اجاره خودروبر | کفی خودروبر | خودروبر ارسلان | khoodrobar
عنوان | 19 بهمن 15 |
---|---|
نویسنده | فرناز خالقی |
دپارتمان | اوج شید |
تعداد کلمات | 1074 کلمه |
مدت زمان مطالعه | 10 دقیقه |
فهرست مطالب
اجاره خودرو دیگر مانند ادغام داده های حسگر، خواهد شد
ماهیت غیرخطی دارد و همچنین در معرض انواع اختلالات
از اهمیت اجاره خودرو است. موقعیت فعلی دقت بالا را می توان
در بسیاری از موارد، یو اسویهای بدون عملکرد آسانتر
فهرست تصاویر
اجاره خودروبر دیگر مانند ادغام داده های حسگر، خواهد شد
کفی خودروبر جدیدی از استقلال در وسایل نقلیه را فراهم می کند نتیجه گیری در زمینه وسایل نقلیه و سیستم های حمل و نقل، پیشرفت بزرگی طی دو سال اخیر حاصل شده است سال، با کنترل در خودروبر ارسلان مقدم. خودکار کنترل همچنین به پیشرفت در این بخش کمک خواهد کرد اشکال مختلف از مدل سازی جریان ترافیک تا ادغام اطلاعات حسگر جدید و از کنترل موتور به طور خودکار هوشمند وسایل نقلیه. روندهای جدید و نوظهور اجاره خودروبر هستند
نتایج برای حل برخی از زمینه های بیشتر کفی خودروبر. دستاوردهای عمده اخیر، روند اگرچه چندین چالش دشوار پیش روی سیستم های وسایل نقلیه و حمل و نقل وجود دارد، با این وجود دستاوردهای قابل توجهی در سال های اخیر حاصل شده است. علاوه بر این، چندین روند در حال حاضر در کلاس وسیعی از وسایل نقلیه و سیستم های حمل و نقل قابل تشخیص است. سیستم های دریایی در طول دهه گذشته علاقه به سرعت در حال رشد در طراحی و توسعه کشتی های دریایی خودمختار وجود داشته است. شکل 1 اجاره خودروبر به اندازه کافی برای تولید انبوه احتمالا تغییر خواهد کرد
این شناورها وسایل نقلیه زیرآبی بدون کفی خودروبر و وسایل نقلیه سطحی بدون khoodrobar هستند. دستاوردهای بسیاری محقق شده است، اما این حوزه از طراحی سیستم های کنترل دریایی همچنان یکی از حوزه های کلیدی برای تحقیق و کاربرد در بخش های نظامی/دریایی و صنعتی در آینده قابل پیش بینی خواهد بود. ویژگیهای دینامیکی یک UUV یک مشکل طراحی سیستم کنترل را نشان میدهد که روشهای طراحی خطی کلاسیک نمیتوانند به راحتی یا به طور مؤثر آن را در بر گیرند. اساساً، دینامیک
ماهیت غیرخطی دارد و همچنین در معرض انواع اختلالات
مانند نیروهای کشش متغیر، اثرات گردابه و جریان است. بنابراین آنها یک کار چالش برانگیز در توسعه الگوریتمهای مناسب برای کنترل حرکت و کفی خودروبر درجه آزادی که چنین کشتیهایی در آن کار میکنند، ارائه میکنند و باید از نظر رد اغتشاش، سرعتهای مختلف خودرو و دینامیک قوی باشند. لازم به ذکر است که اصطلاح “وسیله نقلیه زیرآبی بدون سرنشین” همانطور که در اینجا استفاده می شود یک عبارت عمومی برای توصیف هر دو وسیله نقلیه زیردریایی خودمختار اجاره خودروبر وسیله نقلیه از سنسورهایی که بالغ یا مقرون به صرفه شده اند
