حمل خودرو | کفی خودروبر | خودروبر ارسلان | khoodrobar
عنوان | 13 بهمن 15 |
---|---|
نویسنده | فرناز خالقی |
دپارتمان | اوج شید |
تعداد کلمات | 1074 کلمه |
مدت زمان مطالعه | 10 دقیقه |
فهرست مطالب
حمل خودر پایین به بالا مصرف سوخت CRV، این مطالعه بر
انتشارات حتی کمتر در مورد انتشار CRV شناخته شده است. با این حال،
-w و حدود حمل خودر چند سیلندر 4-w نمی توانند
ملاحظه ای عملکرد محصول را کاهش دهد. منبع اصلی
فهرست تصاویر
حمل خودرو پایین به بالا مصرف سوخت CRV، این مطالعه بر
کفی خودروبر با کاربران CRV، داده های مصرف سوخت ارائه شده توسط سازندگان خودروبر ارسلان (اسپرلینگ و همکاران، 2004، ضمیمه A)، نظر متخصص، مقررات قبلی CRV، و داده های مربوط به تعداد متکی است. و ترکیب ناوگان CRV. پارامترهای مورد استفاده برای محاسبات پایین به بالا برای سال 2000 شامل مصرف سوخت 2.8 لیتر در هر تن خودرو در هر 100 کیلومتر، میانگین وزن CRV (بدون بار) 1.0 تن، میانگین بارگیری 0.5-1 تن، عمر مفید 6 سال برای CRV های 3 وات و حمل خودرو و 9 سال برای
CRV های 3 وات و 1 سیلندر 4 وات و 250000 کیلومتر برای چند سیلندر 4 -w CRV و مجموع ناوگان خودرویی 19 میلیون کفی خودروبر. با این رویکرد، ما مصرف دیزل توسط CRV ها در سال 2000 را به 19.03 khoodrobar محاسبه می کنیم، اگر وسایل نقلیه 2 تن وزن داشته باشند (با احتساب بار محموله)، یا 14.27 MMT اگر وزن آنها 1.5 تن باشد. مورد دوم بسیار نزدیک به دو مطالعه فوق است. بر اساس این تحلیل ها، فرض می کنیم که این د بر اساس شبکه اطلاعات اقتصادی چین.شکل 1 حمل خودرو
- Ke، C. Shang، “روند توسعه وسایل نقلیه داخلی داخلی و تأثیرات آن بر عرضه محصولات نفتی”، شرکت مشاوره پتروشیمی قابل دسترسی در 29 ژوئن 2003، (به زبان چینی). D. Sperling et al. / سیاست حمل و نقل 12 (2005) 105-119 مطالعات کل از کفی خودروبر مصرف سوخت شرکت و بار نامی 0.5 تن به عنوان بخشی از مفروضات خود استفاده میکنند. اما بر اساس فرکانس بالای اضافه بار، ما معتقدیم که 19.03 MMT تخمین معقول تری از کل مصرف دیزل CRV در سال 2000 است. این مقدار حدود 1/4 کل مصرف 2000، معادل تقریباً 1/2 کل مصرف گازوئیل را نشان می دهد. بنزین مصرفی در کشور
انتشارات حتی کمتر در مورد انتشار CRV شناخته شده است. با این حال،
واضح است که CRV ها دود و آلودگی بالایی دارند. موتورهای دیزلی تک سیلندر ابتدایی حتی زمانی که جدید هستند، ابرهای دود سیاه را منتشر می کنند، به ویژه در زیر بارهای سنگین و در کفی خودروبر پایین – شرایطی که اغلب به دلیل بارگیری زیاد و گیربکس های سه سرعته با آن مواجه می شوند. برای CRV ها، دود تنها انتشار تنظیم شده است. انتشار گازهای گلخانهای بر اساس آزمایشی که توسط GB 18322-2002، محدودیتها و روشهای اندازهگیری حمل خودرو دود در شتاب آزاد
