1 ویژگی %مهم کفی خودروبر در شرکت ارسلان چیست؟

کفی خودروبر | خودروبر ارسلان | khoodrobar

کفی خودروبر | خودروبر ارسلان | khoodrobar


کفی خودروبر داده فعلی فدرال (مانند CIREN، CDS) فاقد اطلاعات دقیق لازم برای مطالعه قطعی خرابی‌ها هستند. به عنوان مثال، تعداد دورهای یک چهارم کدگذاری شده بر اساس تعداد دفعاتی است که وسیله نقلیه 90 درجه می‌پیچد، بدون توجه به اینکه چند بار با زمین برخورد می‌کند. تعداد ضربات زمینی علاوه بر تعداد دورهای یک چهارم ممکن است

عنوان 27 بهمن 15
نویسنده فرناز خالقی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1074 کلمه
مدت زمان مطالعه 10 دقیقه

فهرست مطالب

روش های کاربردی استفاده از کفی خودرو شرکت ارسلان چیست؟

کفی خودرو چگونه موجب حمل اتومبیل ها می شود؟

راه های مهم استفاده از کفی خودرو در شرکت ارسلان چیست؟

چگونه می توان کفی خودرو را ساخت و تولید کرد؟

سوالات متداول در مورد تولید خودرو بر های کفی دار چیست؟

فهرست تصاویر

کفی خودرو  1

کفی خودرو  2

روش های کاربردی استفاده از کفی خودروبر شرکت ارسلان چیست؟

امداد جرثقیل 4 بر احتمال آسیب دیدگی سرنشین تأثیر بگذارد. khoodrobar محدودیت او این است که تعداد چرخش های یک چهارم کدگذاری شده در این پایگاه داده ها تغییری در جهت را شامل نمی شود. بنابراین، یک وسیله نقلیه در تصادف واژگونی که به عنوان سه ربع پیچ رمزگذاری شده بود، می‌توانست دو چهارم پیچ را در یک جهت بپیچد و سپس برای یک چهارم پیچ آخر تغییر جهت دهد. مثال دیگر این است

کفی خودروبر که در حال حاضر این سیستم ها دارای امداد جرثقیل کافی کدهای یکپارچگی مسافران برای ارزیابی دقیق از دست دادن یکپارچگی شیشه جلو نیستند. اگر یکپارچگی شیشه جلو از بین برود، سقف خودروبر ارسلان به صورت جانبی تغییر شکل می دهد (حتی اگر استانداردهای فعلی له شدن سقف فدرال را برآورده کند) (فریدمن و نش، 2001). غلت زدن با هر دو نیروی آغازگر جانبی و طولی (یعنی جهش از روی) با آسیب جدی در این مطالعه همراه بود. با این حال، جهش بر روی واژگونی ها نیاز به ضربه جلویی قابل توجهی یا افست جلویی دارد.

کفی خودروبر چگونه موجب حمل اتومبیل ها می شود؟

از آنجایی امداد جرثقیل هیچ V کدگذاری شده ای وجود نداشت و سیستم های داده ای که برای این کد مطالعه استفاده می شد، هم از دست رفته و هم V ناشناخته به عنوان جاهای خالی، ممکن است توضیح دهد که چرا این جهش ها بر روی rollover ها معیارهای ورود ما را برآورده می کنند. از طرف دیگر، این جهش ها بر روی rollover ها ممکن است در واقع انواع مختلف شروع باشند و در سیستم های داده به اشتباه کدگذاری شده اند.

یک کفی خودرو آماری، تعداد کمی از سرنشینان با آسیب امداد جرثقیل ناشی از تصادفات واژگونی است که از پایگاه داده CIREN برای مطالعه در دسترس است. این ممکن است منجر به عدم اهمیت آماری در مقایسه آنها با سرنشینان با آسیب کمتر جدی شده باشد. تفاوت بین موارد و شاهد ممکن است صرفاً به دلیل تعداد کم موارد مشاهده نشده باشد. تعداد کم موارد نیز ممکن است محدودیت های گسترده ای برای اطمینان ایجاد کند.

راه های مهم استفاده از کفی خودروبر در شرکت ارسلان چیست؟

در نهایت، همه rollover ها قابل مقایسه نیستند. واژگونی های با حرکت جانبی با واژگونی های دارای مولفه طولی (مثلاً واژگونی) متفاوت است. نوع شروع ممکن است با آسیب جدی امداد جرثقیل باشد. بنابراین، با افزایش تعداد موارد واژگونی خودروبر ارسلان ، طبقه بندی تجزیه و تحلیل ها در مورد نوع شروع و ارزیابی بیشتر نقش آنها در شدت آسیب مهم خواهد بود. کفی خودروبر  1

