یدک کش کفی خودرو | کفی خودروبر | خودروبر ارسلان | khoodrobar
عنوان | تولید یدک کش زاهدان چگونه است؟ |
---|---|
نویسنده | فرناز خالقی |
دپارتمان | اوج شید |
تعداد کلمات | 1044 کلمه |
مدت زمان مطالعه | 10دقیقه |
فهرست مطالب
یدک کش خودرو برای تحمل بارها در نظر گرفته شده اند،
در مثال آخر، قدرت اندازه گیری شده در جهت عرضی واقعا 80
ضریب کاهش اضافی یدک کش خودرو را می توان به پارچه ها
پردازش، که برخی از آنها استفاده آسان هستند، استعداد برای
فهرست تصاویر
یدک کش کفی خودرو برای تحمل بارها در نظر گرفته شده اند،
کفی خودروبر ماتریس ها با میرایی تغییرات تنش ناگهانی، با توزیع بارها و با محافظت از آرماتورها، نقش مهمی در شکست کامپوزیت ایفا می کنند. تقویت توسط الیاف کوتاه توزیع شده تصادفی بسته به صلبیت و شکل پذیری ماتریس، زمانی که تنش به یک کامپوزیت تقویت شده با الیاف شیشه کوتاه اعمال می شود مراحل زیر را می توان مشاهده کرد شروع ترک خوردگی رزین در اطراف الیاف. از دست دادن پیشرونده پیوستگی فیبر/ماتریس 9 گسترش ترک ها در ماتریس خودروبر ارسلان پارگی الیاف جداسازی فیبر. همانطور که در شکل 6.1 نشان داده شده است،
یدک کش کفی خودرو مساوی بودن سایر موارد، استحکام کامپوزیت با طول کفی خودروبر از یک آستانه بحرانی تا حداکثر افزایش می یابد. شکل 6.1. منحنی شماتیک عملکرد در مقابل طول فیبر تقویت توسط الیاف پیوسته مرتب شده است هدف از اظهارات زیر پیشنهاد یک محاسبه برای مدت زمان کوتاه نیست – برنامه های نرم افزاری کامپیوتری عالی khoodrobar وجود دارد – بلکه نشان دادن محدوده مقاومت گسترده با توجه به ساختار ترکیبی و شرایط خدمات است. از این مثال ها نمی توان برای محاسبات طراحی استفاده کرد..1. تقویت یک طرفه است. در ادامه شکل 1 یدک کش کفی خودرو را مشاهده کنید.
مقاومت کامپوزیت در جهت تقویت را می توان با شروع یک قانون ساده مخلوط ها تخمین زد، اگر ماتریس بار را به طور کامل تا زمان شکست منتقل کند: که در آن کفی خودروبر حجمی الیاف و ماتریس هستند. و ~matrix نقاط قوت الیاف و ماتریس هستند. به عنوان مثال، برای یک کامپوزیت رزین اپوکسی / فیبر کربن یک طرفه (UD).که در آن و Vmatrix ، قدرت پیشبینیشده این است: نتیجه آزمایش 1760 مگاپاسکال است. در جهت عرضی، استحکام بسیار کمتر و در بهترین حالت برابر با ماتریس خواهد بود.
در مثال آخر، قدرت اندازه گیری شده در جهت عرضی واقعا 80
مگاپاسکال است. برای ایفای نقش خود تا زمان شکست، ماتریس باید در هنگام شکست، کشش بهتری نسبت به کفی خودروبر داشته باشد، یعنی: ترموست ها و کامپوزیت ها 3 تا 5 درصد برای الیاف شی 0.5 تا 2 درصد برای الیاف کرب 2 تا 4 درصد برای الیاف آرامید.. تقویت با روش محاسبه مانند مثال آخر است.برای جهت ضخامت، مدول آرماتور بسیار بیشتر است (مثلاً 20 برابر) از ماتریس، ماتریس بین لایه های تقویت کننده در معرض تغییر شکل های قابل توجهی یدک کش کفی خودرو می گیرد که گاهی اوقات به عنوان “کرنش تقویت شده” شناخته می شود.
