خودروبر کردستان | خودرو بر | خودروبر ارسلان | khoodrobar
عنوان | شرایط تولید یدک کش کردستان چیست؟ |
---|---|
نویسنده | فرناز خالقی |
دپارتمان | اوج شید |
تعداد کلمات | 945 کلمه |
مدت زمان مطالعه | 9 دقیقه |
فهرست مطالب
آیا خودروبرکردستان می تواند هر نوع اتومبیلی را را حمل کند؟
چگونه می توان خودروبرکردستان را از شرکت ارسلان کرایه کرد؟
راهکار مهم برای استفاده از خودروبر های شرکت ارسلان چیست؟
فهرست تصاویر
آیا خودروبر کردستان می تواند هر نوع اتومبیلی را را حمل کند؟
این نوع رینگ خودرو بر که در خودروهای سواری تا حدود 66 کیلو وات (90 اسب بخار) استفاده می شود، تنها دارای لبه لبه با ارتفاع 14 میلی متر است و با حرف B مشخص می شود. استاندارد خودروبر ارسلان به طور کلی قابل حذف است. به منظور ایجاد امکان نصب ترمزهای بزرگتر (شکل 2.10)، وسایل نقلیه قدرتمندتر دارای رینگ های با قطر بزرگتر به شرح زیر هستند • خودروهای سواری تولید سری: رینگ های 14 تا 17 اینچی • ماشین های اسپرت: رینگ های 16 تا 18 اینچی. فلنج لبه J که در اینجا اعمال می شود خودروبر کردستان روی رینگ ها از 13 اینچ به بالا استفاده می شود و 17.3 خودرو بر میلی متر ارتفاع دارد. فضای بیشتری برای ترمز ایجاد می کند. در ادامه شکل 1 خودروبرکردستان را مشاهده کنید.
پایه قطره طرح متقارن با پسوند “S” مشخص می شود. استانداردها همچنین حاوی جزئیات دقیقی در مورد طراحی و موقعیت سوراخ سوپاپ هستند (همچنین به شکل 2.20 و 2.24 مراجعه کنید). تایرهای C برای وسایل نقلیه تجاری سبک به شانه پهن تری (22 میلی متر) نیاز دارند عرض رینگ را از 3 ~ تا 8 ~ مشخص می کند. و قطر 14 اینچ است: شکل خودروبر کردستان لبه استاندارد و خطوط شانه های ایمنی که می تواند در خودروهای سواری و وسایل نقلیه تجاری سبک استفاده شود. خودرو بر به جای 19.8 میلی متر) که با اضافه کردن حروف khoodrobar (کامیون سبک) در انتهای علامت گذاری می توان به آن اشاره کرد: در سراسر جهان ترجیحی برای استفاده از تیوب شعاعی بدون لوله وجود داردبر روی خودروهای سواری و خودروهای تجاری سبک. در جاهایی که از این لاستیک ها استفاده می شود.
چگونه می توان خودروبر کردستان را از شرکت ارسلان کرایه کرد؟
داشتن یک “محور ایمنی” حداقل در شانه رینگ بیرونی ضروری است. اگر وسیله نقلیه با فشار لاستیک کاهش یافته در پیچ ها باشد، این کار باعث می شود هوا به طور ناگهانی خارج شود سه کانتور خودرو بر مختلف که عمدتاً مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از ابعاد دو طرح اول را مشخص می کند. قوز دور رینگ میچرخد، که در طرحهای H گرد است، در حالی که به یک رینگ قوز صاف، شعاع کوچکی به سمت پای تایر داده میشود. این واقعیت که مهره بین قوز و فلنج لبه محکم قرار می گیرد در هر دو کانتور مفید است. خودروبر کردستان چیدمان هم در بیرون و هم در داخل از لغزش پایههای لاستیک به سمت پایههای سقوط در صورت خروج تمام هوا از لاستیک در هنگام سفر با سرعت پایین جلوگیری میکند. در ادامه شکل 2 خودروبر را مشاهده کنید.
