كفی خودروبر غرب تهران | کفی خودروبر | خودروبر ارسلان | khoodrobar
عنوان | وِیژگی ها و مزایای کفی های یدک کش چیست؟ |
---|---|
نویسنده | فرناز خالقی |
دپارتمان | اوج شید |
تعداد کلمات | 1074 کلمه |
مدت زمان مطالعه | 10 دقیقه |
فهرست مطالب
كفی غرب تهران با این حال، تصادفات کامیون های بزرگ
زندگی که با حداکثر امتیاز کوتاه شده آسیب اندازه گیری شد
سنگین بر اساس نوع وسیله نقلیه از سال كفی غرب تهران!
بخش زیر روش مورد استفاده برای تخمین میزان وقوع
فهرست تصاویر
كفی خودروبر غرب تهران با این حال، تصادفات کامیون های بزرگ
کفی خودروبر تصادفات مضر هستند. در این مدت، به طور متوسط، 438 نفر در هر خودروبر ارسلان کامیون بزرگ درگیر تصادف گزارش شده به پلیس در مقابل 325 نفر در سایر تصادفات گزارش شده مجروح یا کشته شدند. در سال 2000، 5211 نفر در ایالات متحده به دلیل تصادفات کامیون های بزرگ جان خود را از دست دادند (CRASH، 2003). از این تعداد، تنها 14 درصد سرنشینان کامیون های بزرگ بودند. 139663 نفر دیگر در تصادفات کامیون های بزرگ مجروح شدند. از این تعداد، تنها 23 درصد سرنشینان کامیون های بزرگ بودند.
بر اساس دادههای كفی خودروبر غرب تهران و استفاده از خودرو khoodrobar در مورد مسافت پیموده شده کامیون (دفتر کفی خودروبر کامیونهای تک ترکیبی پرکاربردترین کامیونها در ایالات متحده هستند. آنها 71 درصد از کل مایل های پیموده شده با کامیون های بزرگ را طی می کنند. کامیونهای تک واحدی 26 درصد رانندگی میکنند و ترکیبهای چندگانه فقط 3 درصد راندن دارند. در حال حاضر، 16 ایالت به کامیون های ترکیبی متعدد اجازه کار می دهند. تصادفات با کامیون های بزرگ هزینه های مختلفی را بر خودرو و راننده آن در ادامه شکل 1 كفی خودروبر غرب تهران را مشاهده کنید.
سایر رانندگانی که مستقیم یا غیرمستقیم در تصادف دخیل هستند و جامعه به عنوان یک کل تحمیل کفی خودروبر هزینه هایی مانند خسارت اموال، خدمات اضطراری و تاخیر در سفر، جراحات و تلفات جانی هزینه های قابل توجهی را تحمیل می کند. این مطالعه هزینه های واحد تصادفات وسایل نقلیه بزرگ (متوسط و سنگین) را به مبلغ 2000 دلار ارائه می کند. میلر و همکاران (1991) اولین تلاشی را برای برآورد هزینه های تصادف کامیون در ایالات متحده انجام داد. آنها ابتدا هزینه ها را با شدت تهدید به
زندگی که با حداکثر امتیاز کوتاه شده آسیب اندازه گیری شد
انجمن برای پیشرفت پزشکی خودرو کفی خودروبر محاسبه کردند. طرح امتیاز مختصر آسیب (AIS) یک طبقهبندی پزشکی دقیق است که توسط پزشکان به عنوان مبنایی برای رتبهبندی آسیبهای تهدید بقا ایجاد شده است. این یک رتبه بندی عددی از 0 (بدون آسیب) تا 6 (حداکثر، به طور کلی غیرقابل زنده ماندن) اختصاص می دهد. مجموعه دادههای اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراهها (NHTSA) که با کد AIS کدهایی را برای «مصدوم، شدت ناشناخته» و «مشخص در صورت آسیب دیدگی» اضافه میکنند. به سادگی حداکثر AIS در كفی خودروبر غرب تهران است که قربانی متحمل می شود.