دور (ROV) است. AUV یک کشتی دریایی است که یک ماموریت را بدون نظارت و نظارت مداوم توسط اپراتور انسانی انجام می دهد، در حالی که ROV یک کشتی دریایی است که از طریق یک کابل متصل یا یک پیوند صوتی به دستورات انسانی نیاز دارد. اگرچه ROV ها نقش مهمی در صنعت فراساحل ایفا می کنند، اما اثربخشی عملیاتی آنها توسط کابل متصل شده و اتکا و هزینه برخی از انواع پلت فرم پشتیبانی محدود می شود. حتی اگر اجاره خودروبر ها را نمی توان در حال حاضر معمولی در نظر گرفت، بسیاری تصور می کنند شکل 2 کفی خودروبر
که آنها فناوری آینده برای ارائه پلت فرم های ضروری برای ابزارها و حسگرها برای انواع مختلف ماموریت های زیر دریا هستند. این ماموریت ها شامل پیش بینی محیط زیست، نظارت بر مناطق انحصاری اقتصادی و عملیات زیر یخ و همچنین نظارت بر حوضه اقیانوس ها است. در اوایل این بحث، یک مورد اولیه در مورد نیاز به تحقیقات مداوم در مورد الگوریتمهای کنترل قوی برای وسیله نقلیه، نیاز به تجهیز آن به یک زیرسیستم ناوبری قوی است که به طور دقیق آن را تعیین می کند، حوزه وسایل نقلیه و سیستم های حمل و نقل این،
از اهمیت اجاره خودروبر است. موقعیت فعلی دقت بالا را می توان
با استفاده از سیستم های پرهزینه اینرسی به دست آورد. با این حال، با افزایش محبوبیت و استفاده از AUV ها، تقاضا برای ادامه دقت ناوبری بالا اما با هزینه کم افزایش می یابد. راه حل این مشکل جاری در استفاده از حسگرهای ارزان قیمتی است که د الگوریتمهای ترکیب دادههای چند حسگر (MSDF) استفاده میشوند. خودروبر ارسلان شک، توسعه الگوریتمهای MSDF یک اولویت برای تحقیق است. علاوه بر این، با بهبود جنبه های ناوبری یک AUV، قوانین کفی خودروبر پیچیده تر می شوند. اگرچه AUV ها دارای پتانسیل بالایی هستند، اما نمی توان چنین کشتی اجاره خودروبر عمق یا داخلی برای انجام کارهای نقشه برداری و ردیابی آلاینده ها مستقر کرد. در نتیجه، هزینههای عملیاتی در حال حاضر بالاست، زیرا غواصان SCUBA یا کشتیهای ویژه حاوی مکانیسم های آسیب آئورت در مرگ و میر ناشی از برخورد وسایل نقلیه
نفر باید برای این کاربردها به کار گرفته شوند. از این رو علاقه به ارائه چنین خدماتی با هزینه کم از طریق یو اس وی هایی که قادر به کار در سیستم های رودخانه ای، ساحلی و آب های عمیق هستند، وجود دارد. USV ها همچنین می توانند به طور مفید برای ماموریت های کفی خودروبر و نجات، khoodrobar ، عملیات های سفارشی و مالیاتی، و انواع بازدارندگی، حمله و نقش های نظامی مخفی راه اندازی شوند. اجاره خودرو دینامیکی یو اس وی ها بسته به اینکه کشتی تک بدنه باشد یا دوقلو متفاوت است. با این حال، صرف نظر از پیکربندی بدنه، همه آنها رفتار بسیار غیرخطی از خود نشان می دهند. هنگام تلاش برای کنترل حالتهای افزایش، نوسان و انحراف به دلیل عملکرد ناقص، عوارض بیشتری در این وسایل نقلیه ایجاد میشود.
در بسیاری از موارد، یو اسویهای بدون عملکرد آسانتر
با استفاده از تئوری کنترل غیرخطی ارائه میشوند.
بنابراین سیستمهای دریایی ضعیف و کاربرد تئوری کنترل غیرخطی
در طراحی سیستمهای کنترلی آنها با توجه به موفقیتهای اخیر
به عنوان زمینهای ضروری برای ادامه تحقیقات در نظر گرفته میشود.
ممکن است استدلال شود که ناوبری USV به دلیل دسترسی اجاره خودروبر
به اطلاعات کفی خودروبر نسبت به AUV مشکل کمتری دارد.