خودروبر تهران پیش بینی آسیب جدی بر اساس ویژگی های سرنشین، وسیله نقلیه و تصادفکارول کانروی a، ∗، دیوید بی. هویت a، ای. برنت ایستمن ب، استیو اروین سی، شارون پیسینا د، تروی لیزا هالبروک و ترزا وان سی، مایکل سیس اف، فرانک کندی گ، تام ولکی hدانشگاه کالیفرنیا، گروه جراحی، سن دیگو، ایالات متحده آمریکا b Scripps Health، La Jolla، CA، ایالات متحده آمریکا بنیاد تحقیقات و آموزش تروما، Escondido، CA، ایالات متحده آمریکا
عنوان | 27 بهمن 15 |
---|---|
نویسنده | فرناز خالقی |
دپارتمان | اوج شید |
تعداد کلمات | 1074 کلمه |
مدت زمان مطالعه | 10 دقیقه |
فهرست مطالب
خودرو تهران چگونه موجب حمل اتومبیل ها می شود؟
مواردی که اغلب با خودرو تهران آسیب به قفسه سینه، داشتند
ویژگی های موثر شرکت خودروبر در تهران چه می تواند باشد؟
این مطالعه یک نمایه توصیفی از ویژگیهای سرنشین، وسیله نقلیه
فهرست تصاویر
خودروبر تهران چگونه موجب حمل اتومبیل ها می شود؟
امداد خودرو ایران پزشکی اورژانس، بخش خدمات بهداشتی و انسانی سن دیگو، ایالات متحده آمریکادانشگاه کالیفرنیا، گروه خانواده و پزشکی پیشگیری، سن دیگو، ایالات متحدهبیمارستان مرسی اسکریپس، سن دیگو، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا بیمارستان یادبود شارپ، سن دیگو، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا مرکز پزشکی پالومار، اسکوندیدو، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا
دریافت در 18 نوامبر 2005; دریافت در فرم اصلاح شده امداد خودرو ایران ژانویه خودروبر ارسلان . پذیرش در 2 فوریه 2006 خلاصه هدف از این تحقیق تعیین خودروبر تهران سرنشین، وسیله نقلیه و تصادف پیشبینی کننده آسیب جدی در هنگام تصادفات واژگون بود. ما 27 سرنشین مورد با صدمات شدید یا شدیدتر را با 606 سرنشین شاهد بدون آسیب یا فقط با آسیب جزئی یا متوسط مقایسه کردیم. نسبت شانس khoodrobar برای متغیرهای فردی و رگرسیون لجستیک برای شناسایی متغیرهای پیشبینی کننده برای آسیبهای جدی مرتبط با واژگونی استفاده شد.
مواردی که اغلب با خودروبر تهران آسیب به قفسه سینه، داشتند
در مقایسه با گروه کنترلی که اغلب آسیبهای اندام داشتند. نفوذ (به ویژه نفوذ ریل سقف یا ستون B) در موقعیت سرنشین، قسمت داخلی خودرو و سقف به عنوان منبع آسیب، و استفاده امداد خودرو ایران از کمربند ایمنی به طور قابل توجهی با آسیب جدی مرتبط است. حتی زمانی که استفاده از کمربند ایمنی یا استفاده مناسب برای آن کنترل می شد، سرنشینانی که شدت نفوذ بیشتری در وضعیت صندلی خود داشتند،
حدود 10 برابر بیشتر احتمال داشت که آسیب جدی ببینند. اگرچه خودروبر تهران از تصادفات واژگونی هدف نهایی است، اما توسعه وسایل نقلیه و سیستم های ایمنی ایمن تر برای محافظت بهتر از سرنشینانی که در تصادفات واژگونی درگیر هستند، مهم است. این همچنین مستلزم بهبود سیستم های جمع آوری داده های مستندسازی این نوع خرابی ها است. © 2006 Elsevier Ltd. کلیه حقوق محفوظ است.