کفی های خودروبر چگونه می تواند اتومبیل ها را حمل کند؟

علیرغم محدودیت‌های این مطالعه و ناتوانی در تعمیم نتایج khoodrobar تمام تصادفات واژگونی، این مطالعه یافته‌های اولیه‌ای را ارائه می‌دهد که مستحق تحقیقات بیشتر است. با در دسترس قرار گرفتن امداد جرثقیل بیشتری از داده های تصادفات واژگونی از طریق برنامه CIREN، بررسی بیشتر عوامل خطر احتمالی مرتبط با آسیب جدی در تصادفات واژگونی امکان پذیر خواهد بود.. خلاصه اگرچه پیشگیری از تصادفات واژگونی هدف نهایی است، اما توسعه وسایل نقلیه ایمن تر و سیستم های ایمنی بهتر برای محافظت از سرنشینان درگیر در

کفی خودروبر  1

کارایی مهم خودروبر های کفی دار در شرکت ارسلان چیست؟

این نوع تصادفات مهم است. مطالعه ما از ارزیابی یادداشت برداری تحقیقات قبلی پشتیبانی می کند و بهبود کارایی کمربند ایمنی در هنگام تصادفات واژگونی امداد جرثقیل نیاز است. در حال حاضر، اکثر استانداردهای ایمنی فدرال و سیستم های ایمنی سازنده بر روی ضربه های جلویی تمرکز دارند. اگرچه یک استاندارد فدرال له شدن سقف برای تصادفات واژگون وجود دارد، اما متوجه شدیم که سرنشینان به دلیل نفوذ ستون B یا ریل های سقف به داخل محفظه کفی خودرو آسیب جدی دیده اند. بنابراین، بهبود استحکام ستون B ممکن است به اندازه اطمینان از استحکام سقف مهم باشد. اگرچه تصادفات واژگونی درصد کمی از تمام تصادفات را تشکیل می دهد، به دلیل نسبت بالای صدمات کشنده آنها، تمرکز بر جلوگیری از آسیب جدی به سرنشینان در تصادفات واژگون مهم است. کفی خودرو  2

روش های ساخت خودروبر های مهم و کاربردی کفی دار چیست؟

سپاسگزاریها این مطالعه بر اساس داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط تمام مراکز CIREN انجام شد: مرکز مرسدس بنز CIREN، دانشگاه آلاباما در بیرمنگام (محققان اصلی: امداد جرثقیل ، دکترا)؛ سیستم ترومای شهرستان سن دیگو، سن دیگو، کالیفرنیا (بازجویان اصلی: A. Brent Eastman، MD، David B. Hoyt، MD). مرکز کفی خودروبر آسیب ویلیام لمن، دانشگاه میامی، میامی، فلوریدا (محقق اصلی: جفری اس. اوگنشتاین، MD). مرکز CIREN دانشگاه مریلند، بالتیمور، مریلند (محققین اصلی: دکتر جیمز اوکانر، دکترا، پاتریشیا دیشینگر). برنامه دانشگاه میشیگان برای تحقیقات و

کفی خودرو  2

چگونه می توان کفی خودروبر را ساخت و تولید کرد؟

آموزش آسیب، آن آربور، میشیگان (محقق اصلی: استوارت وانگ، MD). بیمارستان فرودترت و کالج پزشکی ویسکانسین، میلواکی؛ (محقق اصلی: توماس A. Gennarelli، MD، دنیس J. khoodrobar  ، MD، PhD، Frank A. Pintar، PhD، Narayan Yoganandan، PhD). UMDNJ- مدرسه پزشکی نیوجرسی، نیوآرک، نیوجرسی (محقق اصلی: جان اچ. سیگل). Honda Inova امداد جرثقیل (محققان اصلی: سمیر م. فخری خودروبر ارسلان مرکز تحقیقات و آسیب هاربرویو، سیاتل WA (چارلز موک، دکترای دکترا، دکتر فردریک پی ریوارا، MD)؛ مرکز ملی پزشکی کودکان، مرکز CIREN (محققین اصلی: مارتین ایکلبرگر، کفی خودروبر مایلند از پریا ساردا، مهندس پژوهش، OnPoint ، برای حمایت او در استخراج داده های CIREN مورد استفاده در این مطالعه قدردانی کنند. همچنین، از مرکز سیستم امداد جرثقیل حمل و نقل ملی Volpe، کمبریج، MA، و کارکنان اداره امنیت ترافیک بزرگراه ملی، واشنگتن تشکر می کنیم.

سوالات متداول در مورد تولید خودرو بر های کفی دار چیست؟

کار عالی بود برای پروژه تحقیقاتی و مهندسی آسیب تصادف تصادف

(CIREN) در شهرستان سن دیگو در سن دیگو، کالیفرنیا با همکاری وزارت

حمل و نقل ایالات متحده / اداره ملی ایمنی بزرگراه (USDOT/NHTSA).

بودجه توسط NHTSA تحت قراردادهای تعاونی شما امداد جرثقیل

و کفی خودروبر ارائه شده است. نظرات بیان شده متعلق

به نویسندگان است و دیدگاه های هیچ یک از حامیان مالی یا NHTSA را نشان نمی دهد.

کفی خودروبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *