حمل خودرو | کفی خودروبر | خودروبر ارسلان | khoodrobar
عنوان | موارد مهم برای تولید یدک کش ها چیست؟ |
---|---|
نویسنده | فرناز خالقی |
دپارتمان | اوج شید |
تعداد کلمات | 1074 کلمه |
مدت زمان مطالعه | 10 دقیقه |
فهرست مطالب
کامپوزیت ها ترموست ها و کامپوزیت ها تعاریف مواد حمل خوداست.
هنگام طراحی کامپوزیت ها، رعایت برخی از قوانین ضروری
نظر حمل خود برخی از فرآیندها را با توجه به اندازه قطعات و
تجهیزات تقریباً نامحدود، کمتر از 1000 کشتی دستی نامحدود، اغلب
فهرست تصاویر
کامپوزیت ها ترموست ها و کامپوزیت ها تعاریف مواد حمل خودرو است.
کفی خودروبر اینجا درمان می شوند از موارد زیر ساخته شده اند: یک ماتریس یا چسباننده ترموست یا ترموپلاستیک یک تقویتکننده غیرقابل امتزاج که نزدیک به ماتریس یا بایندر متصل است: الیاف با نسبت تصویر بالا خودروبر ارسلان سیمها، تشکها، پارچهها، فومها، لانه زنبوری، تختهلایه و غیره. هیبریدها پلاستیک یا کامپوزیت را با مواد دیگری مانند فلز، چوب و غیره ترکیب می کنند. پلاستیک های پر شده با تالک یا پودرهای دیگر در این کتاب لحاظ نشده است. خواص کامپوزیت به موارد زیر بستگی دارد: ماتریس تقویت چسبندگی بین ماتریس و آرماتور.
حمل خودرو همانطور که از نامش مشخص است، تنش ها را تحمل می کند. هنگامی که این کفی خودروبر بهطور تصادفی توزیع نمیشوند، که اغلب اینطور است، خواص ناهمسانگرد هستند و در جهت تقویتکننده افزایش مییابند. ماتریس یا بایندر انسجام را برای محافظت از کامپوزیت در برابر محیط توزیع و کاهش میدهد. انسجام ماتریس و آرماتورها می تواند حتی به صورت عمده در اثر نفوذ رطوبت یا سطح شیمیایی آسیب ببیند. سیالات می توانند از طریق جذب و فتیله تا عمقی پخش شوند: در نتیجه محافظت از تقویت کننده ها است. در ادامه شکل 1 حمل خودرو را مشاهده کنید.
از تماس مستقیم با محیط خارجی با استفاده از ژل کت مقاوم کفی خودروبر کامپوزیت می تواند عملاً تمام اشکال قطعات از جمله: سطوح صاف یا تاب خورده را بدست آورد. پروفایل ها قطعات توخالی؛ قطعات حجیم؛ ورق ها، اسلب ها و صفحات؛ قطعات با درج و غیره در مواجهه با تنوع khoodrobar های پلاستیکی و تکامل سریع آنها، اطلاعات در اینجا عمداً کلی است و فقط به رایج ترین موارد می پردازد. این برای طراح ضروری است که با همکاری نزدیک با تولید کنندگان و تولیدکنندگان برای اصلاح انتخاب نهایی خود کار کند. یادآوری برخی از اصول اولیه
هنگام طراحی کامپوزیت ها، رعایت برخی از قوانین ضروری
ضروری است: 9 آرماتور را با توجه به بارها انتخاب کنید: اگر کفی خودروبر قطعه باید 3 بعدی-همسانگرد باشد، یک آرماتور تصادفی اتخاذ کنید. اگر همسانگردی دوبعدی کافی باشد، می توان از بافت یا حصیر متعادل استفاده کرد تقویت. آرماتورها را مطابق تنش ها بچینید تا واقعاً بارها را تحمل کنند: صفحات آرماتورها موازی با تنش های کششی و عمود بر تنش های برشی، خمشی یا فشاری خواهند بود. کامپوزیت ها یک یا دو ژل کت (اگر دو صورت عملکردهای یکسانی ندارند) مقاوم در برابر محیط و قادر به حمل خودرو از ماتریس انتخاب کنید.
