خودروبر سمنان | خودرو بر | خودروبر ارسلان | khoodrobar
عنوان | یدک کش سمنان چگونه اتومبیل ها را جا به جا می کند؟ |
---|---|
نویسنده | فرناز خالقی |
دپارتمان | اوج شید |
تعداد کلمات | 932 کلمه |
مدت زمان مطالعه | 9 دقیقه |
فهرست مطالب
آیا خودروبرسمنان می تواند اتومبیل ها را با امنیت بالا حمل کند؟
آیا خودروبرسمنان برای حمل هر نوع اتومبیلی مورد استفاده قرار می گیرد؟
آیا اتومبیل های مدرن نیز قادر به حمل با یدک کش ها هستند؟
فهرست تصاویر
آیا خودروبر سمنان می تواند اتومبیل ها را با امنیت بالا حمل کند؟
حرکت فنر خودرو بر توسط ایستگاه های فشرده سازی که بر روی مراکز فنر قرار گرفته اند، محدود می شود، که روی اعضای جانبی پشتیبانی می شوند. گیره های فنری که در پشت آنها قرار دارند و به سمت پایین باز می شوند بر روی یکدیگر جلوگیری می کنند (نگاه کنید به شکل 1.68). نوار ضد غلتش در خارج ثابت شده است e محفظه محور. مزایای این را می توان در شکل 1.23 مشاهده کرد. با این حال، کمک فنرها متأسفانه در فاصله زیادی به سمت داخل قرار دارند و همچنین به سمت جلو خودروبر سمنان زاویه دارند تا بتوان آنها را به اعضای خودرو بر جانبی قاب ثابت کرد خودروبر ارسلان شکل 1.21 تأثیر متقابل دو چرخ یک محور صلب هنگام حرکت در امتداد جاده ای با سوراخ های گلدانی، که به صورت «فارش متقابل متقابل» نشان داده شده است. در ادامه شکل 1 خودروبرسمنان را مشاهده کنید.
یک چرخ در امتداد مسیر s~ گسترش می یابد و دیگری در امتداد مسیر Sl فشرده می شود. به دلیل وزن، محور سفت رانده در جادههای ناهموار (و بهویژه در پیچها) با سیستم تعلیق چرخهای مستقل بهتر عمل میکند، اگرچه میتوان تا حدی با دمپرهای تک لولهای تحت فشار، بر نقص در نگهداشتن جاده غلبه کرد. خودروبر سمنان اینها گرانتر هستند، اما در ضربه فشاری، مشخصه سوپاپ را می توان سخت تر تنظیم کرد بدون از دست دادن راحتی محسوس. خودرو بر با این کار، یک نیروی میرایی پاسخگو از قبل با چرخ های فشرده کننده مخالفت می کند.عکس. 1 . 22 اگر دیفرانسیل در بدنه محور صلب قرار گیرد، گشتاور حرکتی MA که از موتور میآید در مراکز تماس تایر جذب میشود و در نتیجه نیروی عمودی khoodrobar تغییر میکند. در مثال، MA یک بار اضافی را روی چرخ عقب چپ قرار می دهد
آیا خودروبر سمنان برای حمل هر نوع اتومبیلی مورد استفاده قرار می گیرد؟
در یک خمیدگی به سمت راست، چرخ راست میتواند پیش از موعد بچرخد، که منجر به کاهش نیروی جانبی در کل محور و شکستن ناگهانی دم خودرو میشود (شکل 2.37؛ همچنین به بخش 6.5 در مرجع خودرو بر مراجعه کنید). عکس. 1 . 23 هنگام در نظر گرفتن گام رول بدنه با محور صلب، فواصل (نقاط اتصال میل ضد غلت) در محاسبه انتقال با فنرهای متضاد در نظر گرفته می شود. مربع برای دادن نرخ هر چه این نسبت بیشتر باشد، واکنش رول خودروبر سمنان اعمال شده توسط بدنه کمتر می شود، یعنی فنرها و بازوهای ضد غلتش باید تا حد امکان بر روی بدنه محور سفت و سخت ثابت شوند (به بخش 5.4.3.5 و معادلات 5.20 و 5.21 مراجعه کنید). این ساده ترین و شاید اقتصادی ترین راه برای غلبه بر عیب اصلی محورهای صلب است. در ادامه شکل 2 خودرو را مشاهده کنید.
