خودروبر تهران نظرسنجی کاربران اتوبوس با استفاده از SPSS، با استفاده از جدولهای متقاطع برای بررسی ارتباط بین متغیرها تجزیه و تحلیل شده است. مطالعه بازار کا مصاحبه های عمیق، که عمدتاً با افرادی که معمولاً با ماشین رفت و آمد می کنند، انجام می شود، جنبه نوآورانه این تحقیق است. مصاحبههای فردی و گروهی قبلاً برای بررسی دلایل تصمیم
عنوان | 9 اسفند 15 |
---|---|
نویسنده | فرناز خالقی |
دپارتمان | اوج شید |
تعداد کلمات | 837 کلمه |
مدت زمان مطالعه | 8 دقیقه |
فهرست مطالب
افراد برای سفر با ماشین به جای حملونقل عمومی، توسط حملونقل خودرو تهران
خودرو تهران از طریق مطالعه بازار کار به چند دلیل انتخاب شدند:
علیرغم فقدان آگاهی عمومی از QBCها، زمانی که از
فهرست تصاویر
افراد برای سفر با ماشین به جای حملونقل عمومی، توسط حملونقل خودروبر تهران
استفاده خرید خودروبر با این حال برای تحقق اهداف دولت و ایجاد تراکم زدایی، طرز فکر مردم باید تغییر کند و QBCها باید به عنوان یک جایگزین واقع بینانه برای کاربران خودرو در نظر گرفته شوند. مصاحبه های عمیق از افرادی که در امتداد QBC ها سفر می کنند ارائه می شود فرصتی برای ارزیابی اینکه آیا این اتفاق می افتد یا خودروبر تهران و برای یافتن اینکه آیا می توان بر موانع موفقیت غلبه کرد یا خیر.
از مصاحبه های خودرو بر در تهران برای کشف آگاهی و درک افراد از تغییرات استفاده شد، اینکه آیا تغییرات بر رفتار آنها تأثیر گذاشته است یا خیر و برای یافتن اینکه کدام تغییرات دیگر تصمیمات سفر پایدارتری را تشویق می کند. روش فشردهتری نسبت به پرسشنامههای پیمایشی بیشتر انتخاب شد، زیرا «روشهای فشرده برای جدولبندی وقوع رویدادها مناسب نیستند، اما برای کاوش نسبتها، مفاهیم و معانی مناسب هستند» (هوگارت و همکاران، خودروبر ارسلان ص 204).
خودروبر تهران از طریق مطالعه بازار کار به چند دلیل انتخاب شدند:
- حجم ترافیک تولید شده توسط مسافران، به طور خودرو بر تهران به ناپایداری سیستم حمل و نقل کمک می کند. یدک کش 1
- خودروبر سیار تهران که در زمان اوج مسافرت سفر می کنند به احتمال زیاد از اقدامات معرفی شده توسط Quality Partnership سود می برند.
- به احتمال زیاد هر روز سفرهای مشابهی انجام می دهند – از یک منبع به یک مقصد – در نتیجه انتخاب سفر با وسایل نقلیه عمومی برای آنها آسان تر است.
- این خودروبر تهران تماس با تعداد زیادی از افرادی است که احتمال دارد در مسیر khoodrobar سفر کنند
مطالعه بازار کار افراد را برای مصاحبه عمیق خرید خودروبر با استفاده از پرسشنامه استخدام استخدام کرد. بیاطلاع هستند، برای کشتیهای شرکای کیفیت دستیابی به سطوح بالقوه خود از دشوار خواهد بود. اگرچه QBC ها با سرویس های متداول تر ممکن است تعداد کاربران اتوبوس را در طول مسیر افزایش دهند، اما شواهد کمی برای حمایت از تحقق اهداف تعیین شده در قرارداد جدید دولت برای حمل و نقل و برنامه ده ساله حمل و نقل وجود خودرو تهران خودرو اتوبوسهای QBC را بهعنوان «راحتتر و قابل اطمینانتر، جایگزینی واقعی و جذاب برای استفاده از اتومبیل» نمیپذیرند (DETR، 1998).
با بی میلی مقامات محلی به استفاده از سایر اقدامات،
مانند هزینه ازدحام یا عوارض پارکینگ در محل کار برای جلوگیری از اتکا به خودرو، تنها فرصتی برای تشویق مردم برای انتخاب اتوبوس نسبت به سایر روش های حمل و نقل، آموزش خودرو بر در تهران و افزایش آگاهی است. مردم باید از همه تغییرات و دلیل معرفی آنها آگاه باشند. نیاز به بازاریابی بیشتری برای QBC ها وجود دارد و باید از همان ابتدا موثر و قابل مشاهده باشد. یدک کش 2
اگر چه خودروبر تهران قبل از معرفی آنها مورد مشورت قرار گرفت
خطر اعتراضات از سوی رای دهندگان شوراها را از شناسایی عمومی خود با اقدامات اولویت دار اتوبوس که به ضرر کاربران خودرو است، منصرف می کند، به این معنی که افراد کمتری از آنچه انتظار دارند و چگونه می توانند سود ببرند آگاه هستند. قطعاً برای غلبه بر این امر و جلب علاقه کاربران فعلی خودرو، خودرو بر تهران بیشتری لازم است. با خودروبر ارسلان حال، اگر چیزی به عنوان یک QB به بازار عرضه شود، یک سرویس اتوبوس با خودروبر تهران در درازمدت ارائه شود، نه فقط زمانی که راهرو راه اندازی می شو. درک راهروهای اتوبوس با کیفیت
نظرسنجی کاربران اتوبوس در امتداد هر یک از کریدورها
نشان داد که اقدامات معرفی شده در نتیجه مشارکت کیفیت عموماً به خوبی مورد استقبال قرار گرفت و به عنوان یک تغییر مثبت تلقی شد. مطالعه بازار کار واکنش متفاوت تری را از سوی همه مصاحبه شوندگان ارائه کرد که شامل سایر مسافران و همچنین کاربران khoodrobar می شد. این ادراکات در زیر توسعه خواهند خودرو تهران نظرسنجی کاربران اتوبوس
علیرغم فقدان آگاهی عمومی از QBCها، زمانی که از
پاسخ دهندگان در مورد درک آنها از هر یک از
تغییرات جداگانه سؤال شد، اکثریت موافق بودند
یا به شدت موافق بودند که آنها به عنوان کاربران خودروبر سیار تهران
اتوبوس برای آنها مفید بوده اند. این در جدول 6 نشان داده شده است.
خودروبر تهران اتوبوس های طبقه پایین با دسترسی آسان
محبوب ترین تغییر در طول هر مسیر بودند.