هدف مقیاس AIS تمایز آسیبها بر اساس تهدید بقا است، نه هزینه، تلفات عملکردی یا دوره بهبودی که در بر دارند. به عنوان مثال، از دست دادن دندان یک آسیب AIS-1 است که می تواند هزینه های قابل توجهی و درد و رنج مادام العمر را به همراه داشته باشد. برعکس، جراحی به موقع اغلب امکان انجام کامل و سریع را فراهم می کند بهبودی از پارگی طحال و سایر آسیب های داخلی AIS-3-5. با این وجود، هزینه های متوسط هر مورد در یک ناحیه بدن معمولاً با MAIS افزایش می یابد (میلر، 1993). با ضرب است. در ادامه شکل 2 کفی خودروبر را مشاهده کنید.
كفی خودروبر غرب تهران هر قربانی تصادف بزرگراه در MAIS ضربدر توزیع MAIS قربانیان تصادفات مرتب شده است. توسط سنگین ترین وسیله نقلیه درگیر، میلر و همکاران. (1991) برآورد هزینه ها بر اساس نوع وسیله نقلیه. این برآوردها به طور ضمنی فرض میکردند که توزیع صدمات بر اساس ناحیه بدن در سطح شدت AIS با نوع وسیله نقلیه متفاوت نیست. فقط خسارت مالی و هزینه های تاخیر سفر مربوط به تصادف برای تصادفات کامیون تنظیم شده است. میلر و همکاران (1998c) میلر و همکاران را بهبود بخشید. (1991) با محاسبه هزینه های تصادف وسیله نقلیه متوسط /
سنگین بر اساس نوع وسیله نقلیه از سال كفی خودروبر غرب تهران!
MAIS قربانی و ناحیه بدنه در تصادفات وسایل نقلیه متوسط / سنگین. این تجزیه و تحلیل دقیق از انواع تصادف و علت، و تفاوت های مربوطه در هزینه ها ارائه شده است. همچنین تجزیه و تحلیلی از هزینه های سطح خودرو برای تصادفات چند وسیله نقلیه ارائه کرد. زالوشنجا و همکاران (2000) به موازات میلر و همکاران. روش های (1998c). تخمین های خود را به روز کرد و به طور قابل توجهی تعداد موارد مورد استفاده برای تخمین توزیع جراحات برای سرنشینان كفی غرب تهران سبک درگیر در تصادفات وسایل نقلیه کفی خودروبر را افزایش داد. با نمونه بزرگتر، میتوانست هزینهها را بین انواع وسایل نقلیه سنگین و هزینههای تصادفهای تریلر تکی در مقابل چند تریلر متفاوتتر متمایز کند.
مطالعه حاضر برآوردهای منتشر نشده در خودروبر ارسلان و همکاران را به روز می کند و بهبود می بخشد. (2000). قابل توجه، متفاوت از khoodrobar و همکاران. (2000)، هزینههای هر قربانی غیرکشنده تصادف در بزرگراه توسط MAIS، قسمت بدن، و اینکه آیا قربانی دچار شکستگی/دررفتگی شده است، برآورد شد. علاوه بر تشخیصهای دقیقتر مورد استفاده در برآورد، دقت برآوردهای ما با استفاده از دادههای هزینه پزشکی، دستمزد و درآمد فعلی افزایش یافت. هزینه های خسارت اموال با استفاده از داده كفی خودروبر غرب تهران نقلیه تجاری به روز شد. روش ها برآورد هزینههای تصادف مستلزم کفی خودروبر افراد و وسایل نقلیه درگیر در تصادف، شدت جراحات هر فرد، و هزینههای آن صدمات و آسیبهای ناشی از وسیله نقلیه و تاخیر در سفر است.
بخش زیر روش مورد استفاده برای تخمین میزان وقوع
و شدت تصادفات کامیون های بزرگ را شرح می دهد.
بخش بعدی نحوه برآورد هزینه های تصادفات را توضیح می دهد.
خسارت اموال: هزینه تعمیر یا جایگزینی وسایل نقلیه
کفی خودروبر آسیب دیده، محموله و سایر اموال، از جمله
هزینه های جبران خسارت است. برای برآورد
كفی خودروبر غرب تهران اموال در تصادفات وسایل نقلیه سنگین