حمل خودرو | کفی خودروبر | خودروبر ارسلان | khoodrobar
عنوان | یدک کش های شرکت ارسلان چه کاربردی دارند؟ |
---|---|
نویسنده | فرناز خالقی |
دپارتمان | اوج شید |
تعداد کلمات | 1074 کلمه |
مدت زمان مطالعه | 10 دقیقه |
فهرست مطالب
چهارصد و سه حمل خود سرنشینان دچار آسیب به سر شدند!
برای گنجاندن در یک مدل رگرسیون لجستیک چند متغیره
در حمل خود نشان داده شده است. گروهها فقط در نسبت
به مدل نیز نتایج را به طور قابل توجهی تغییر نداد.
فهرست تصاویر
چهارصد و سه حمل خودرو سرنشینان دچار آسیب به سر شدند!
کفی خودروبر سرنشین با تعریف مطالعه آسیب مغزی تروماتیک مواجه شدند. 61.9 درصد از سرنشینان از کمربند ایمنی به صورت خودکار یا غیرفعال استفاده کردند. برای خودروبر ارسلان درصد از سرنشینان، کیسه هوا باز شده است. (برای اکثر این سرنشینان، سیستم کیسه هوا از جلو بود. در کمتر از 1٪ از سرنشینان، سیستم کیسه هوا به عنوان “غیر جلویی” توصیف شد.) استفاده از الکل در تصادفات 35.6٪ از کل سرنشینان دخیل بوده است. رابطه بین جهت ضربه و متغیرهای بالینی موجود مرتبط با آسیب مغزی تروماتیک پس از تصادف وسیله نقلیه موتوری در حمل خودرو نشان داده شده است.
خودرو، و با نوع وسیله نقلیه «خودرو» و «کامیون سبک و وانت» برخورد میکردند. کفی خودروبر پرتاب شدن آنها از خودرو بیشتر بود. میانگین وزن وسیله نقلیه ضربه زن و استفاده از کمربند ایمنی در بین سرنشینان برخورد جانبی بیشتر بود. سرنشینان برخورد غیر جانبی بیشتر از سرنشینان برخورد جانبی، سرنشین خودروهای نوع «کامیونهای سبک و وانت»، برخورد «شیء غیرخودرو» و قرار گرفتن در خودرویی بودند که واژگون شده بود. سرنشینان برخورد غیر جانبی نیز به احتمال زیاد توسط یک کیسه هوا محافظت می شوند و در تصادفات ناشی از الکل قرار می گیرند. در ادامه شکل 1 حمل خودرو را مشاهده کنید.
میانگین سرعت حرکت وسیله نقلیه، کفی خودروبر وزن وسیله نقلیه، میانگین جذب انرژی و میانگین کل DV در بین سرنشینان ضربه غیر جانبی بالاتر بود. رابطه بین جهت ضربه و آسیب مغزی نشان داده شده است. 14.63 درصد از سرنشینان ضربه جانبی درصد از سرنشینان ضربه غیر جانبی با تعریف مطالعه آسیب مغزی تروماتیک مطابقت داشتند، که RR تنظیم نشده آسیب مغزی تروماتیک را پس از ضربه جانبی 0.89 ایجاد می کند (فاصله اطمینان متغیرهای جدول 1 عوامل مخدوش کننده بالقوه رابطه ضربه جانبی-آسیب مغزی و بنابراین نامزدهایی
برای گنجاندن در یک مدل رگرسیون لجستیک چند متغیره
در نظر گرفته شدند. «وزن وسیله نقلیه کفی خودروبر و «نوع بدنه خودروی ضربهگیر» ظاهر شد 1 4 6 سالنامه طب اورژانس 44:2 آگوست مربوط به حرکت وسیله نقلیه بوده و از نظر آماری با تجزیه و تحلیل واریانس khoodrobar مرتبط بودند. «وزن وسیله نقلیه ضربهگیر» مستثنی شد، زیرا مقادیر گمشده بیشتری نسبت به «نوع بدنه خودروی ضربهگیر» داشت. «سرعت سفر گزارششده توسط پلیس» کنار گذاشته شد، زیرا بهطور غیر قابل اعتماد اندازهگیری شده و در کمتر از 40 درصد موجود است. از ساکنان «جذب انرژی» حذف شد حمل خودرو از نظر آماری با سایر شاخصهای شدت تصادف
به دام افتادن (011/0=P) و «DV کل» (002/0=P) مرتبط بود. «پرتاب سرنشین» حذف شد زیرا با شاخص دیگری از شدت تصادف، «واژگونی» (P=.035) مرتبط بود. بنابراین، متغیرهای موجود در مدل رگرسیون لجستیک چند متغیره شامل جهت ضربه، سن، جنس، مصرف الکل درگیر در تصادف، استفاده از کمربند ایمنی، باز شدن کیسه هوا، واژگونی وسیله نقلیه، نوع وسیله نقلیه، وزن خودرو، “DV کل” نوع وسیله نقلیه و گیر افتادن سرنشین. این متغیرها تجزیه و تحلیل تک متغیره عوامل مخدوش کننده بالقوه و جهت تاثیر است. در ادامه شکل 2 کفی خودروبر را مشاهده کنید.
