال عملی، دو وسیله برای تغییر اندازه دیافراگم استفاده میشود: شیر برقی درک الکترونیک خودرو کنترل حرکت وسیله نقلیه شکل 8.19 آستانه سوئیچینگ در مقابل ورودی های سرعت و فرمان
سوپاپ بای پس و یک دریچه منفذ متغیر با موتور محرکه
کفی خودروبر تصویری از ویژگی های نیرو/سرعت نسبی یک کمک فنر دارای دیافراگم سوئیچ برقی است میرایی متغیر از طریق ویسکوزیته متغیر سیال میرایی متغیر تعلیق نیز با دیافراگم ثابت و ویسکوزیته سیال متغیر به دست می آید. سیال چنین سیستمی از یک هیدروکربن مصنوعی با ذرات آهن معلق تشکیل شده است و سیال مغناطیسی رئولوژیکی (MR) نامیده می شود. یک آهنربای الکتریکی به گونه ای قرار می گیرد که میدان مغناطیسی ایجاد می شود که قدرت آن متناسب با جریان عبوری از سیم پیچ است. این امداد خودرو تهران از سیال MR عبور می کند.
کفی خودرو میدان مغناطیسی، ذرات آهن به طور تصادفی توزیع میشوند و سیال MR دارای ویسکوزیته نسبتاً پایینی است که مربوط به میرایی کم است. با افزایش میدان مغناطیسی از صفر، ذرات آهن شروع به همسو شدن با میدان می کنند و ویسکوزیته متناسب با شدت میدان (که متناسب با جریان عبوری از سیم پیچ آهنربای الکتریکی است) افزایش می یابد. یعنی میرایی کمک فنر/استرات مربوطه به طور مداوم با جریان سیم پیچ الکترومغناطیس تغییر می کن نرخ بهار متغیر فصل 2 نشان داد که ویژگی های پاسخ فرکانسی است. در ادامه شکل 2 کفی خودروبر را مشاهده کنید.
یک سیستم تعلیق تحت تأثیر فنرها و همچنین میرایی کمک فنر است. فنرهای فولادی معمولی (به عنوان مثال، سیم پیچ یا برگ) دارای نرخ ثابت فنر امداد خودرو هستند. ارتفاع وسیله نقلیه از سطح زمین است درک خودروهای الکترونیکی شکل 8.20 کمک فنر قابل تنظیم کنترل حرکت وسیله نقل شکل 8.21 نیرو در مقابل سرعت نسبی یک شیر برقی – ضربه گیر دیافراگم س 8 درک الکترونیک خودرو شکل 8.22 سیستم تعلیق الکترونیک کنترل حرکت وسیله نقلیه 8 وزن وسیله نقلیه تعیین می شود، که به نوبه خود به بارگیری بستگی دارد
مثلاً مسافران، محموله، سوخت). امداد خودرو تهران با سیستم تعلیق
کنترل شده الکترونیکی، به فنرهای بادی نیز به عنوان جایگزین فنرهای فولادی مجهز هستند. فنر پنوماتیک شامل یک مثانه لاستیکی است که در یک مجموعه khoodrobar و با هوا تحت فشار پر شده است. این خودروبر ارسلان معمولاً سیستم تعلیق بادی نامیده می شود. نرخ فنر برای چنین فنرهای پنوماتیک متناسب با فشار مثانه است. یک پمپ موتور محرک ارائه شده است که فشار را در مثانه تغییر می دهد و یک تعلیق با نرخ فنر متغیر ایجاد می کند. در ارتباط با یک سیستم کنترل کفی خودروبر پنوماتیکی می توانند به طور خودکار امداد خودرو تهران را تنظیم کنند تا بارهای مختلف خودرو را در خود جای دهد.
سیستم کنترل تعلیق الکترونیکی سیستم کنترل برای یک سیستم تعلیق الکترونیکی معمولی در بلوک دیاگرام شکل 8.22 نشان داده شده است. پیکربندی سیستم کنترل در شکل 8.22 عمومی است و لزوماً نماینده سیستم برای هیچ خودروی تولیدی نیست. این سیستم شامل سنسورهایی برای اندازه گیری سرعت خودرو می باشد. حسگرها نرخ انحراف کنترل حرکت وسیله نقلیه ورودی فرمان (به عنوان مثال، انحراف زاویه ای چرخ های هدایت شده)؛ جابجایی نسبی مجموعه چرخ و بدنه/شاسی خودرو؛ شتاب جانبی؛ و نرخ امداد خودرو تهران ها سیگنال های الکتریکی به کمک فنر/محرک کفی خودروبر است که فنرهای پنوماتیکی را تحت فشار قرار می دهد بر عملکرد برای اکثر اجزای ساختمان هستند که ارزیابی را آسان می کند. (مانند SUV) بهبود بخشند. مکانیزم موتور محرک تغییر می دهد.
در صورت وجود محرک ها می توانند روزنه های برقی
متغیر موتور محور یا الکترومغناطیس برای پایههای ویسکوزیته؟
متغیر نوع سیال RH باشند. سوئیچ شونده یا روزنه های حرکت نسبی.
بدنه/چرخ را می توان برای تخمین نیروی عادی تایر استفاده کرد؟
و سپس میرایی برای بهینه سازی این نیروی نرمال تنظیم می شود.
امداد خودرو تهران میزان انحراف دادههایی را ارائه میکند که در رابطه؟
کفی خودروبر و اندازهگیریهای ورودی فرمان میتوان.