خودروبر بیرجند | امداد خودرو تهران | خودروبر ارسلان | khoodrobar
عنوان | کاربرد یدک کش بیرجند |
---|---|
نویسنده | فرناز خالقی |
دپارتمان | اوج شید |
تعداد کلمات | 1074 کلمه |
مدت زمان مطالعه | 10 دقیقه |
فهرست مطالب
سیگنال های خودرو بیرجند را به موتور پله ای ارسال می کند.
به طوری که در بیشتر مواقع محفظه سیلندر محرک تقریباً
خودرو بیرجند باعث می شود جریانی به خازن C وارد شود
سوالات متداول در مورد یدک کش های بیرجند شرکت ارسلان!
فهرست تصاویر
سیگنال های خودروبر بیرجند را به موتور پله ای ارسال می کند.
جفت گیت فعال شده توسط بیت علامت تعیین می شود. هنگامی که بیت علامت بالا است، امداد خودرو تهران فعال می شوند و موتور پله ای را به جلو می برد درک خودروهای الکترونیکی کنترل حرکت وسیله نقلی دریچه گاز تا زمانی که Z صفر نباشد. به طور مشابه، هنگامی که بیت علامت پایین است، خودروبر ارسلان فعال می شوند و موتور پله ای دریچه گاز را به تاخیر می اندازد. برای کنترل تعداد مراحل، کنترل کننده یک مقدار باینری را در شمارنده باینری بارگذاری می کند. در صورتی که محتویات آن صفر نباشد، جفت گیت خودروبر بیرجند مناسب فعال است.
هنگامی که با داده ها بارگذاری می شود، امداد خودرو تهران شمارنده باینری با فرکانس یک ساعت شمارش معکوس می کند وقتی شمارش معکوس به صفر می رسد، گیت ها غیرفعال می شوند و استپر موتور از حرکت بازمی ایستد. زمان مورد نیاز برای شمارش معکوس تا صفر با مقدار عددی بارگذاری شده در شمارنده باینری تعیین می شود. با بارگذاری اعداد باینری امضا شده در شمارنده باینری، کروز کنترل میزان و جهت حرکت استپر موتور و در نتیجه حرکت مربوطه دریچه گاز را تنظیم می کند. در ادامه شکل 1 خودروبر بیرجند را مشاهده کنید.
محرک با خلاء الکترونیک راننده برای یک کروز کنترل مبتنی بر یک سیستم خلاء یک khoodrobar چرخه کاری متغیر را همانطور که در امداد خودرو تهران توضیح داده شد تولید می کند در این نوع سیستم، چرخه وظیفه در هر زمان متناسب با سیگنال کنترل است. به عنوان مثال، اگر در هر لحظه یک خطای مثبت بزرگ بین فرمان و سیگنال واقعی وجود داشته باشد، سیگنال کنترل نسبتاً بزرگی تولید خواهد شد. این سیگنال کنترلی باعث می شود که الکترونیک راننده یک سیگنال چرخه کاری بزرگ برای کار با شیر برقی تولید کند
به طوری که در بیشتر مواقع محفظه سیلندر محرک تقریباً
در سطح خلاء منیفولد قرار دارد. در نتیجه، پیستون در برابر فنر ترمیم کننده حرکت می کند و باعث امداد خودرو تهران شدن دریچه گاز می شود. در نتیجه موتور قدرت بیشتری تولید می کند و خودرو را تا زمانی که سرعت آن با سرعت فرمان مطابقت کند شتاب می دهد. باید تاکید کرد که، صرف نظر از نوع محرک مورد استفاده، یک سیستم کروز کنترل مبتنی بر ریزپردازنده. سرعت فرمان را بخوانید. سرعت واقعی خودرو را اندازه گیری کنید. یک خطا را محاسبه کنید خودروبر بیرجند یک سیگنال کنترل را با استفاده از قانون محاسبه کنید.