حمل خود پتانسیل با ارزش برای غیر جانبی جانبی این تاثیر متغیر متغیر را مخدوش کنید سن، میانگین، جنسیت مونث، شماره الکل شامل در تصادف، شماره اعداد فرکانس های نمونه وزن نشده هستند. اعداد داخل پرانتز فرکانس های نسبی هستند. نتیجه، آسیب مغزی تروماتیک از 1115 سرنشین موجود برای تجزیه و تحلیل، 572 سرنشین دارای مقادیر برای همه 12 متغیر بودند. مقایسه ویژگیهای سرنشینانی که در تحلیل چند متغیره گنجانده شدهاند با سرنشینانی که به دلیل کمبود متغیرها کنار گذاشته شدهاند
در حمل خودرو نشان داده شده است. گروهها فقط در نسبت
پرتابشده از خودرو متفاوت بودند. به دلیل حجم نمونه بزرگ، این تفاوت، اگرچه از نظر آماری معنی دار است، به احتمال زیاد از نظر بالینی مهم نیست. نتایج یک مدل رگرسیون لجستیک چند متغیره کامل در جدول 4 نشان داده شده است. تاثیر جانبی با افزایش قابل توجه خطر آسیب تروماتیک مغز همراه بود. خودروبر ارسلان تنظیم شده آسیب مغزی تروماتیک پس از ضربه جانبی 2.60 بود (95% فاصله اطمینان (CI): 1.1 تا 6.0). سوار شدن در «کامیون سبک یا وانت» نیز به صورت مستقل جدول تنظیم نشده آسیب مغزی حمل خودرو پس از ضربه جانبی. ضربه ای ضربه ای بدون کفی خودروبر فرکانس های نمونه وزن نشده هستند. اعداد داخل پرانتز فرکانس های نسبی هستند. جدول 3. ویژگی های ساکنینی که در تحلیل چند متغیره گنجانده شده و نیستند.*
در شامل نشده است چند متغیره در چند متغیره تجزیه و تحلیل متغیر (n=572) تجزیه و تحلیل khoodrobar جنسیت مرد، شماره (%) مصرف الکل در تصادف، شماره پرتاب سرنشین، شمار دستی یا اتوماتیک 355 (65.50) 310 (57.75) استفاده از کمربند ایمنی، شماره (%) به طور قابل توجهی با خطر بالاتر آسیب مغزی تروماتیک مرتبط است (RR=3.11؛ 95% فاصله اطمینان (CI): 1.1 تا 8.6). استفاده از کمربند ایمنی با کاهش قابل توجهی خطر آسیب مغزی تروماتیک همراه بود (RR=0.20؛ 95% فاصله اطمینان حمل خودرو همانطور که جنسیت مرد کفی خودروبر فاصله اطمینان (CI): 0.09 تا 0.93) بود. برای این 4 متغیر پس از مدلسازی انتخاب گام به گام تغییر قابل ملاحظهای نداشت. فقط این متغیرها افزودن عبارت تعامل جهت ضربه-کمربند ایمنی
به مدل نیز نتایج را به طور قابل توجهی تغییر نداد.
احتمال c2 برای مدل رگرسیون نهایی
و خوبی برازش c2 3.40 (P=.91) بود.
صدمات تروماتیک مغزی که پس از ضربه جانبی
کفی خودروبر متحمل شده بودند، با مقیاس آسیب اختصاری و نمرات
شدیدتر بودند. نمرات مقیاس آسیب اختصاری
حمل خودرو در میان سرنشینان برخورد جانبی نسبت