خودروبر سیار | کفی خودروبر | خودروبر ارسلان | khoodrobar
عنوان | موارد مهم برای تولید یدک کش ها چیست؟ |
---|---|
نویسنده | فرناز خالقی |
دپارتمان | اوج شید |
تعداد کلمات | 1074 کلمه |
مدت زمان مطالعه | 10 دقیقه |
فهرست مطالب
برای هر نوع تصادف، خودروسیار مکانیسم های آسیب شناسایی شدند.
این طراحی متفاوت است نشانه ها شامل وزن، ارتفاع قاب و سفتی است.
روش ها پایگاه داده خودروسیار و انتخاب مرکز تحقیقات و پیشگیری
بازرسی های بیرونی خودرو شامل اندازه گیری دقیق آسیب
فهرست تصاویر
برای هر نوع تصادف، خودروبر سیار مکانیسم های آسیب شناسایی شدند.
برای برخورد جانبی به کفی خودروبر ، صدمات سر و قفسه سینه فوقانی به دلیل تماس قاب سپر LTV در بالای تقویت کننده درب جانبی PV غالباً مشاهده می شد. برای ضربه از جلو به PV، شکستگی های شدید چند اندام همراه با برخی از آسیب های سر و قفسه سینه به دلیل نفوذ پانل ابزار و ستون فرمان به دلیل نادیده گرفتن قاب سپر خودروبر ارسلان ایجاد شد. زیردریایی PV هنگام برخورد با LTV منجر به شکستگی شدید اندام تحتانی سرنشین LTV به دلیل نفوذ پانچ انگشت پا به محفظه وسیله نقلیه LTV شد. آسیبها و منابع شناساییشده در
خودروبر سیار موارد، نیاز به طراحی مجدد کفی خودروبر PV را برای بهبود سازگاری وسیله نقلیه پشتیبانی میکنند. بازنگری استاندارد فدرال ایمنی خودروهای موتوری 214 برای تقویت کل در، اضافه کردن کیسه هوای جانبی و مهندسی مجدد سپرهای LTV و/یا ارتفاع قاب و قسمت های جلوی PV راه های ممکن برای کاهش این صدمات و مرگ و میرها با سازگاری بیشتر خودروها هستند. کلمات کلیدی: تصادف جراحت؛ عدم تطابق؛ ایمنی؛ تاثیر جانبی. مقدمه از سال 1980 تا 1998، تعداد تلفات ناشی از وسایل نقلیه مسافربری (PV) در مقابل تصادفات PV کاهش پیوسته ای داشت. در ادامه شکل 1 خودروبر سیار را مشاهده کنید.
کفی خودروبر ، از سال 1980، تلفات ناشی از برخورد PV و خودروهای کامیون سبک (LTV) نیز افزایش یافته است. LTV شامل وسایل نقلیه کاربردی ورزشی (SUV)، کامیونهای وانت، و وانتهایی است که بر روی یک قاب کامیون ساخته میشوند. گمان می رود که این افزایش به دلیل و افزایش نمایش khoodrobar در ناوگان خودرو باشد. عدم تطابق خودرو به عنوان تفاوت های طراحی بین آنها تعریف می شود انواع خودرو که منجر به آسیب نامتناسب می شود ران به وسایل نقلیه درگیر در یک برخورد؛
این طراحی متفاوت است نشانه ها شامل وزن، ارتفاع قاب و سفتی است.
این هست همچنین به عنوان ناسازگاری تصادف شناخته می شود کفی خودروبر الگوهای آسیب می تواند منجر به نقض یکپارچگی ساختاری محفظه مسافر شود و در نتیجه خطر آسیب جدی یا مرگ برای سرنشینان افزایش یابد. مطالعات موسسه بیمه ایمنی بزرگراه (IIHS) نشان داده است که خطر نسبی مرگ برای سرنشینان PV درگیر در برخورد از جلو با LTV 3 تا 4 برابر بیشتر از افرادی است که در برخوردهای مشابه با PV دیگر دخیل هستند. برای ضربه های جانبی، خطر نسبی مرگ می تواند 27 تا 48 برابر برای سرنشینان خودروبر سیار است.
در بزرگراه های ما رایج تر می شود. برای سال 2000، ثبت نام وسایل نقلیه موتوری کفی خودرو میلیون کامیون سبک را در ایالات متحده نشان می دهد که 63.8٪ نسبت به سال 1990 افزایش یافته است. در طول مدت مشابه، یک٪ کاهش در تعداد PV ثبت شده وجود دارد. LTV اکنون 40% از تمام وسایل نقلیه موتوری ثبت شده را تشکیل می دهد (Office of Highway Policy Information, 2000) و سهم بازار LTV از 14.2% در سال 1996 به 21% در سال 2000 افزایش یافته است (Polk, 2001). اگر این روند ادامه پیدا کند، در ادامه شکل 2 کفی خودروبر را مشاهده کنید.
به زودی به اکثریت خودروبر سیار ها تبدیل می شود که منجر به حتی gre می شود در صورت بروز عدم تطابق خودرو شبکه تحقیقاتی و مهندسی زیر نظر اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه (NHTSA) برای ارائه تجزیه و تحلیل دقیق محل تصادف و دادههای آسیب خاص سرنشین برای بهبود پیشگیری، درمان و توانبخشی تصادف وسایل نقلیه موتوری ایجاد شده است. صدمات. هدف از مطالعه حاضر بررسی تصادفات با عدم تطابق وسیله نقلیه برای تعیین مکانیسم های سینماتیکی آسیب سرنشین و شناسایی بهبودهای احتمالی طراحی برای کاهش تلفات و جلوگیری از آسیب شدید است.
روش ها پایگاه داده خودروبر سیار و انتخاب مرکز تحقیقات و پیشگیری
از آسیب هاربرویو (HIPRC) یکی از 10 مرکز CIREN است. معیارهای گنجاندن برای پایگاه داده CIREN عبارتند از: (1) وسیله نقلیه نمی تواند غلت بزند و یا سرنشین نمی تواند از وسیله نقلیه خارج شود، سرنشینان مورد باید مهار شده باشند یا کیسه هوا باز شده باشند، حداقل یک آسیب با امتیاز مختصر شدت خودروبر ارسلان متحمل شده باشند و در خودرویی ساخته شده در 6 سال گذشته بوده باشند. برای هر تصادف ثبتشده، دادههای زیر بهدست آمد: دادههای پزشکی در مورد سرنشینان مجروح، دادههای صحنه خودروبر سیار ، و اطلاعات خسارت خودرو. هر صحنه تصادف و بررسی وسیله کفی خودروبر از فرمتی استفاده میکرد که توسط سیستم نمونهگیری ملی خودرو (NASS) (NASS، 1996) ایجاد شده بود. سپس هر مورد توسط یک تیم چند رشتهای متشکل از یک محقق تصادف، یک
مهندس زیستی، یک پرستار محقق، یک متخصص رادیولوژی و پزشکان بررسی شد تا مکانیسم احتمالی آسیب ایجاد شود. هر آسیب مورد بحث قرار می گیرد و منابع آسیب khoodrobar به عنوان قطعی، محتمل یا ممکن طبقه بندی می شوند. بررسی تصادف مستندات مقیاسبندی شده هر محل تصادف شامل جمعآوری اطلاعات در مورد جاده، خودرو سیار ترافیک، نوع سطح جاده، شرایط و درجه جاده در مکانهای قبل و بعد از برخورد انجام شد. شواهد فیزیکی، مانند علائم لغزش لاستیک، برای تعیین زاویه سمت و کفی خودروبر پس از برخورد وسایل نقلیه در حال برخورد مورد استفاده قرار گرفت. برای کمک به محاسبه سرعت و نیروی ضربه، یک نقشه مقیاسبندی شده از ضربه و موقعیت استراحت نهایی وسایل نقلیه استفاده شد
بازرسی های بیرونی خودرو شامل اندازه گیری دقیق آسیب
مستقیم و القایی بود. با استفاده از یک کانتور سنج، یک
نمایه له شدن آسیب از سپر جلو یا صفحه جانبی به دست آمد و
خودروبر سیار ضربه جانبی مورد 11 آسیب داخلی نشان دهنده عقب
شکل 2. ضربه جانبی مورد 11 آسیب خارجی نشان دهنده موقعیت درب
بالایی صندلی با باز شدن کیسه هوا برای محافظت از سر و قسمت بالایی است.
نفوذ. این جعبه ناحیه تماس قاب سپر کفی خودروبر را نشان می دهد. قفسه سینه