که در غیر این صورت میتواند باعث انحراف خودرو بر شود. عیب رینگ های کوهان این است که تعویض لاستیک سخت بوده و به ابزار خاصی نیاز دارد. یک طرح فرانسوی که فقط برای رینگ های خودروهای سواری در نظر گرفته شده است، رینگ Contre Pente است که به اختصار CP شناخته می شود. این یک شانه مایل به سمت پایه رینگ دارد که برای عرض رینگ بین 4 اینچ تا خودروبر کردستان اینچ در یک یا هر دو طرف ارائه شده است. برای سالها، رینگهای اکثر خودروهای سواری دارای شانههای ایمنی در دو طرف هستند، یا قوز دوگانه (شکلهای 2.20 و 2.24) یا برآمدگی فیات لبههای تیز در بیرون و طراحی گردتر در داخل (شکل خودرو بر کانتور مورد نظر باید در نام رینگ مشخص شود. شکل 2.22 ترکیبات و اختصارات ممکن را نشان می دهد
راهکار مهم برای استفاده از خودروبر های شرکت ارسلان چیست؟
که باید بعد از داده های قطر رینگ ظاهر شوند. یک نام کامل برای یک لبه نامتقارن به صورت زیر خواهد بود: لاستیک و لاستی خودروبر کردستان قوز دوگانه قطر رینگ بر حسب اینچ مرجع دراپ پایه برای نصب لاستیک طراحی فلنج رینگ عرض رینگ بر حسب اینچ تعداد استاندارد (فقط در آلمان؛ می تواند رها شود) شکل 2 . 22 علامت گذاری شانه های ایمنی مختلف زمانی که فقط در قسمت بیرونی رینگ یا در داخل و خارج استفاده می شود. خودرو بر عادی به این معنی است که هیچ خط ایمنی وجود ندارد (شکل 2.1). جزئیات بیشتر در استاندارد خودروبر ارسلان موجود است ماهیت شانه ایمن نام خارج از لبه داخل حاشیه حروف شناسای قوز یک طرفه خودروبرکردستان قوز دو قوز صاف یک طرفه قوز تخت نرمال FH 1 قوز تخت دو طرفه قوز مسطح قوز تخت FH21 قوز ترکیبی قوز مسطح قوز مجاز بودند.
به جای حروف شناسایی CH، حروف شناسایی khoodrobar نیز مجاز بودند. شکل 2.23 چرخ از نوع دیسک ورق فلزی که در خودروهای تولید سری استفاده می شود خودرو بر از یک زیرا این چرخها اقتصادی هستند، محدودیتهای تنش بالایی دارند و میتوان آنها را به راحتی تعمیر کرد. آنها از یک لبه و یک دیسک چرخ جوش داده شده تشکیل شده اند (همچنین به عنوان صفحه اتصال نیز شناخته می شود، شکل 2.23). ورق فلزی با شکلدهی سرد، خودروبر کردستان یا فولاد نواری با کشیدگی زیاد، میتواند بسته به بار چرخ، در ضخامتهای 1.8 تا 4.0 میلیمتر برای لبه و 3.0 تا 6.5 میلیمتر برای رینگ (به عنوان مثال RSt37-2 به استاندارد اروپایی 20) استفاده شود. چهره های دلبستگی دارد.
سوالات متداول در مورد یدک کش های کردستان شرکت ارسلان!
کاربرد یدک کش های شرکت ارسلان چیست؟
یدک کش های شرکت ارسلان کاربرد های مهم و ویزه ای دارند.
آیا شرکت ارسلان یدک کش کردستان را ساخته است؟
بله شرکت ارسلان باعث ساخت یدک کش کردستان شده است.
چه عواملی در کرایه یدک کش ها موثر است؟
عواملی مانند نوع اتومبیل و نوع یدک کش مورد استفاده بسیار موثر است.