بخش 5.6.4 شامل جزئیات بیشتر است. خودرو بر بر خلاف خودروهای با طراحی استاندارد، استفاده از محور عقب سفت و سخت در خودروهای دیفرانسیل جلو دارای مزایا است تا معایب (شکل 1.24). همانطور که بخش 6.1.3 توضیح می دهد، وزن محور عقب سفت و سخت بیشتر از یک سیستم تعلیق چرخ مستقل قابل مقایسه نیست خودروبر سمنان و همچنین امکان بالا بردن مرکز رول بدنه را فراهم می کند (که برای این نوع درایو بهتر است مزایای دیگر، از جمله مزایای محورهای متحرک، عبارتند از: • ساخت آنها ساده و مقرون به صرفه است • هیچ تغییری در عرض ردیابی، ورود به پا و کامبر در سفرهای بامپ/ریباند خودرو بر کامل وجود ندارد، بنابراین • سایش کم لاستیک و نگه داشتن جاده مطمئن. • هنگامی که بدنه در حین پیچیدن می چرخد، تغییری در خمیدگی چرخ ایجاد نمی شود (شکل 1.6 و 3.54)، بنابراین انتقال نیروی جانبی ثابت لاستیک ها وجود دارد.
آیا اتومبیل های مدرن نیز قادر به حمل با یدک کش ها هستند؟
خودروبر سمنان جذب گشتاور نیروی جانبی خودروبر ارسلان توسط یک پیوند عرضی که می تواند تقریباً در هر ارتفاعی قرار گیرد (به عنوان مثال میله• انتقال نیرو بهینه به دلیل عرض زیاد مسیر فنر bsp • فرمان انطباق با نیروی جانبی را می توان به سمت پایین یا بیش از حد فرمان تنظیم کرد (شکل های 3.81 و 1.29) شکل خودرو بر محور عقب در خودروی تحویلی فورد اسکورت اکسپرس. فنرهای تک برگ محور را حمل می کنند و بدنه را در چهار نقطه به خوبی پشتیبانی می کنند. کمک فنرها (به صورت عمودی تعبیه شده اند) نزدیک به چرخ قرار گرفته اند که توسط یونیت های حمل چرخ/توپ باریک امکان پذیر شده است. خودروبر سمنان فنرهای الاستومری اضافی روی لوله اکسل قرار می گیرند و در هنگام برآمدگی کامل روی اعضای کناری بدنه عمل می کنند.
شکل، 1.25 در محورهای صلب، بدنه محور، گشتاورهای خمشی را که در نتیجه نیروهای جانبی ایجاد میشوند، جذب میکند. فقط نیروی FT بین سیستم تعلیق و بدنه ایجاد می شود و اندازه آن با نیروهای جانبی خودرو بر مطابقت دارد. در یک میله khoodrobar افقی، فاصله hRo,r برابر است. همچنین ارتفاع مرکز رول بدن. هر چه این بالاتر از سطح زمین باشد، تغییر نیروی چرخ -+Z~Fz,wr بیشتر است.
سوالات متداول در مورد شرایط استفاده از یدک کش سمنان!
آیا یدک کش سمنان کاربردی برای حمل اتومبیل ها دارد؟
بله یدک کش ها کاربرد مهمی دارند.
آیا شرکت ارسلان می تواند هر نوع اتومبیلی را حمل کند؟
بله شرکت ارسلان می تواند هر نوع اتومبیلی را حمل کند.
آیا برای حمل اتومبیل ها شرایط خاصی وجود دارد؟
بله اتومبیل های حمل شونده باید مناسب با ابعاد یدک کش ها باشند.