امداد خودرو تهران | خودروبر تهران | خودروبر ارسلان | khoodrobar
عنوان | ویژگی های مهم امداد اتومبیل ها |
---|---|
نویسنده | فرناز خالقی |
دپارتمان | اوج شید |
تعداد کلمات | 1074 کلمه |
مدت زمان مطالعه | 10 دقیقه |
فهرست مطالب
امداد خودرو این شرایط آزمایشی، وسایل نقلیه اغلب از دو ت
وانت و کامیون های سبک با جرم کمتر یا مساوی 4500 کیلوگرم است.
امداد خودرو و هم در LTVها، رفت و آمدها رایجترین
و جدول 3 جدولی را نشان می دهد. شکل 7. توزیع جراحات
فهرست تصاویر
امداد خودرو تهران این شرایط آزمایشی، وسایل نقلیه اغلب از دو ت
خودروبر تهران چوب پنبه: وسیله نقلیه با سرعت 70 تا 80 کیلومتر در ساعت به جلو حرکت می کند، با چرخ های جلو و عقب سمت راننده از یک سطح شیب دار بالا می رود و سپس از سطح شیب دار پرتاب می شود. با خروج از سطح شیب دار، وسیله نقلیه هوابرد می شود، 180 درجه غلت می زند و وارونه فرود می خودروبر ارسلان ) سفر به خاک: وسیله نقلیه به طرفین روی یک وسیله متحرک یدک می کشد. شتاب متحرک با سرعت مشخصی کاهش می یابد امداد خودرو تهران می شود.
خودرو به حرکت جانبی خود ادامه می دهد تا زمانی که لاستیک های آن با زمین یا خاک تماس پیدا کند. خودروبر تهران اس روغن در سمت لاستیک ها و خودرو جمع می شود و بسته به سرعت و نوع خاک ممکن است باعث واژگونی شود (د) مسیر حرکت: وسیله نقلیه به طرفین روی یک وسیله متحرک به سمت حاشیه ثابت یدک میکشد. شتاب متحرک با سرعت مشخصی کاهش می یابد و خودرو رها می شود. همانطور که وسیله نقلیه به صورت جانبی حرکت می کند، لاستیک ها با حاشیه تماس می گیرند. در ادامه شکل 1 امداد خودرو تهران را مشاهده کنید.
و بسته به سرعت و نوع حاشیه، واژگونی ایجاد می کنند خودرو بر خندق: وسیله نقلیه به سمت سمت منفی یک شیب با شیب مشخص و با زاویه ای نسبت به آن به جلو کشیده می شود و باعث می شود وسیله نقلیه از زمین صاف به شیب منفی خندق تبدیل شود. این باعث یک رویداد سقوط می شود. انواع خودروهای khoodrobar ) اتومبیل های مسافری: اتومبیل های سواری شامل اتومبیل های کوچک، کوچک، متوسط و بزرگ و مشتقات اتومبیل می باشد. ب) وسایل نقلیه کامیون سبک: وسایل نقلیه کامیون سبک شامل وانت،
وانت و کامیون های سبک با جرم کمتر یا مساوی 4500 کیلوگرم است.
خودروبر تهران تعاریف تست آزمایشگاهی. 4. مرتبط بودن زمینه ارتباط میدانی هر آزمایش آزمایشگاهی با ضرب توزیع تصادفات واژگونی میدانی با توزیع جسم تماس گرفته شده به نمایندگی از روش آزمایش آزمایشگاهی محاسبه شد. ارتباط میدانی رانندگان به شدت مجروح نیز با استفاده از همین روش ارزیابی شد. بنابراین، با ضرب توزیع رانندگان به شدت مجروح در تصادفات واژگونی میدانی با توزیع جسم تماس گرفته شده که نشان دهنده روش آزمایش آزمایشگاهی است، محاسبه شد.. رانندگان در NASS-CDS، امداد خودرو تهران به عنوان سرنشینانی که وسیله نقلیه را رانندگی می کردند، تعریف می شدند (نقش = 0.1).
