1 مورد از $ویژگی های مهم حمل خودرو در شرکت ارسلان چیست؟

حمل خودرو | کفی خودروبر | خودروبر ارسلان | khoodrobar

حمل خودرو | کفی خودروبر | خودروبر ارسلان | khoodrobar


حمل خودرو | کفی خودروبر | خودروبر ارسلان | khoodrobar

عنوان 21 بهمن 15
نویسنده فرناز خالقی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1074 کلمه
مدت زمان مطالعه 10 دقیقه

فهرست مطالب

حمل خودر و ثانویه با اهمیت تجاری فعلی است.

پیش‌بینی قطعی آینده بسیاری از بخش‌های مهم صنعت MMC دشوار است.

[4،6،26]. انجمن آلومینیوم (حمل خودر استاندارد برای Al MMCs

[5]. یک نمای کلی خوب از استفاده از MMC در بازار خودرو در

فهرست تصاویر

شکل 1 حمل خودر

شکل 2 کفی خودرو

حمل خودرو و ثانویه با اهمیت تجاری فعلی است.

کفی خودروبر گری هم بزنید فرآیند ریخته‌گری هم‌زن معمولاً شامل اختلاط تقویت‌کننده ذرات سرامیکی با زمینه فلز مذاب است. ذرات از طریق اختلاط با انرژی بالا یا فرآیند مناسب دیگری در فلز مذاب توزیع و معلق می شوند. اندازه های مذاب به بزرگی 6.8 تن متریک به صورت تجاری در دسترس هستند (به ورودی Alcan در خودروبر ارسلان از [مراجعه کنید)، که ظرفیت تولید سالانه 30000 تن متریک را پشتیبانی می کند [5]. جزئیات خاص این فرآیندها عموماً اطلاعات حمل خودرو هستند.

سپس دوغاب معلق به صورت شمش خشک، بیلت اکستروژن یا بلوم کفی خودروبر ریخته می شود. این محصول همچنین به صورت تجاری به عنوان ذوب مجدد فروخته می شود، که در آن اجزای شکل نزدیک به شبکه با استفاده از روش های ریخته گری فلز استاندارد یا اصلاح شده تولید می شوند. واکنش‌پذیری شیمیایی و اندازه و چگالی تقویت‌کننده ملاحظات مهمی هستند. محصولات با Vf از 10٪ تا 40٪ را می توان با این فرآیند تهیه کرد. این فرآیند به khoodrobar گسترده برای کاربردهایی که نیاز به حجم تولید بالا و هزینه کم دارند استفاده می شود. شکل 1 حمل خودرو

ریخته‌گری هم‌زن به‌طور گسترده برای کفی خودروبر DRA استفاده می‌شود و هزینه بیلت به طور گسترده از 4 تا 11 دلار در کیلوگرم برای ریخته‌گری Al/SiC متغیر است [7. نفوذ فلز مایعپردازش نفوذ با یک پریفرم سرامیکی به شکل دلخواه آغاز می شود. روش‌های زیادی برای تولید این پریفرم‌ها وجود دارد و جزئیات آن عموماً در ادبیات باز موجود نیست. یک Vf سرامیکی از 40٪ تا 70٪ معمولاً برای ایجاد پایداری مکانیکی کافی برای مقاومت در برابر نیروهای نفوذ و در عین حال حفظ مقدار کافی در هر مورد نیاز است. رقابت جدید از مواد جابجا شده در نتیجه این عوامل،

حمل خودرو | کفی خودروبر | خودروبر ارسلان | khoodrobar

حمل خودرو | خودروبر ارسلان | khoodrobar

شکل 1 حمل خودرو

پیش‌بینی قطعی آینده بسیاری از بخش‌های مهم صنعت MMC دشوار است.

ارزیابی های بازار یک بازار سودآور برای ارزیابی عینی روندهای صنعت، نشانه ای از علاقه، اندازه و بلوغ بازار است. تعدادی ارزیابی مستقل بازار برای حمل خودرو ها انجام شده است. دو گزارش توسط یک شرکت خصوصی که ارزیابی‌های فن‌آوری را بر اساس هزینه ارائه می‌دهد، تهیه شد [5] و آخرین کفی خودروبر توسط کنسرسیومی از متخصصان MMC [7] انجام شد. این گزارش ها هر کدام یک دید عینی از یک صنعت در حال تحول ارائه می دهند. از آنجایی که اطلاعات اختصاصی و حیاتی نظامی گنجانده نشده است،

