خودروبر نه تنها حسگرها احتمالاً به شبکه متصل می شوند، انواع حسگرهای جدید، به عنوان مثال، مبتنی بر نانوت فناوری و حسگرهایی که برای تولید انبوه به اندازه کافی بالغ یا مقرون به صرفه شده اند، احتمالاً حوزه وسایل نقلیه و سیستم های حمل و نقل را تغییر خواهند داد.
عنوان | 17 اسفند 15 |
---|---|
نویسنده | فرناز خالقی |
دپارتمان | اوج شید |
تعداد کلمات | 831 کلمه |
مدت زمان مطالعه | 8 دقیقه |
فهرست مطالب
این، همراه با خودرو روندها مانند ترکیب دادههای حسگر، سطوح
می توان دید که وسایل نقلیه خودران برای سال های آینده به
خودرو خود را دریافت کرد. از دانشگاه کارلسروهه در سال 1967
فهرست تصاویر
این، همراه با خودروبر روندها مانند ترکیب دادههای حسگر، سطوح
درخواست خودروبر از خودمختاری را در وسایل نقلیه ممکن میسازد. خودروبر ارسلان et al. / بررسی سالانه در کنترل 30 (2006) 81-89. نتیجه گیری در زمینه وسایل نقلیه و سیستم های حمل و نقل، پیشرفت های بزرگی در چند سال اخیر حاصل شده است که کنترل در خط مقدم قرار دارد. کنترل خودکار همچنین به پیشرفتها در این بخش در اشکال مختلف از مدلسازی جریان ترافیک گرفته تا یکپارچهسازی اطلاعات حسگر جدید و از کنترل موتور گرفته تا خودروهای هوشمند با کارکرد مستقل کمک میکند. روندهای جدید و نوظهور نتایج سامانه حمل خودرو با خودروبر را برای حل برخی از زمینههای خودروبر نشان میدهند.
می توان دید که وسایل نقلیه خودران برای سال های آینده به
مهندسین سیستم های کنترلی با چالش های جالب و هیجان انگیز ادامه خواهند داد. وسایل نقلیه خودران مورد توجه تحقیقات در همه زمینه ها هستند، به ویژه در سیستم های دریایی و هوافضا. در چنین رساله کوتاهی مانند این، نمی توان تمام جنبه های نظریه مهندسی کنترل را پوشش خودروبر که بر فناوری خودروهای خودمختار به طور کلی، به khoodrobar در زمینه دریایی تأثیر می گذارد. زمینه های دیگری که ارزش تحقیق برای تقویت این فناوری را دارند، تکنیک های تشخیص و تشخیص عیب، و طرح های کنترل قابل تنظیم مجدد هستند، برای مثال. خودروبر تهران 1
یک چالش رایج برای مهندسان در زمینه حمل و نقل، استفاده بهینه
از انرژی و سایر منابع است. این امر منجر به طراحی شرکت های حمل خودرو با خودروبر موتور و روش های بهبود جریان ترافیک در جاده ها شده است و روندی است که به وضوح در آینده قابل پیش بینی ادامه خواهد داشت. ما خودروبر که هنوز چالش های جالبی در سیستم های حمل و نقل و وسایل نقلیه برای مهندسان کنترل وجود دارد. ما همچنین معتقدیم که مهندسان کنترل میتوانند سهم زیادی در این زمینه داشته باشند و با انجام این کار به ارزانتر، ایمنتر و قابل اطمینانتر کردن جابجایی افراد و کالاها کمک کنند.
خودروبر کمیسیون اروپایی. (2001). کاغذ سفید – سیاست حمل و نقل
درخواست جرثقيل خودروبر سال 2010 – زمان تصمیم گیری. لوکزامبورگ: دفتر انتشارات رسمی جوامع _en.pdf. دارپا، 2005. چالش بزرگ سیستم های کنترل خودرو، برای موتور، خط محرکه و وسیله نقلیه (ویرایش دوم). Springer-Verlag. کاوازاکی، ن.، و کینکه، یو. (2004). پلت فرم استاندارد برای همجوشی حسگر در سیستم پیشرفته کمک راننده با استفاده از شبکه بیزی. در مجموعه مقالات IVS04، سمپوزیوم وسایل نقلیه هوشمند (صص 250-255). کلمن، جی (2001). توسعه احتراق تراکمی بار همگن. در مجموعه مقالات هفتمین کارگاه کاهش آلایندگی موتور دیزل خودرو. سیستم های کنترل دریایی: هدایت، ناوبری و کنترل خودروبر تهران 2
کشتی ها، دکل ها و وسایل نقلیه زیر آب. AS: سایبرنتیک دریایی.
رابرتز، جی. ان.، و ساتن، آر (ویراستاران) درخواست خودروبر پیشرفت در وسایل نقلیه دریایی بدون سرنشین IEE Control Series، IE). بررسی استراتژی های کنترل ترافیک جاده ای در مجموعه مقالات IEEE، جلد. 91، شماره 12 (صص 2043–20. (ویرایش). (1991). دایره المعارف مختصر ترافیک و سیستم های حمل و نقل. آکسفورد: چاپ پرگامون.). مدل های خودرو پویا و سیستم های اطلاعات راننده تحقیقات حمل و نقل A، 25 (5)، 251-266.). سیستمهای اطلاعات ترافیک داخل خودرو در اروپا: به عرض (باند) توجه نکنید، کیفیت را احساس کنید. م سامانه حمل خودرو با خودروبر 54 (3)، 329-335.
خودروبر خود را دریافت کرد. از دانشگاه کارلسروهه در سال 1967
و دکترای او. از دانشگاه براونشوایگ در سال 1972. سپس به عنوان مهندس توسعه به رابرت بوش جیامبیایچ پیوست و بعداً دستیار مدیر بخش شد. زمینه تحقیقاتی او کنترل خودرو، از جمله توسعه اتوبوس khoodrobar بود. در سال 1987 او سپس مدیر بخش توسعه سیستم شرکت های حمل خودرو با خودروبر خودروبر ارسلان شد. در سال 1988 او به عنوان مدیر گروه تحقیق و توسعه به خودروسازی زیمنس. از سال 1992، او رئیس موسسه فناوری اطلاعات صنعتی در دانشگاه کارلسروهه است. علایق تحقیقاتی او کنترل خودرو، سیستم های بلادرنگ توزیع شده، پردازش سیگنال و مهندسی زیست پزشکی است.
لارس نیلسن در سال 1955 در سوئد به دنیا آمد.
او مدرک کارشناسی ارشد خود را در فیزیک مهندسی
در سال 1979 و مدرک دکترای خود را در رشته کنترل
خودکار در سال 1985 از موسسه فناوری لوند خودروبر
دریافت کرد. از سال 1992 او استاد سیستم های خودرویی درخواست جرثقيل خودروبر
است که دارای کرسی استن گوستافسون در دانشگاه لینکوپینگ است.