صدمات آسیب ها با استفاده از سیستم NASS-93 طبقه بندی شدند. امتیاز شدت خودروبر تهران ISS) برای ارزیابی شدت آسیب سرنشین انتخاب شد زیرا نشان داده شده است که به خوبی با مرگ و میر ارتباط دارد. ISS بر اساس مجموع مجذور سه حداکثر AIS بر اساس مناطق بدن محاسبه می شود. در این مطالعه، یک راننده به شدت آسیب دیده با نمره ISS بالای 12 (ISS > 12) تعریف شد. نرمال سازی شدند. (الف) نرخ: نرخ امداد خودرو تعداد وزنی هر نوع. در ادامهشکل 2 خودروبر تهران را مشاهده کنید.
(ب) ریسک: ریسک نسبت بین تعداد وزنی رانندگان آسیب خودرو بر و تعداد وزنی تصادفات واژگونی است.3. نتایج1. واژگونی های میدانی 1. توزیع کلی شکل 3 توزیع حوادث واژگونی را برای خودروهای سرنشین و برای LTV ها بر اساس نوع واژگونی نشان می دهد. واژگونی های انتهایی، که عمدتاً نشان دهنده واژگونی های حول محور جانبی وسیله نقلیه هستند، کمتر از 1% از واژگونی های میدانی را برای خودروهای سواری و LTV نشان می دهند. بروز واژگونی برای هر دو تصادف یک و چند رویداد تعیین شد. جدول 1 توزیع انواع واژگونی بر اساس نوع وسیله نقلیه را نشان می دهد.
امداد خودرو تهران و هم در LTVها، رفت و آمدها رایجترین
خودرو بر برای تصادفات یک و چند رویداد بود جهش اورها و برخورد با وسیله نقلیه دیگر در تصادفات تک رویدادی نادر بود، در حالی که بیش از 10 درصد از تصادفات چندگانه با خودروبر ارسلان را نشان می داد (جدول 1). انجیر. 4-6 توزیع rollover ها را ب اساس نوع رول و اشیاء شروع نشان می دهد. برای سفر بر روی زمین، تماس با زمین بیش از 90 درصد از سفرها را آغاز کرد، در حالی که خاکریزها به ترتیب بیش از 40 درصد برگردان ها و 25 درصد از پرش ها را آغاز کردند. 2. توزیع راننده به شدت امداد خودرو تهران اس جدول 2 توزیع رانندگان به شدت آسیب دید خودروبر تهران ) را بر اساس نوع رول در خودروهای سواری و LTV نشان می دهد. همچنین در جدول داده های ریسک آورده شده است. ریسک تعداد رانندگانی است
که به طور جدی مجروح می شوند در هر 1000 تصادف واژگونی. نتایج هستند شکل 3. توزیع خودروهای سواری و رول اورهای LTV بر اساس انواع رول. میز توزیع خودروهای سواری و khoodrobar در تصادفات یک و چند رویداد بر اساس انواع رول وضعیت میدانی LTV اتومبیل های مسافری شکل 4. توزیع اشیاء آغاز کننده سفر در اتومبیل ها و تلویزیون های امداد خودرو تهران توزیع اشیاء شروع کننده جهش در اتومبیل ها و تلویزیون های خودروبر تهران . جدول بندی شده برای همه رانندگان (کمربند، بدون تسمه، کمربند نامناسب و استفاده ناشناخته) و فقط برای رانندگان کمربند. همانطور که در جدول 1 آمده است، رفت و آمدها بیشتر بود. میزان جهش و برخورد با سایر وسایل نقلیه در توزیع رانندگان به شدت آسیب دیده بیشتر از توزیع بود. استفاده از تصادفات واژگونی
و جدول 3 جدولی را نشان می دهد. شکل 7. توزیع جراحات
جدی راننده کمربند دار (AIS 3+) در تریپ اوور، شکل. سقوط و پرش.؟
تجزیه و تحلیل تصادف و پیشگیری است
امداد خودرو تهران توزیع رانندگان به شدت آسیب دیده است؟
در واژگونی بر اساس نوع رول در خودروهای سواری و خودروبر تهران است.
خودروهای سواری همه رانندگان با درایورهای ؟
کمربند با ISS همه رانندگان با ISS رانندگان کمربند با ISS