سیگنال کنترل را به الکترونیک راننده ارسال کنید. باعث می شود الکترونیک راننده سیگنالی به محرک دریچه گاز ارسال کند تا خطا کاهش یابد. نمونه ای از الکترونیک برای یک سیستم کروز کنترل که اساساً آنالوگ است در شکل 8.10 نشان داده شده است. توجه داشته باشید که سیستم از چهار تقویت کننده عملیاتی (آمپلی فایر) همانطور که در فصل 3 توضیح داده شد استفاده می کند و هر آپ امپ برای هدف خاصی استفاده می شود. خودرو بیرجند به عنوان تقویت کننده خطا استفاده می شود.در ادامه شکل 2 امداد خودرو تهران را مشاهده کنید.
خروجی آپ امپ 1 با اختلاف سرعت فرمان و سرعت واقعی متناسب است. سپس سیگنال خطا به عنوان ورودی برای آپامپ 2 و 3 استفاده می شود. آپمپ 2 یک تقویت کننده متناسب با بهره K1 = -&/& است. توجه داشته باشید که R~ متغیر است تا بهره تقویت کننده متناسب را بتوان تنظیم کرد. آپ امپ 3 است درک خودروهای الکترونیکی 301 شکل 8.10a کروز کنترل الکترونیکی (آنالوگ) کنترل حرکت وسیله نقلیه سوئیچ 1 آمپلی فایر فرمان سرعت یک انتگرالگر با بهره KI = – 1/R3 C. مقاومت R3 برای اجازه تنظیم بهره متغیر است.
خودروبر بیرجند باعث می شود جریانی به خازن C وارد شود
که برابر با جریان ورودی به R3 است. ولتاژ روی خودروبر ارسلان خطای ولتاژ خروجی تقویت کننده V~ است. جریان در R3 از قانون اهم به دست آمده اس که با جریان وارد شده به خازن یکسان است. اگر سیگنال خطا 1I ثابت باشد، جریان/ثابت خواهد بود و ولتاژ در خازن به طور پیوسته با نرخی متناسب با جریان تغییر میکند. یعنی ولتاژ خازن متناسب با انتگرال سیگنال خطا است: خروجی تقویت کننده انتگرال، V~، بسته به اینکه V~ بالای یا زیر صفر ولت باشد، با گذشت زمان افزایش یا کاهش می یابد. ولتاژ خودروبر بیرجند فقط زمانی ثابت یا بدون امداد خودرو تهران که خطا دقیقاً صفر باشد. به همین دلیل است که سود یکپارچه درک الکترونیک خودرو کنترل حرکت خودروشکل 8.10b نمونه نمونه و مدار معمولی از آنجایی که خروجی تقویت کننده جمع یک سیگنال آنالوگ است،
باید به سیگنال چرخه کار تبدیل شود تا دریچه گاز را پالس کند. فعال کننده بلوک در نمودار در شکل 8.10a می تواند خطای حالت پایدار سیستم را به صفر کاهش دهد. حتی یک خطای کوچک (مثلاً به دلیل اختلال) باعث می شود khoodrobar برای تصحیح خطا تغییر کند. خروجی تقویتکنندههای تناسبی و انتگرال با استفاده از تقویتکننده خودروبر بیرجند ، تقویتکننده 4 اضافه میشوند. تقویتکننده جمعکننده ولتاژ امداد خودرو تهران را اضافه میکند و مجموع حاصل را معکوس میکند. وارونگی ضروری است زیرا هر دو تقویت کننده متناسب و انتگرال سیگنال های ورودی خود را در حالی که تقویت می کنند معکوس می کنند. معکوس کردن مجموع حس صحیح یا قطبیت را به سیگنال کنترل باز می گرداند. آمپلی فایر جمعآوری یک ولتاژ آنالوگ V تولید میکند که قبل از اینکه بتواند محرک دریچه گاز را به حرکت درآورد، باید به سیگنال چرخه کاری تبدیل شود.
سوالات متداول در مورد یدک کش های بیرجند شرکت ارسلان!
سوئیچ خودروبر بیرجند برای غیرفعال کردن کنترل کننده سرعت
با قطع سیگنال کنترل به محرک دریچه گاز استفاده می شود. امداد خودرو تهران را غیرفعال می کند
درک اتوموتیوالکترونیک کنترل حرکت وسیله نقلیه
سیستم هر زمان که احتراق خاموش شود، کنترلر خاموش شود
یا پدال ترمز فشار داده شود. هنگامی که راننده کلید
تنظیم سرعت S~ را فشار می دهد، کنترلر روشن می شود.