اتحادیه امداد خودرو تهران | کفی خودروبر | خودروبر ارسلان | khoodrobar
عنوان | 21 بهمن 15 |
---|---|
نویسنده | فرناز خالقی |
دپارتمان | اوج شید |
تعداد کلمات | 1074 کلمه |
مدت زمان مطالعه | 10 دقیقه |
فهرست مطالب
اتحادیه امداد خودر تهران عملکرد وسیله نقلیه پیل سوختی آزمایشی
که امکان محاسبه ولتاژ پیل سوختی در مقابل ویژگیهای جریان
به عنوان اتحادیه امداد خودر تهران می شود چیست؟
پایداری شارژ مورد نیاز، تغییرات در انرژی برگشت پذیر
فهرست تصاویر
شکل 1 اتحادیه امداد خودر تهران
اتحادیه امداد خودرو تهران عملکرد وسیله نقلیه پیل سوختی آزمایشی
با استفاده از VP- کفی خودروبر یک شبیهساز وسیله نقلیه که در چند سال گذشته در دانشگاه ایالتی اوهایو توسعه یافته است، ارزیابی شد. VP-SIM یک شبیه ساز خودروی مدولار و مقیاس پذیر است که در خودروبر ارسلان برنامه ریزی شده است. این بر اساس یک نمایش واحد اصلی انرژی و استفاده از هیدروژن به عنوان نسبت هیدروژن مصرفی به هیدروژن تغذیه شده تعریف می شود. الکتریکی شکل 3. نمودار جریان علیت نیرومحرکه. جدول 2 محدودیت های سیستم واحد اتحادیه امداد خودرو تهران های پیل سوختی جریان
قدرت در همه انواع وسایل نقلیه، از جمله وسایل نقلیه الکتریکی معمولی، هیبریدی و اخیراً کفی خودروبر پیل سوختی (Rizzoni, Guezennec, Brahma, Wei, & Miller, khoodrobar , 1999؛ Boettner, Paga- نلی، گوزنک، ریزونی و موران، 2002). مدلی از وسیله نقلیه در نظر گرفته شده با استفاده از کتابخانه اجزای مقیاس پذیر ساخته شد. سپس جریان انرژی و نیرو در پیشرانه خودرو برای چرخه های رانندگی متعدد شبیه سازی شد. عملکرد دینامیکی مانند شتاب، حداکثر سرعت، قابلیت بکسل، درجهپذیری و راندمان پیشرانه نیز مورد ارزیابی قرار گرفت. شکل 1 اتحادیه امداد خودرو تهران
یکی از ویژگی کفی خودروبر آن به زنجیره علیت فیزیکی است. به عبارت دیگر، ورودی های مدل با ورودی های سیستم فیزیکی یکسان است. این اجازه می دهد تا به طور واقع بینانه تأثیر محدودیت قدرت پیشرانه و کنترل را بر عملکرد خودرو نشان دهیم. علاوه بر این، الگوریتم های کنترل مستقیماً از مدل به وسیله نقلیه واقعی و بالعکس قابل انتقال هستند. تمام اجزای خودرو در کتابخانه VP-SIM موجود است. توجه ویژه ای به سیستم پیل سوختی، که نشان دهنده حیاتی ترین و پیچیده ترین است، اختصاص یافته استزیرسیستم پیشرانه مدل پیل سوختی VP-SIM مبتنی بر مجموعهای از معادلات نیمه تجربی است
شکل 1 اتحادیه امداد خودرو تهران
که امکان محاسبه ولتاژ پیل سوختی در مقابل ویژگیهای جریان
را میدهد که با دادههای تجربی تأیید شدهاند. شکل 4 منحنیهای ولتاژ محاسبهشده VP-SIM در مقابل جریان یک سلول را با فشار عملیاتی 2 باراب برای پیکربندی پیل سوختی کفی خودروبر نشان میدهد. شکل 4. ولتاژ پیل سوختی محاسبه شده توسط VP-SIM در مقابل مشخصات جریان برای وسیله نقلیه Hy.Power. مدل VP-SIM همچنین نیاز به برق اجزای کمکی لازم برای پشتیبانی از عملکرد پیل سوختی را در نظر می گیرد. دادههای کارایی واقعی و سیاستهای کنترلی با این مؤلفهها اتحادیه امداد خودرو تهران