ماتریس سازگار با شرایط محیطی استفاده را انتخاب کنید. مراقب باشید که ماتریکس یا پوشش ژل آن پس از قالب گیری حفظ شود. اگر ماشینکاری، پرداخت یا هر چیز دیگری به آن آسیب می رساند، یک پوشش محافظ را دوباره بسازید. عملیات تکمیلی را با محصولات یا دماهای ناسازگار با ماتریس ممنوع کنید. از جمله قوانین ابتدایی دیگر را نقل می کنیم” از تغییرات ضخامت قابل توجه خودداری کنید و در صورت بالا بودن تنش های مکانیکی، با چیدمان دنده های تقویت کننده، آن را در محدوده معقول حفظ کنید. به عنوان مثال، است. در ادامه شکل 2 کفی خودروبر را مشاهده کنید.
حمل خودرو برخی از قطعات کامپوزیت را در زیر میدهیم: تا 3 میلی متر: روکش لوازم برقی خانگی و تامین برق، قطعات بدنه خودرو تا 4 میلی متر: عناصر بهداشتی. تا 5 میلی متر: بدنه قایق ها، تکیه گاه مبلمان. 9 از زوایای تیز خودداری کنید. زوایای پیش نویس کافی بکشید تا بتوانید قالب گیری کنید. مراقب برجسته کاری باشید و استحکام سوراخ را وارد کنید، که پس از آن می تواند مناطقی با حداکثر تنش باشد. روش های پردازش با توجه به اهمیت انتخاب خواهند ش سری، اندازه قطعات و ویژگی های مورد
نظر حمل خودرو برخی از فرآیندها را با توجه به اندازه قطعات و
خروجی های تولید پیشنهاد می کند. این چند مفهوم ابتدایی یک یادآوری ساده است و باید به خودروبر ارسلان داشته باشیم که نرم افزار محاسباتی که به طور خاص برای کامپوزیت ها در دسترس است. 9 ضروری است که طراحی قطعه و مطالعه پردازش انجام شود با سازنده ای که قطعه را تولید خواهد کرد. جدول 6.1 نمونه هایی از انتخاب فرآیند پیشنهادی در مقابل ویژگی های قطعه اندازه قطعه، حداکثر مساحت در متر مربع ضخامت، میلی متر خروجی، واحدها روش نمونه هایی از قطعات محدود محدود تولید انبوه فشار کفی خودروبر بیش از حمل خودرو قطعات الکترونیکی تزریقی تا 4 قطعات خودرو مهر زنی با خروجی متوسط محدود تا 5 1 تا 6 تولید انبوه عناصر بدنه خودرو با
تا 5 2 تا 10 تولید انبوه عناصر بدنه خودرو با فشرده سازی داغ آماده سازی قالب گیری تا تزریق رزین عناصر بدنه خودرو ترموست ها و کامپوزیت ها جدول 6.1 نمونه هایی از انتخاب فرآیند پیشنهادی در مقابل ویژگی های قطعه اندازه قطعه، حداکثر مساحت در متر مربع ضخامت، میلی متر خروجی، واحدها روش نمونه هایی از قطعات تا 15 3 تا کفی خودروبر المان های بدنه خودرو با دمای پایین فشار فشرده سازی قالب گیری تا حمل خود اتوکلاو هوانوردی عناصر تا 30 3 تا 15 لوله گریز از مرکز، لوله قالب گیری بخش محدود 3 تا 20 پروفایل khoodrobar مداوم بخش محدود 1 تا 4 ورق سقف پیوسته پیوسته تلقیح قطر تا 1 تا 10 مخازن تحت فشار سیم پیچی رشته ای کم تا
تجهیزات تقریباً نامحدود، کمتر از 1000 کشتی دستی نامحدود، اغلب
تقریباً نامحدود، کمتر از 1000 شکارچی مین دراز
نامحدود اغلب ساخت با استفاده از مواد خاصی که برای
کفی خودروبر یک قطعه خاص توسعه یافته است
عملکردهای مکانیکی کامپوزیت با توجه به نوع آرماتور
متوسط متر با خروجی های خاص و بیشتر حمل خودرو
فشرده سازی داغ تشک های قالب گیری و پریفرم ها