و جدیدترین گزارش بر تعریف محافظه کارانه MMC ها تمرکز دارد، این گزارش ها دیدگاه محافظه کارانه ای ارائه می دهند. سطح مهمی از دقت در هر یک از پورت های مجدد نمایش داده می شود. علاوه بر ترکیب بازار (تامین کنندگان، کاربران و شرکت های درجه دوم) و روندها، اطلاعاتی در مورد مواد، فرم های محصول، خواص و کاربردها ارائه می شود. این گزارش‌ها برای هدایت تصمیمات تجاری توسط افراد غیرمتخصص از طبقه فروشگاه ارائه می‌شوند. معجزه / علم و فناوری کامپوزیت 65 (2005) حمل خودرو شکل 2 کفی خودروبر

مهندسان به برنامه ریزی شرکتی و استراتژیک. اطلاعات زیادی (شرکت ها، مواد، برنامه ها، محصولات) در [7] موجود است و یک پایگاه داده قابل جستجو از طریق CD ارائه می شود. جدیدترین گزارش اکنون به طور منظم از طریق یک محصول مبتنی بر وب قابل جستجو به روز می شود . داده ها و تکنیک های استاندارد شده سومین معیار مهم بلوغ، ایجاد استانداردهایی برای مواد MMC، آزمایش و تعیین است. اطلاعات در مورد مواد حمل خودر ، فرآیندها، خواص و نامگذاری در تعدادی از کتابهای راهنما گنجانده شده است

حمل خودرو | کفی خودروبر | خودروبر ارسلان | khoodrobar

 کفی خودروبر | خودروبر ارسلان | khoodrobar

شکل 2 کفی خودروبر

[4،6،26]. انجمن آلومینیوم (حمل خودرو استاندارد برای Al MMCs

ایجاد کرده است که از آن زمان توسط موسسه استاندارد ملی آمریکا (ANSI) پذیرفته شده است [8]. گسترده ترین مجموعه استانداردهای MMC در Mil Hdbk 17 [26] ارائه شده است. این سند استانداردهایی را برای تعیین نه تنها خواص MMC ها، بلکه برای اجزای سازنده آنها و برای عناصر ساختاری ساده تولید شده از خودروبر ارسلان ها ارائه می دهد. متدولوژی هایی برای طراحی، ساخت، تجزیه و تحلیل و پشتیبانی از سازه های کفی خودروبر ارائه می دهد. در نهایت، الزامات مستندسازی داده ها و ویژگی های مبتنی بر آماری را برای MMC ها ایجاد می کن. برنامه های حمل خودرصنعت MMC گستره قابل توجهی از کاربردها را در بر می گیرد و فهرست اطلاعات و بحث در مورد برنامه های کاربردی خاص در تعدادی از انتشارات ارائه شده است [2،5-7]. مرور مختصری

که در اینجا ارائه شده است، اجزای اصلی در خدمات را در هر یک از بخش‌های اصلی بازار خلاصه می‌کند. بینش از برنامه های خاص برجسته خواهد شد. اگرچه برخی از نشانه‌هایی از اندازه‌های بازار ارائه شده است، این مقادیر فقط تقریبی هستند، زیرا این مقادیر به تعریف خاص MMC مورد استفاده بستگی دارد و برخی از برنامه‌ها احتمالاً به دلیل اطلاعات اختصاصی یا محدود شده حذف می‌شوند. حمل و نقل زمینی بازار حمل و نقل حمل خودرو 62 درصد از تولید سالانه MMC را به صورت انبوه در سال 1999 نشان داد [5]. این بازار تقریباً به طور انحصاری توسط کفی خودروبر تولید شده از طریق فرآیندهای فلزی مایع کم هزینه ارائه می شود و بنابراین تنها 7٪ از بازار khoodrobar در سال 1999 را بر اساس ارزش ارائه می دهد

[5]. یک نمای کلی خوب از استفاده از MMC در بازار خودرو در

ارائه شده است. فهرست گسترده ای از کاربردهای خاص

در سرتاسر [7] پراکنده شده است، و مطالعات موردی کاربردهای

بسیار مهمی را در [2،5،27] نشان می دهد.

کاربردهای اصلی MMC ها در بخش خودروسازی شامل پیستون

های تقویت حمل خودرو انتخابی برای موتورهای دیزل، سوراخ های سیلندر تقویت شده انتخابی در

کفی خودروبر بلوک‌های موتور Al، سوپاپ‌های ورودی و خروجی

حمل خودروکفی خودروبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *