امداد خودرو تهران | خودروبر تهران | خودروبر ارسلان | khoodrobar
عنوان | ویژگی های مهم یدک کش های ارسلان |
---|---|
نویسنده | فرناز خالقی |
دپارتمان | اوج شید |
تعداد کلمات | 1074 کلمه |
مدت زمان مطالعه | 10 دقیقه |
فهرست مطالب
امداد خودرو که شامل یک جمله ثابت l است، وابسته است:
بنابراین زمانی که از جداکننده دود استفاده نمی شود،
همچنین در هنگام مواجهه با امداد خودرو غیرخطی ناشی!
که در آن r1 و r2 تنش های نهایی نوار تحت کشش در
فهرست تصاویر
امداد خودرو تهران که شامل یک جمله ثابت l است، وابسته است:
مدل در همسایگی یک نقطه ثابت خودروبر تهران خطی شده است. u0Þ: مدل خطی است که در آن D انحراف از نقطه ثابت داده شده توسط خودروبر ارسلان را بیان می کند. توجه داشته باشید که مدل خطی برای تمام نقاط ثابت یکسان است. تابع هزینه به صورت khoodrobar به صورت بیان شده است ثابت های r1 و r2 به عنوان متغیرهای حالت با تقویت مدل گیاهی ðA بیان می شوند. BÞ با مدل های ثابت r1 و r2: متغیر حالت افزوده امداد خودرو تهران است.
که ماتریس های حالت جدید Ar و Br را می دهد (پترسون، 1997). با استفاده از این معادلات تابع خودروبر تهران به شکل نوشته می شود 324 ام. پترسون، ال. نیلسن / تمرین مهندسی کنترل تابع هزینه (13) با استفاده به حداقل می رسد جایی که شرح داده شده است. شبیه سازی گام-پاسخ با کنترل کننده سرع (20) در شکل 7 نشان داده شده است، با دنده 1 نیوتن متر. و یک مقدار پیک سیگنال کنترل برای دو کنترل کننده تقریباً یکسان است. با این حال، بیش از حد در هنگام استفاده از کنترل کننده سرعت در مقایسه است. در ادامه شکل 1 امداد خودرو تهران را مشاهده کنید.
با کنترل کننده خودروبر تهران به طور قابل توجهی کاهش می یابد. گشتاور رانندگی به گونه ای کنترل می شود که گشتاور موتور سرعت در t ¼ 32 ثانیه با میرایی فعال و بازخورد سرعت موتور (جامد) در مقایسه با کنترل RQV سنتی با Kp=50 (خطوط). آزمایش ها بدون جداکننده دود در یک جاده صاف انجام می شود. بعد از 32:5 ثانیه؛ سیگنال های کنترل بسته به طرح کنترل متفاوت است. با کنترل سرعت، اینرسی موتور در جهت مخالف نوسانات عمل می کند که به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.3. آزمایش با جداکننده دود
بنابراین زمانی که از جداکننده دود استفاده نمی شود،
خودروبر تهران به خوبی کار می کند. با این حال، مقادیر پیک در سیگنال کنترل (به عنوان مثال، در t ¼ 32:5 ثانیه در شکل 12) منجر به انتشار دود می شود که باید از آن اجتناب شود. محدودیت های طراحی اعمال شده توسط جداکننده دود در شکل 13 نشان داده شده است. کنترل سرعت با میرایی فعال با و بدون جداکننده دود نشان داده شده است. مشاهده می شود که چگونه حداکثر گشتاور موتور هنگام استفاده از جداکننده دود محدود می شود. محدودیتهای گشتاور موتور برای کاهش دود دیزل تأثیر کمی بر عملکرد امداد خودرو تهران سرعت دارد.
همچنین، این مورد به خوبی رفتار می کند و میرایی فعال نوسانات سرعت چرخ به دست می آید. تنها اثر قابل تشخیص، کاهش اندک در پهنای باند است که باعث افزایش زمان افزایش می شود. نتیجه گیری یک استراتژی جدید کنترل سرعت موتور دیزل، که شامل رفتار خط محرکه در طرح کنترل است، پیشنهاد شده است. کنترلر بازخورد حالت مبتنی بر مدل مشتق شده، مقدار سوخت را طوری محاسبه می کند که نوسانات خط محرکه کاهش می یابد. در عین حال سرعت با همان نوع تاخیر سرعت (هنگام سربالایی یا سرازیری) است. در ادامه شکل 2 خودروبر تهران را مشاهده کنید.
امداد خودرو طرح کنترل سنتی حفظ می شود. اجرا به طور قابل توجهی نشان می دهد گشتاور موتور کنترل سرعت با میرایی فعال با و بدون جداکننده دود. خطوط نقطه چین مربوط به آزمایش با جداکننده دود است. یک گام سرعت فرمان داده می شود. هنگام استفاده از جداکننده دود، t کاهش می یابد سطح اورک به دست می آید. همچنین مورد محدودیت های گشتاور به خوبی کنترل شده و میرایی فعال به دست می آید8 ام. پترسون، ال. نیلسن / تمرین مهندسی کنترل کاهش نوسانات خط محرکه،
همچنین در هنگام مواجهه با امداد خودرو تهران غیرخطی ناشی!
از حداکثر گشتاور و دود دیزل0 دور موتور، متر شکل 7. پاسخ پله در موقعیت شتاب دهنده در khoodrobar : مدل خط محرکه با قانون کنترل سرعت (20) در خطوط توپر کنترل می شود. کنترل خودروبر ارسلان به صورت خطوط چین دیده می شود نوسانات سرعت چرخ به طور فعال کاهش می یابد. این بدان معنی است که کنترل کننده گشتاور موتور را به گونه ای اعمال می کند که اینرسی موتور در خلاف جهت نوسان عمل کند. سپس دور موتور نوسان میکند، اما سرعت چرخ مهم همانطور که در شکل 7 مشاهده میشود به خودروبر تهران رفتار میکند. اگر ثابت امداد خودرو تهران ثابت باشد و مقدار حداکثر را داشته باشد. برای به حداکثر رساندن I، باید در نظر بگیریم که تنش ها باید برخی از معیارهای مقاومت را برآورده کنند، به عنوان مثال، یکی از معیارهای زیر.
که برای مشکل طراحی مناسب است زیرا نسبتاً ساده و محافظه کارانه است. ملاحظات هندسی به ما اجازه میدهد تا نتیجه بگیریم که تنشهایی که حداکثر مقدار I را فراهم میکنند با نقطهای مطابقت دارد که در آن صفحه r1 þ r2 ¼ ثابت بر سطح مشخصشده توسط معادله f ¼ 1 مماس است. بنابراین، محدودیت مقاومت در معادله. خودروبر تهران و ما باید آن را به شکل امداد خودرو تهران استفاده کنیم. با معرفی این محدودیت با کمک ضریب لاگرانژ g، باید تابع تقویت شده زیر را به حداکثر برسانیم.
که در آن r1 و r2 تنش های نهایی نوار تحت کشش در
جهات طولی و عرضی هستند. همانطور که از معادله به شرح زیر است.؟
نوار در پوسته بهینه باید در امتداد مسیر حداکثر تنش اصلی هدایت شود
به عنوان مثال، محورهای مواد اصلی نوار باید با جهت های؟
خودروبر تهران تانسور تنش با امداد خودرو تهران منطبق باشد.
قرار دادن s12 ¼ 0 در آخرین معادله معادله. (8)، به معادله زیر می رسیم؟
که شکل بهینه نصف النهار پوسته را مشخص می کند.