3.3 روش تقریبی کلی برای برآورد مقاومت باز هم نمی توان از این مثال ها برای محاسبات طراحی استفاده کرد. در مقدمهای بر کامپوزیتهای تقویتشده با الیاف شیشه، یک روش محاسبه برای تخمین مقاومت بر اساس چهار اصل پیشنهاد میکند: ارزیابی “سهم الیاف شیشه در استحکام” استفاده از ضریب (z اختصاص داده شده به فرم آرماتور استفاده از یک ضریب [3 که با آزمایش با توجه به طول الیاف تعیین می شود کاربرد قانون مخلوط ها. ارزیابی “سهم الیاف شیشه در استحکام” با در نظر گرفتن شکنندگی الیاف در برابر سایش است. در ادامه شکل 2 کفی خودروبر را مشاهده کنید.
یدک کش کفی خودرو الیاف شیشه در حین پردازش و غیره، سهم الیاف شیشه در استحکام کامپوزیت در مطلوب ترین حالت ماتریس با حداکثر 2300 مگاپاسکال ثابت می شود. ازدیاد طول در هنگام شکست (3.5 تا 5 درصد). برای ماتریس هایی با طول های پایین تر، سهم الیاف شیشه در استحکام کامپوزیت کاهش می یابد، به عنوان مثال 2000 مگاپاسکال برای ماتریس با کشیدگی 3 درصد در زمان شکس 1750 مگاپاسکال برای مگاپاسکال برای یک ماتریس با حداکثر کشیدگی 2٪ در هنگام شکست.
ضریب کاهش اضافی یدک کش کفی خودرو را می توان به پارچه ها
با توجه به زره یا روش هایی مانند مواردی که برای حذف اندازه در نظر گرفته شده اند، اختصاص داد. از ضریب کاهش اختصاص داده شده به فرم آرماتور و جهت بارگذاری استفاده کنید برخی از مقادیر (z به عنوان مثال با توجه به t آورده شده استاو تقویت و جهت نسبی تنش ها: 1 برای تقویت U D و بارگذاری در جهت خودروبر ارسلان برای تقویت U D و بارگذاری در جهت متعامد 0.5 برای تقویت دو جهته و بارگذاری در جهت تقویت کامپوزیت ها استفاده از ضریب 13 که با آزمایش بر اساس طول الیاف تعیین می یدک کش کفی خودرو از ضریب کفی خودروبر ماتریس های تمیز و پر نشان داده شده است:0.25 برای طول فیبر 10 متر متر و یک ماتریس پر شده است
0.45 برای طول فیبر 30 متر و یک ماتریس پر شده اس 0.6 برای طول فیبر 30 متر متر و یک ماتریس khoodrobar برای طول فیبر 50 متر متر و یک ماتریس پر شده اس 0.65 برای طول فیبر 50 متر و یک ماتریس n e a t.کاربرد قانون مخلوط هاقانون مخلوط ها به طور کلاسیک با جایگزینی استحکام الیاف با [مشارکت در استحکام] کامپوزیت و با در نظر گرفتنو [3 ضریب:الیاف شیشه است و نه استحکام آنها. مثال ها یدک کش خودرو خوب؛ طیف گسترده ای از مدول ها؛ مقاومت حرارتی خوب درجات کفی خودروبر مقاومت در برابر حلال های آلی متعدد و سایر مواد شیمیایی؛ خواص الکتریکی خوب؛ توانایی چسبندگی بر روی انواع زیادی از بسترها؛ رفتار پرتوهای پرانرژی خوب؛ نمرات خود خاموش شونده، نمرات تماس با غذا؛ امکان شفافیت؛ تنوع روش های
پردازش، که برخی از آنها استفاده آسان هستند، استعداد برای
ساخت کامپوزیت های با کارایی بالا. اغلب چرخه های
تولید طولانی و پرهزینه. پیشگیری از بهداشت در حین ساخت؛
قیمت های نسبتاً بالا که توسط املاک توجیه شده است.
مقاومت حرارتی محدود برای درجات خاص؛ خطر
یدک کش کفی خودرو ایجاد گچ در هنگام قرار گرفتن در معرض نور.
کفی خودروبر نمرات ویژه آنها را می توان بر اساس نوع پردازش،