این مدل از تحلیلهای بقای انرژی برای محاسبه انتقال حرارت مرتبط با عملکرد پیل سوختی استفاده میکند. انتقال حرارت با استفاده از یک مدل پیل سوختی ترمودینامیکی ساده شده به دمای پیل سوختی تبدیل می شود. این مدل به طور گسترده با استفاده از داده های تجربی موجود از پیشرانه واقعی تأیید شده است. برای نتیجه گیری این بخش، شکل. 5 و 6 به ترتیب مصرف هیدروژن و کارایی را در مقابل توان خالص پیل سوختی برای هر دو سیستم پیل سوختی واقعی و مدلسازی شده نشان میدهند. این ویژگیها که در اینجا برای اتحادیه امداد خودرو تهران شدهاند، شکل 2 کفی خودروبر
نمایانگر عملکرد کلی سیستم پیل سوختی هستند. میانگین ویژگی های تجربی به طور معقولی با شبیه سازی ها مطابقت دارد، اگرچه در محدوده توان بالاتر یک انحراف مشاهده می شود هیدروژن 0. اندازه گیر شبیه ساز توان خالص پیل سوختی [کیلو وات شکل 5. مصرف هیدروژن در مقابل توان خالص پیل سوختی. ابر خازن ها (تخلیه). هنگامی که جریان وارد ابرخازن ها می شود (بار) به عنوان “منفی” تعریف می شود. متغیر کنترل ضریب تقسیم توان u است که توزیع توان را بین مسیرهای موازی تنظیم می کند. این
به عنوان اتحادیه امداد خودرو تهران می شود چیست؟
بنابراین مقدار uðtÞ ¼ 1 به این معنی است که تمام توان (مثبت) مورد نیاز در چرخ ها توسط مسیر برگشت پذیر تأمین می شود، یا اینکه تمام توان (منفی) موجود از تولید مجدد است. ترمز به طور کامل توسط مسیر برگشت پذیر گرفته می شود. وقتی uðtÞ ¼ 0; این بدان معناست که تمام نیرو از مسیر پیل سوختی تامین می شود. در حالت ایده آل، توزیع نیرو باید برای به حداقل رساندن مصرف کلی هیدروژن در یک ماموریت معین بهینه شود کفی خودروبر خالص [کیلو وات] شکل 6. راندمان سیستم پیل سوختی (بر اساس مقدار گرمایش کمتر هیدروژن) در مقابل توان خالص پیل سوختی.. استراتژی کمینه سازی مصرف معادل (خودروبر ارسلان) این بخش به استراتژی کنترل اختصاص دارد. این برای مدیریت جریان قدرت در داخل وسیله نقلیه طراحی شده است. این بر اساس مفهوم مصرف سوخت معادل است. برای توضیحات کلی و
جزئی به اتحادیه امداد خودرو تهران) مراجعه کنید. هم پیل سوختی و هم ابرخازن ها به تامین نیروی خودرو کمک می کنند. بنابراین، جریان توان در پیوند DC PDC ðtÞ به صورت زیر ارائه می شود: که در آن PFC ðtÞ توان خالص تولید شده توسط پیل سوختی و PSC ðtÞ توان خروجی یا خروجی از ابرخازن ها است. در سراسر این مقاله، جریان قدرت زمانی که جریان از پیل سوختی گرفته میشود، «مثبت» تعریف میشود. که کفی خودروبر آن PH2ðtkÞ توان هیدروژن مورد نیاز برای خروجی توان پیل سوختی PFC khoodrobar در مرحله زمانی Dtk است: حاصل ضرب دبی جرمی هیدروژن m’H2ðtkÞ و مقدار حرارت کمتر هیدروژن LHVH2 است: به دلایل وضوح، شاخص k در موارد زیر حذف شده است، اما t به مقدار گسسته زمانی tk اشاره دارد:
3 پایداری شارژ مورد نیاز، تغییرات در انرژی برگشت پذیر
ذخیره شده باید در نظر گرفته شود. را نیز در نظر بگیرید.
کفی خودروبر پیل سوختی و ابرخازنها را میتوان برای هر اتحادیه امداد خودرو تهران
مرحله زمانی محاسبه کرد. مقدار مرز بالایی به کنترل
کننده موتور الکتریکی منتقل می شود که قدرتی را که
موتور می تواند جذب کند محدود می کند. به طور مشابه،
یک مرز پایین تر برای محدود کردن ترمز احیا کننده در صورت نیاز استفاده می شود.