از خودروهای CRV تنظیم شده است، به موجب آن، پدال خودرو بهمدت چهار ثانیه کامل در حالی که خودرو در حالت بیکار است (گیربکس درگیر نیست) کاملاً فشار داده میشود. . وسایل نقلیه آزمایش شده شامل نمونه اولیه ارائه شده توسط سازنده است. یک خودروی تولیدی جدید که بهطور تصادفی انتخاب شده است، و خودرویی که قبلاً در حال استفاده بوده است. استانداردهای انتشار دود متفاوتی برای هر یک از این سه حمل خودرو آزمایشی تعیین شده است. هنوز رویه ها و استانداردهای تست متفاوتی برای CRV های چند سیلندر اتخاذ شده است. شکل 2 کفی خودروبر
هیچ داده ای در مورد سهم CRV ها در آلودگی کل وجود ندارد، اما محاسبات و فرضیات تقریبی نشان می دهد که میزان کل آلودگی ناشی از CRV ها ممکن است مشابه با وسایل نقلیه معمولی باشد. این نتیجه گیری بر اساس اطلاعات و برآوردهای زیر است. اولاً، یک سند دولتی بیان میکند: «سی آر وی در چین با موتورهای دیزلی کار میکند و میزان انتشار آنها در هر واحد انرژی بهطور متوسط دو برابر کامیونها است». دوم، یک منبع ادعا می کند که 88٪ از 2.8 میلیون CRV تولید شده در سال 2001، CRV های تک سیلندر بودند، و بیش از 60٪ از CRV های تک سیلندر
3-w و حدود حمل خودرو چند سیلندر 4-w نمی توانند
پاسخگوی نیازها باشند. الزامات انتشار خودروبر ارسلان ، محدودیت ها و روش های اندازه گیری برای دود در شتاب آزاد از CRVs.21 با این مفروضات، ما بطور خام تخمین می زنیم که CRV ها به اندازه تمام وسایل نقلیه موتوری دیگر آلودگی هوا را در چین منتشر می کنند. اگرچه CRV ها بسیار پراکنده تر از خودروها هستند، در شهرهای کوچک که CRV مجاز است و تجارت کشاورزی به ویژه فعال است، انتشار CRV احتمالاً کفی خودروبر زیادی بر کیفیت هوای محلی دارد. این حمل خودر نه تنها برای سلامت انسان، بلکه به تولیدات کشاورزی نیز آسیب می رساند. CRV های چند سیلندر 4 وات، مسافت 120000 کیلومتر انباشته برای گازوئیل در سال
گیگابایت 18322-2002 به زبان چینی به صورت آنلاین در موجود است. ، قابل دسترسی در 24 اکتبر 2004. G. Ji، “مسئله جدی آلودگی CRV که دولت را به تلاش در تنظیم مقررات سوق می دهد”، شده در 7 آوریل 2003 (به چینی) . جدول 3 محدودیت های نویز برای CRV (dB (A)) نوع وسیله نقلیه بیرون، صندلی راننده در شتاب چند سیلندر 4-w % 84 % 94وات و تک سیلندر 4 حمل خودرو ، استاندارد ملی برای نویز CRV، شناخته شده به عنوان “محدودیت برای نویز منتشر شده توسط وسایل نقلیه روستایی”. مطالعات اخیر نشان داده است که آلودگی هوا در چین به کفی خودروبر ازن سطح زمین khoodrobar و ذرات معلق در هوا (Chameides و ای نشان دادن پیچیدگی و سردرگمی فزاینده در مورد اختیارات و مقررات دولتی
ملاحظه ای عملکرد محصول را کاهش دهد. منبع اصلی
ازن اکسیدهای نیتروژن است که آلاینده اصلی
موتورهای دیزلی است و منبع اصلی ذرات
معلق در هوا ذرات ریز معلق در هوا هستند
همچنین از موتورهای دیزلی که می توانند
نور خورشید را جذب کرده و به مه منطقه کمک کنند.
کفی خودروبر سر و صدا همکاران، حمل خودرو) می تواند به طور قابل