امداد خودرو ایران کلیدی: جراحات تصادف وسایل نقلیه موتوری؛ واژگونی؛ شدت جراحت. معرفی واژگونی تصادفاتی است که شامل چرخش وسیله نقلیه حداقل یک چهارم دور (≥90◦) حول یک محور جانبی یا طولی است. تنها حدود 3 درصد از تمام تصادفات واژگونی هستند، اما 33 درصد از مرگ و میرهای ناشی از تصادف را تشکیل می دهند (NHTSA، 2002b). حرکت خودرو در حین واژگونی شامل کاهش سرعت در امتداد یک صفحه افقی، شتاب و کاهش سرعت عمودی، خودروبر تهران 1
آیا شرکت خودرو بر تهران می تواند هر نوع اتومبیلی را حمل کند؟
و شتاب و کاهش چرخشی است. پس از غلت زدن، خودرو ممکن است به پهلو، وارونه روی سقف، یا به صورت عمودی روی همه چرخها قرار گیرد. نویسنده مسئول. آدرس فعلی: شهرستان سن دیگو، امداد خودرو ایران پزشکی اورژانس، 6255 Mission Gorge Road، سن دیگو، khoodrobar ایالات متحده آمریکا. تلفن: خودروبر ارسلان ; فکس: +1 619 285 6531
آدرس پست الکترونیک-4575/$ – به موضوع جلویی مراجعه واژگونی باعث ایجاد سینماتیک پیچیده سرنشین با احتمال آسیب می شود. با این حال، از آنجایی که انرژی در مدت زمان نسبتاً طولانی تری در حین واژگونی در مقایسه با یک ضربه افقی مبادله می امداد خودرو ایران ، ممکن است سرنشینان همیشه آسیب جدی نبینند. سرنشینان در حین واژگونی مستقل از حرکت خودرو حرکت می کنند. مدلسازی رایانهای نشان داده است که خودرو در تماس با زمین ساکن میشود در حالی که سرنشینان به حرکت در داخل خودرو ادامه میدهند
این ممکن است خودروبر در تهران به تماس های متعدد سرنشین باشد
با داخل خودرو شود (به ویژه ستون های A و B خودروبر تهران سقف و ریل های جانبی خودروبر ارسلان
امداد خودرو ایران تغییر سرعت (V) که برای ضربه های افقی استفاده می شود، هیچ روش استانداردی برای تعیین شدت تصادف برای واژگونی ها وجود ندارد. تعداد دورهای یک چهارم (دیگز و ایگن، 2003؛ فای و همکاران، 2003)، تعداد ضربه های زمین به سقف (دیگز و ایگن، 2003؛ پارنتئو و همکاران، 2001)، میزان خودرو تهران 2
تجزیه و تحلیل تصادف و پیشگیری 38 (2006) 835-842 له شدن سقف (کوهن و همکاران، 1989)، سرعت پیش از غلتک (مالیاریس و دبلویس، 1991)، و ناحیه اولیه آسیب (کوهن و همکاران، 1989) همگی به عنوان شاخص های شدت تصادف واژگونی پیشنهاد شده اند. شکل خودرو و تغییر شکل در حین واژگونی ممکن است بر امداد خودرو ایران دورهای یک چهارم تأثیر بگذارد (دیگز و ایگن، 2003). برخی از محققان بر این باورند که با هر ربع چرخش، ممکن است سرنشین به دلیل خارج شدن از موقعیت،به طور موثر کمتر مهار شود (ریچاردسون و همکاران، 2003).
ویژگی های موثر شرکت خودروبر تهران چه می تواند باشد؟
جهت چرخش در ارتباط با موقعیت سرنشین نیز ممکن است در خودرو تهران با اثربخشی مهار مهم باشد. تحقیقات قبلی نشان داده است که سرنشینانی که در حالت بیرونی یا دور (مثلاً غلت زدن به سمت راست برای راننده) قرار دارند، نسبت به سرنشینانی که در سمت نزدیکی هستند، بیشتر در معرض آسیب جدی هستند. جهت رول امداد خودرو ایران استاندارد ایمنی خودرو فدرال موتور
الزاماتی را برای مقاومت در برابر له شدن سقف روی محفظه سرنشین برای محافظت از سرنشینان در برابر آسیب ناشی از نفوذ سقف در هنگام واژگونی مشخص می کند. اداره ملی ترافیک و ایمنی بزرگراه khoodrobar در حال حاضر در حال ارزیابی این استاندارد 1973 برای بازنگری است.
این مطالعه یک نمایه توصیفی از ویژگیهای سرنشین، وسیله نقلیه
و تصادف در هنگام تصادفات واژگونی که در
آن هیچ تاثیر قابلتوجهی قبل یا بعد از واژگونی
امداد خودرو ایران وجود نداشت، ارائه میکند. ما سرنشینانی را که
صدمات جدی یا شدیدتر دارند با سرنشینانی که هیچ صدمه ای ندارند
خودروبر تهران یا صدمات کمتر شدیدی ندارند مقایسه می کنیم تا عوامل خطر بالقوه
آسیب جدی در هنگام تصادفات واژگون را تعیین کنیم.